Spring naar bijdragen

Naam voor Nederlands magazine/


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op pad met Knight of Ni meestal "%^&*@#%, hedd 'm weer!" en soms "Ni, hihi, hier is 'tie!" (gevolgd door een huppeltje of rondedansje, wat op drukke plaatsen veel bekijks trekt. Ni legt dan zijn pet neer, en we komen rijk thuis).

 

Inderdaad nog maar een paar caches met Goonies Oosterhout doen en die 60CSX kan besteld worden! Tja in mijn eentje roep ik meestal iets in de trand van: "Jottem" of "Joechei", of bal ik mijn vuist, zorg dat mijn onderarm in een hoek van 90 graden ten opzichte van mijn bovenarm kom te staan en beweeg ik mijn elleboog naar achter...

 

Maar goed zo komen we niet op een naam...

De Vondst is het eerste wat nu in mij op komt, maar ja dat is ook de titel van een huis-aan-huis-advertentieblad...

 

Nee namen verzinnen is nou niet één van mijn specialiteiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.s. Misschien noemen we hem wel Maak de cache Kruimelvrij :lol:

 

Nou, of ik me nu vereerd moet voelen? Het komt niet echt aardig over richting mijn persoontje. Het lijkt alsof het dan voor iedereen is, behalve voor Kruimel. Ik voel me niet echt welkom zo als lezer of als iemand die zo nu en dan wel wat copij wil leveren.

 

Nu serieus, maar je brengt me wel op een idee: GeoKruimels

 

Ook een hele leuke :)

 

Maar huh, alle gekheid op een stokje, voor mij hoeft het niet dat in de naam van een "blad" over geocaching, de nickname van een geocacher, teamlid gc.nl of reviewer van gc.com of wie of wat dan ook in verwerkt zit, vooral niet omdat het geen initiatief van zo iemand was/is en. Dan wordt het een te "verpersoonlijking" en dat vind ik niet nodig. Hou het simpel en laat "derden" niet denken dat het dan een blad is van een Kruimel of zoals ik ook al ergens in een reactie heb gelezen, Reintje.

Verder denk ik ook niet dat gc.nl of gc.com erin verwerkt moet zijn. Het is geen "blad", ofwel uitgave van hun (toch?).

 

Mocht je mijn "hulp" zo nu en dan nodig (willen) zijn, ik wil heus wel een leeg hoekje opvullen en dan lijkt me de naam van zo'n hoekje wel leuk: Geokruimels (® Roode (S)loper), (bijdrage/Column van Kruimeldief) :) Ik kan wel zo nu en dan een hoop flauwekul genereren op het gebied van geocaching/geocaching.nl/geocaching.com/cachers/geocaches/modereren/reviewen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeef me de vrijheid lieve mensen dat ik morgen als ik in de avonduren de poll wil starten met welke naam het definitief wordt eerst een flinke schifting zal maken. Misschien zit daar ook de door jou bedachte naam bij. Voel je niet beledigd maar een poll maken met 70 voorstellen, want zoveel zijn het er inmiddels, is totaal zinloos. Kortom ik ga morgen voor ik de poll plaats de 10, in mijn opinie, leukste namen eruit halen en die als poll op het forum aanbieden.

 

Ik vind het erg leuk dat iedereen zo driftig meedenkt, het geeft aan dat het een goed initiatief lijkt en ik hoop dan ook ten zeerste dat we er iets leuks van kunnen maken. En Kruimel aan dat hoekje hou ik je :) en als het kan niet af en toe maar gewoon maandelijks. En inderdaad GeoKruimels is een geweldige naam daarvoor.

 

groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kebbum

Dit was genoeg geweest, de verhouding is helemaal weg. Je plaatst een bericht van zes karakters en vervolgens komt er een zootje onder te staan. Als ik uit het raam kijk zie ik wat voor weer het is in Amsterdam, ik denk dat het verder weinig mensen interesseerd. Doe me een lol, om het forum nog enigszins leesbaar te houden, haal weg dat ding.

Ruud :)1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...