Spring naar bijdragen

Naam voor Nederlands magazine/


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aha, ok sounds good, maar even in de wachtkamer, eerst de izine maar eens opzetten.

Het was ook bedoeld als eventuele aanvulling voor de toekomst.

Komt ook omdat ik graag podcasts prefereer. Voor zoiets als een magazine beluisteren.

Kom je toch alles te weten en geef je meteen je ogen rust :thumbup:

 

Overigens ben ik (ondanks de leuke vindingen) niet echt voor een Nederlandse naam die begint met "De" of "Het".

Ik krijg dan de connectie met redelijk waardeloze blaadjes als "De Wachttoren" of "Het edammer suffertje".

 

Klinkt nogal banaal, en iedereen moet toch al op FOUND IT klikken als ze willen loggen.

 

Maar da's mijn mening, en geenzins een weerspiegeling van de meerderheid. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, ok sounds good, maar even in de wachtkamer, eerst de izine maar eens opzetten.

Het was ook bedoeld als eventuele aanvulling voor de toekomst.

Komt ook omdat ik graag podcasts prefereer. Voor zoiets als een magazine beluisteren.

Kom je toch alles te weten en geef je meteen je ogen rust :)

 

Overigens ben ik (ondanks de leuke vindingen) niet echt voor een Nederlandse naam die begint met "De" of "Het".

Ik krijg dan de connectie met redelijk waardeloze blaadjes als "De Wachttoren" of "Het edammer suffertje".

 

Klinkt nogal banaal, en iedereen moet toch al op FOUND IT klikken als ze willen loggen.

 

Maar da's mijn mening, en geenzins een weerspiegeling van de meerderheid. :lol:

Vandaar vanaf morgenavond een poll.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij roept de gemiddelde NL'er "Hebbes"..."'k heb um" kan natuurlijk ook.

 

Meestal roep ik iets van: "Euj!", "Eetjs", en soms zelfs "Gnnhn" of "Aah!". Af en toe zelfs "Wow!" en "Joehoe!". Als ik in een wat breedsprakiger bui ben, klinkt het "Kekt 'm hier" of "Ziet 'm doar!" Op pad met Knight of Ni meestal "%^&*@#%, hedd 'm weer!" en soms "Ni, hihi, hier is 'tie!" (gevolgd door een huppeltje of rondedansje, wat op drukke plaatsen veel bekijks trekt. Ni legt dan zijn pet neer, en we komen rijk thuis).

 

Zitten daar geschikte titels tussen? Wordt iets te banaal denk ik...

 

(EDIT: leuke ontdekking, waar ik oproep tot mijn eigen verdoemenis zonder daarbij Gods naam ijdel te gebruiken, komen tekentjes te staan die mijn onvrede tot uiting brengen in plaats van de oproep tot verdoemenis)

bewerkt door Goonies Oosterhout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...