Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

Gast donnie.darko
Zie ik hier gevalletje van lange tenen, minderwaardigheidsgevoel en geen doorzettingsvermogen, donnie.darko?

Nee niet echt, dat was mijn 1ste reactie en het was nog vroeg :ph34r:

 

Jammer dat je de handdoek meteen in de ring gooit en niet mij te kakken heb gezet door een pracht van een tijdelijke cache te plaatsen voor de gelukkige vinder.

De makkelijke weg is voor jou dus de enige optie, is geheel niet nodig, je woont in Hilversum midden tussen de meest prachtige natuur parken van Noord-Holland en juist dan is dit event een unicum om de tijdelijke cache te plaatsen op 1 van die prachtige plekjes, en dat laat je nu schieten, een gevalletje van Jammer, jammer voor jou en jammer voor de beoogde vinder.

Ik heb besloten om die handschoen van je aan te nemen, ik trek mijn eerdere besluit om er mee te stoppen in en ga de uitdaging aan om een pracht v een tijdelijke cache te maken en hopelijk moet jij die v mij lopen en na afloop drinken we samen dan een cola rum :dribble:

 

Ik wil je zeker complimenteren met het betoog wat je hier voert alhoewel er wel wat meningen overtrokken zijn, mag ik zeker spreken dat ik me geamuseerd heb met het lezen daarvan. hulde :beerchug:

Dank U Barny Almighty :wine:

Fijn dat het u geamuseerd heeft dat doet mij deugd

bewerkt door donnie.darko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jammer dat je de handdoek meteen in de ring gooit en niet mij te kakken heb gezet door een pracht van een tijdelijke cache te plaatsen voor de gelukkige vinder.

De makkelijke weg is voor jou dus de enige optie, is geheel niet nodig, je woont in Hilversum midden tussen de meest prachtige natuur parken van Noord-Holland en juist dan is dit event een unicum om de tijdelijke cache te plaatsen op 1 van die prachtige plekjes, en dat laat je nu schieten, een gevalletje van Jammer, jammer voor jou en jammer voor de beoogde vinder.

Ik heb besloten om die handschoen van je aan te nemen, ik trek mijn eerdere besluit om er mee te stoppen in en ga de uitdaging aan om een pracht v een tijdelijke cache te maken en hopelijk moet jij die v mij lopen en na afloop drinken we samen dan een cola rum ;)

Ho Ho,

 

Blij dat je op je besluit bent terug gekomen.

 

Misschien kan ik hier wel iets mee :rolleyes:

:newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ze leefden nog lang en gelukkig.... :rolleyes:

 

Wat een mooi einde... Je zou er melancholiek van worden... Heeft het ermee te maken dat SBS6 "Het kleine huis in de prairie" weer uit schijnt te gaan zenden???? :newyear:

 

Maar zonder gekheid: Mooi dat het toch nog zo is opgelost... Het kan dus best via een forum. En heeft het uiteindelijk toch geholpen dat Donnie.Darko zijn grieven op het forum gepost heeft... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

Het gaat prima tot dusver, binnen 1 week al meer dan 80 aanmeldingen. :thumbup:

 

Wel jammer dat donnie.darko om andere reden alsnog heeft moeten afzeggen.

Anders had ik hem zeker aan Barny gekoppeld. :rolleyes:

 

Maar er is nog volop ruimte voor meer aanmeldingen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus zegt het voort!

 

groetjes

:newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast donnie.darko

om alle speculaties te voorkomen

ik moet aan mijn schouder geopereerd worden

dus helaas moet ik dit event aan mijn neus voorbij laten gaan

 

was er helemaal klaar voor om een supercache voor barny almighty te maken

maar helaas zijn er storende factoren tussen gekomen

maar ik zal terug zijn bij het sint-event van 2009

veel succes iedereen met het event

bewerkt door donnie.darko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

van mag je van mij een supercache neerlegen hoe je het van plan was en dat mag van mij ook wel geheel buiten .com om, (ben je gelijk klaar voor volgend jaar) dat ene puntje wat ik dan misloop haal ik wel uit een van de vele (hoe kan ik het politiek correkt zeggen?) "1 van de kwalitatief mindere cache's" die in mij buurt uitkomen.

ik zal je dan ook onomwonden vertellen hoe mijn gevoelservaringen waaren :rolleyes:

zo is er ook nog 1 voordeel voor mij, geen verwijten van andere dat ik alleen maar cache's afkraak :thumbup:

 

 

veel suc6 met je schouder

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg ad N51 48.586 E 005 16.060

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij (Thex & Kiddooz) bieden ons geheel onbaatzuchtig en vrijwillig aan onze activiteiten in te passen in de kerstsurprise van Barny :rolleyes:

We denken aan een korte route via Herte (limburg), Mariaparochie (Twente), Amen (Drente) om te eindigen in Rectum (overijssel)

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...