Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kan iemand het filmpje aub op youtube zetten????

 

Ik wil het graag zien, maar zo'n groot bestand trekt mijn oude pctje niet. :smilie_tux:

 

Alvast heel erg bedankt aan degene die dat gaat doen, ik wacht in spanning op het linkje.

 

groetjes GeoVlinder

 

Wordt aan gewerkt GeoVlinder, ik zal mijn film er zometeen opzetten. Link volgt...

 

 

Wat een mooi filmpje.

 

Zo hoort kerst te zijn: koud, sneeuw, ijs, rode neuzen, koude vingers en tenen. En dan nog de echte kerstgedachte....waanzinnig, daar word je weer helemaal warm van.

 

Bij zielige films kan ik het nooit droog houden en ook nu was ik dus weer "incontinent". Hulde aan degene die dit heeft gedaan.

 

Iedereen een waanzinnig mooi en goed 2009

 

Corry, Frans, Robert-Jan en Tim

fscheerhoorn/de scheertjes

 

Ik hoop dat jullie weer een beetje opgedroogd zijn ;)

 

:lol1: Team Matrjoschka

bewerkt door Matrjoschka
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand het filmpje aub op youtube zetten????

 

Ik wil het graag zien, maar zo'n groot bestand trekt mijn oude pctje niet. :smilie_tux:

 

Alvast heel erg bedankt aan degene die dat gaat doen, ik wacht in spanning op het linkje.

 

groetjes GeoVlinder

 

Het spijt me heel erg GeoVlinder maar de film is geweigerd op zijn grootte. Ook op metacafé kon ik de film niet uploaden (max. 100MB)

 

image1vz4.jpg

 

Ik ga nog zoeken naar oplossingen maar of het me gaat lukken? Dat weet ik niet :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Matrjoschka,

 

erg lief dat jullie zo bezig zijn geweest!

 

Kan het misschien in 2 of 3 delen?

Ik zie wel vaker grotere filmpjes op youtube (ken geen andere, dus zullen wellicht betere zijn) die als deel 1, deel2 en deel 3 erop staan.

 

Maar in ieder geval enorm bedankt voor de moeite die je al hebt genomen en nog neemt om het probleem op te lossen.

That's the Spirit of the season!!!!! :smilie_tux:

 

Hoop dat het nog lukt, heb ik iets om me mee te vermaken, ondertussen dat ik aftel naar 00.00u

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Matrjoschka,

 

erg lief dat jullie zo bezig zijn geweest!

 

Kan het misschien in 2 of 3 delen?

Ik zie wel vaker grotere filmpjes op youtube (ken geen andere, dus zullen wellicht betere zijn) die als deel 1, deel2 en deel 3 erop staan.

 

Maar in ieder geval enorm bedankt voor de moeite die je al hebt genomen en nog neemt om het probleem op te lossen.

That's the Spirit of the season!!!!! :dribble:

 

Hoop dat het nog lukt, heb ik iets om me mee te vermaken, ondertussen dat ik aftel naar 00.00u

 

groetjes GeoVlinder

 

Je hebt pm GeoVlinder :D

 

Groetjes Matrjoschka

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ho Ho Cachers,

 

Nu vrijwel alle deelnemers hebben gelogd wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de deelname.

Over het algemeen is het eigenlijk goed verlopen en daar waar er foutjes in de cacheomschrijvinegn zaten werden deze door de cacheplaatsers iedere keer tot ieders tevredenheid opgelost. Ik heb genoten van de mooie logs, foto's en filmpjes, echt geweldig!

Ik kijk dus terug op een geslaagd event en hoop dat alle deelnemers er in 2010 ook weer bij zullen zijn.

 

Voor cachers die een note of will attended note bij hun log geplaatst hebben nog het verzoek dit te wijzigen in ATTENDED.

 

Dan nog de tip dat dit jaar er weer een Sint-event zal plaatsvinden georganiseerd door collega de Cache-Sinterklaas.

 

Nogmaals allemaal bedankt, de beste wensen voor 2009 en tot een volgende keer,

 

groetjes The Cacheman

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...