Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

  • 2 years later...
ReizenReizen

Meteen aangemeld voor dit geweldige event! :beerchug:

 

Het zal met nog meer deelnemers waarschijnlijk nog meer werk worden dan vorige keer. Dus bij deze wens ik the Cacheman veel succes. De pagina ziet er weer puik uit! Ik heb een paar vragen, hopelijk mag dat hier...

 

-Waarom maar 1 week (14 dec.-21 dec.) om de cache te maken???? Waarom zo ontzettend kort? Dat komt zeker ten nadele vd kwaliteit vd cache.

 

-Hoe bedoel je: "Begin na uw aanmelding al met bedenken en uitwerken van uw ideeën."?

Ik weet nog niet waar ergens en wat ik kan maken, dat ligt eraan wie ik krijg toegewezen toch?

 

-Op de pagina staat: "Wel dient uw cache te voldoen aan de reguliere voorwaarden voor het plaatsen van een cache." en "Uiterlijk 31 december moet u niet opgehaalde caches verwijderen omdat ze zonder toestemming geplaatst worden "

Dus begrijp ik het goed, dat de cache aan de reguliere voorwaarden moet voldoen m.u.v. de toestemming?

 

Ik wens iedereen alvast veel plezier met het maken en ontvangen vd surprises! :newyear:

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Maakt er ook iemand een surprise voor the Cacheman himself???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast donnie.darko

Dit lijkt me erg leuk maar wel een vraagje

Moet je echt een hele tocht maken waar ze van punt naar punt moeten lopen en op t eindpunt de cache

Of mag je ook bv 10 Internetvragen verzinnen waaruit ze de coordinaten vd cache kunnen verkrijgen

Heb nog nooit zoiets gmaakt duz meteen een hele cache verzinnen gaat nooit goed komen, die vragen zie ik wel zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag alles zelf weten, van een traditional die je zo kunt pakken, tot een tocht van 15 kilometer, je mag het zelf weten.

Misschien wel verstandig om even in het profiel van diegene te kijken die jij hebt om te zien wat voor soort caches hij/zij het liefst doet.

Als ze veel traditionals doen en je legt een tocht uit van 8 km lopen, ja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast donnie.darko

Ok, thanx voor de info

Heb me aangemeld, lijkt me erg leuk :newyear:

 

Edit: [onder de naam geebheart, me naams verandering is op dit forum nog niet toegepast]

bewerkt door donnie.darko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me erg leuk maar wel een vraagje

Moet je echt een hele tocht maken waar ze van punt naar punt moeten lopen en op t eindpunt de cache

Of mag je ook bv 10 Internetvragen verzinnen waaruit ze de coordinaten vd cache kunnen verkrijgen

Heb nog nooit zoiets gmaakt duz meteen een hele cache verzinnen gaat nooit goed komen, die vragen zie ik wel zitten

 

Ik hoop dan toch echt van harte dat je mij niet trekt, 10 Internetvragen opgeven heeft niets, maar dan ook helemaal echt niets met geocachen te maken, en daaruit blijkt dat je het hele spelletje( nog) niet begrepen.

Als je niet bereid ben om over iets leuks na te denken, ga dan je niet opgeven voor dit event. Je hoeft er niet aan mee te doen, en doe je er wel aan mee zorg dan ook dat wat leuks maakt voor diegene die je trekt

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

12-11-2008 - 1008 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me erg leuk maar wel een vraagje

Moet je echt een hele tocht maken waar ze van punt naar punt moeten lopen en op t eindpunt de cache

Of mag je ook bv 10 Internetvragen verzinnen waaruit ze de coordinaten vd cache kunnen verkrijgen

Heb nog nooit zoiets gmaakt duz meteen een hele cache verzinnen gaat nooit goed komen, die vragen zie ik wel zitten

 

Ik hoop dan toch echt van harte dat je mij niet trekt, 10 Internetvragen opgeven heeft niets, maar dan ook helemaal echt niets met geocachen te maken, en daaruit blijkt dat je het hele spelletje( nog) niet begrepen.

Als je niet bereid ben om over iets leuks na te denken, ga dan je niet opgeven voor dit event. Je hoeft er niet aan mee te doen, en doe je er wel aan mee zorg dan ook dat wat leuks maakt voor diegene die je trekt

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

12-11-2008 - 1008 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

He Barny, is er dan geen vriendelijke cacher voor je beschikbaar die zo'n eventcache voor je wil oplossen cq opzoeken? :lol1:

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Barny, is er dan geen vriendelijke cacher voor je beschikbaar die zo'n eventcache voor je wil oplossen cq opzoeken? :naughty:

 

Fire5

 

Hoewel ik helemaal niet mag klagen over de hulp die ik normalieter ontvang leert de ervaring van van de afgelopen jaren dat het juist beVriendde cachers mij het vinden van de surprisecache zo moeilijk mogenlijk willen maken, dus daar heb ik heel weinig vertrouwen in. :lol1:

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

12-11-2008 - 1009 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...