Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Daarom er nu voor gekozen om net als bij het Sint-event anoniem te blijven.

 

 

Ok, dus dat betekent dat ik nu een excell sheet heb gekregen van een cacher die niet weet aan wie deze is verstuurd en die ook niet automatisch aan mij is gelinkt (andersom dan)?

 

Ik loop dus niet de surprisecache van degene waar ik een cache voor maak? Prima hoor, maar goed om te weten.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk krijg ik het weer eens niet voor elkaar

Om het bestandje te openen, is dat nouw niet raar?

‘t Zal wel weer zoals altijd aan mij liggen dat het altijd mislukt.

Bij wie mag ik dan zorgen dat hij het hele kerstfeest in het bos door brengt, denk ik bedrukt

De rapen zijn gaar, de plannen zijn opgetuigt de ideeën zijn al uitgebroed.

Nu nog afwachten tot ik weet wie ik mocht hebben van al dat geocaching addergebroed

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dus dat betekent dat ik nu een excell sheet heb gekregen van een cacher die niet weet aan wie deze is verstuurd en die ook niet automatisch aan mij is gelinkt (andersom dan)?

 

Ik loop dus niet de surprisecache van degene waar ik een cache voor maak? Prima hoor, maar goed om te weten.

 

Ho Ho De Wijngemachtigde

 

Inderdaad men weet niet wie er voor jou een surprise gemaakt heeft. :newyear:

Er is op verschillende manieren gekoppeld, e.e.a rekeninghoudend met het aantal deelnemers in de diverse regio's en de ingediende wensen.

 

Voorbeelden;

5 deelnemers vrij kort bij elkaar wonend werden als volgt gekoppeld.

A voor B

B voor C

C voor D

D voor E

E voor A

 

In een andere situatie

A voor B

B voor A

 

En zo waren soms wel connecties van 17 of 18 cachers

Ook is geprobeerd rekening te houden met eerdere koppelingen, alhoewel het niet in alle gevallen mogenlijk was dat te doen.

 

Maar er is getracht aan de wensen tegemoet te komen en het verder zo goed als het kon te koppelen.

 

groetjes

the Cacheman

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk krijg ik het weer eens niet voor elkaar

Om het bestandje te openen, is dat nouw niet raar?

‘t Zal wel weer zoals altijd aan mij liggen dat het altijd mislukt.

Bij wie mag ik dan zorgen dat hij het hele kerstfeest in het bos door brengt, denk ik bedrukt

De rapen zijn gaar, de plannen zijn opgetuigt de ideeën zijn al uitgebroed.

Nu nog afwachten tot ik weet wie ik mocht hebben van al dat geocaching addergebroed

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Ho Ho Barny

 

Stuur even een mailtje naar cacheman@home.nl en ik zal je vanavond de gegevens in een mail toesturen.

Natuurlijk geldt dat ook voor anderen als die het bestandje niet kunnen openen

 

groetjes

The Cacheman

:newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk krijg ik het weer eens niet voor elkaar

Om het bestandje te openen, is dat nouw niet raar?

‘t Zal wel weer zoals altijd aan mij liggen dat het altijd mislukt.

Bij wie mag ik dan zorgen dat hij het hele kerstfeest in het bos door brengt, denk ik bedrukt

De rapen zijn gaar, de plannen zijn opgetuigt de ideeën zijn al uitgebroed.

Nu nog afwachten tot ik weet wie ik mocht hebben van al dat geocaching addergebroed

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Ho Ho Barny

 

Stuur even een mailtje naar cacheman@home.nl en ik zal je vanavond de gegevens in een mail toesturen.

Natuurlijk geldt dat ook voor anderen als die het bestandje niet kunnen openen

 

groetjes

The Cacheman

:newyear:

 

Bij Mamma zat het in eerste instantie ook niet mee, want ook ik kreeg het bijgeleverde bestandje om in Excell te openen niet geopend !

 

Toen ik echter ipv in IE het via mijn Firefox browser opende, was er geen enkel probleem !

Wie weet ook een optie dus !

Succes,

We zijn al druk in de weer :lol1:..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, nog een tipje, haha ...

 

Ga nu niet ineens allemaal in het forumprofiel van je toegewezen cacher kijken, DAT wordt geregistreerd, weet je nog :lol1: !!

 

Of wel natuurlijk, express, om te misleiden :newyear:, anyhow, iedereen veel plezier !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

Da's een slimme, ikbenmama, ik heb even gecheckt wie uit de buurt ons profiel gisteren bekeken heeft en dat was er maar 1 :)

Nu weten we dus waarschijnlijk van wie wij een cache kunnen verwachten :huh:

 

Groetjes van ons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij wie mag ik dan zorgen dat hij het hele kerstfeest in het bos door brengt, denk ik bedrukt

De rapen zijn gaar, de plannen zijn opgetuigt de ideeën zijn al uitgebroed.

Nu nog afwachten tot ik weet wie ik mocht hebben van al dat geocaching addergebroed

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

;):thumbup::lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij wie mag ik dan zorgen dat hij het hele kerstfeest in het bos door brengt, denk ik bedrukt

De rapen zijn gaar, de plannen zijn opgetuigt de ideeën zijn al uitgebroed.

Nu nog afwachten tot ik weet wie ik mocht hebben van al dat geocaching addergebroed

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

:thumbup::huh::lol1:

Ho Ho Sukor,

 

En dat is hem inmiddels ook bekend dus kijk maar uit :thumbup:

 

the Cacheman

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho alle deelnemend cachers,

 

Even een huishoudelijke mededeling.

Het scheelt ontzettend veel werk als je bij onderwerp(van de mail) de naam van de ontvanger vermeldt.

Maar wat zeker zo belangrijk is om in het bestandje (de bijlage) de naam van de cacher ook te vermelden.

Al vast bedankt voor de medewerking.

 

groetjes

The Cacheman

:rolleyes:

bewerkt door the Cacheman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje: mag de cache-omschrijving nu wel of niet in een bijlage bij de mail worden verstuurd?

De Cacheman heeft het hierboven nl. over een bijlage, maar in het excel-aanmeldingsformulier stond weer dat alle gegevens in de mail moeten worden vermeld en er geen bijlages mogen worden gebruikt :rolleyes:

bewerkt door Melusine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje: mag de cache-omschrijving nu wel of niet in een bijlage bij de mail worden verstuurd?

De Cacheman heeft het hierboven nl. over een bijlage, maar in het excel-aanmeldingsformulier stond weer dat alle gegevens in de mail moeten worden vermeld en er geen bijlages mogen worden gebruikt :huh:

 

Ho Ho Melusine,

 

Inderdaad de beschrijving in de mail zelf plaatsen heeft de sterke voorkeur en zou eigenlijk moeten gebeuren

Echter tot nu toe alleen nog maar mails met bijlage ontvangen :crybaby:

Daarom de opmerking om een bijlagebestand in iedergeval goed te benoemen en bij voorkeur in Word op te maken.

In het verleden bleek dat bestandjes regelmatig niet geopend konden worden omdat de ontvanger met een andere systeem werkte of het benodigde programma niet had. Ook kwam het voor dat links niet werkten.

Dat leidde tot veel extra werk en vertragingen.

 

Opmerking in dit kader;

Bij de aanmeldingen waren enkele deelnemers die het excel-bestandje niet konden openen.

 

groetjes

The Cacheman

:newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

Inmiddels 2/3 van de cacheomeschrijvingen zijn binnen.

Een keur aan caches, Traditionals, Multi's, Unknown caches, nachtcaches, noem maar op.

Lengtes tot dusver van 0m tot 18km (die laatste is een fietscache)

 

Meteen even een oproep aan iedereen die zijn cache nog moet insturen, doe dat a.u.b. z.s.m.

 

Uithalen cachesurprise, er heeft een bijstelling plaatsgevonden waardoor er 2 momenten vermeld staan.

1 op de site en 1 op het formulier.

 

Om het allemaal goed te kunnen verwerken de caches pas loggen en lopen vanaf 1e kerstdag.

Loop je op de 24e loop je dus het risico dat de cache er nog niet ligt.

 

groetjes

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...