Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

Meteen aangemeld voor dit geweldige event! :naughty:

 

Het zal met nog meer deelnemers waarschijnlijk nog meer werk worden dan vorige keer. Dus bij deze wens ik the Cacheman veel succes. De pagina ziet er weer puik uit! Ik heb een paar vragen, hopelijk mag dat hier...

 

-Waarom maar 1 week (14 dec.-21 dec.) om de cache te maken???? Waarom zo ontzettend kort? Dat komt zeker ten nadele vd kwaliteit vd cache.

 

-Hoe bedoel je: "Begin na uw aanmelding al met bedenken en uitwerken van uw ideeën."?

Ik weet nog niet waar ergens en wat ik kan maken, dat ligt eraan wie ik krijg toegewezen toch?

 

-Op de pagina staat: "Wel dient uw cache te voldoen aan de reguliere voorwaarden voor het plaatsen van een cache." en "Uiterlijk 31 december moet u niet opgehaalde caches verwijderen omdat ze zonder toestemming geplaatst worden "

Dus begrijp ik het goed, dat de cache aan de reguliere voorwaarden moet voldoen m.u.v. de toestemming?

 

Ik wens iedereen alvast veel plezier met het maken en ontvangen vd surprises! :lol1:

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Maakt er ook iemand een surprise voor the Cacheman himself???

 

Ho Ho Geovlinder,

Ik ben het met je eens dat de tijd vrij kort is dat heeft te maken met dat de opzet op het laatste moment op verzoek iets is aangepast.

Het betrof het verzoek op alles anoniem te laten verlopen, daardoor heb ik ook maar 2 dagen de tijd om de beschrijvingen door te sturen.

Daarnaast om de inschrijftermijn zo lang mogelijk te houden. Maar ik zal hier nog eens naar kijken

 

Over ideeën, ondanks dat je nog niet precies weet wie je krijgt toegewezen, kun je natuurlijk toch al wat creatieve wp's, routes, verstopmethodes e.d. bedenken. Ik ga echt mijn uiterste best doen de afstanden te beperken. (Hoe meer deelnemers hoe eenvoudiger dat zal zijn) Ook zal ik proberen z.s.m. bekendbaar te maken voor wie men de surprise moet maken.

 

Reguliere voorwaarden lezen in het kader van respect voor de natuur, dus idd alle voorwaarden met uitzondering van het ter review aanmelden en toestemming hebben.

Voor dat laatste punt je gezond verstand gebruiken. (bijvoorbeeld geen nachtcache in een gebied waar dat niet mag ;) )

Tevens was dit een van de voorwaarden die de reviewer, terecht, stelde omdat hij anders het event niet zo goed keuren.

De reden van opruimen staat op de cachepagina vermeld

 

groetjes

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

heb me aangemeld.....ben alleen niet zo blij met het exel formulier....ff kijken hoe ik dat ga oplossen hier.

 

komt vast goed..... :lol1:

 

Je kunt ook online een excell formulier inlezen en opslaan (volgens mij moet je dan wel een gmail account hebben ..)

 

Google anders even op Google docs !

 

*****

 

En in het andere draadje heb ik het al vermeld... Er is op de geocaching hvyes ook een agenda item aangemaakt voor het 2e kerstevent, dus laat zien dat je ook DABEI bent :naughty:

 

***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast donnie.darko
Dit lijkt me erg leuk maar wel een vraagje

Moet je echt een hele tocht maken waar ze van punt naar punt moeten lopen en op t eindpunt de cache

Of mag je ook bv 10 Internetvragen verzinnen waaruit ze de coordinaten vd cache kunnen verkrijgen

Heb nog nooit zoiets gmaakt duz meteen een hele cache verzinnen gaat nooit goed komen, die vragen zie ik wel zitten

 

Ik hoop dan toch echt van harte dat je mij niet trekt, 10 Internetvragen opgeven heeft niets, maar dan ook helemaal echt niets met geocachen te maken, en daaruit blijkt dat je het hele spelletje( nog) niet begrepen.

Als je niet bereid ben om over iets leuks na te denken, ga dan je niet opgeven voor dit event. Je hoeft er niet aan mee te doen, en doe je er wel aan mee zorg dan ook dat wat leuks maakt voor diegene die je trekt

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

12-11-2008 - 1008 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

Barny kan opgelucht adem halen dat ik hem niet trek [wat ik niet eens zou willen]

Heb me afgemeld van dit event, want het laatste wat ik wil is dit kerstevent verpesten voor iemand doordat ze een surprise-cache van een newbie moeten gaan zoeken, vooral van iemand die het spelletje [nog] niet begrepen heeft

Want volgens de grootste en belangrijkste cache persoon barny ben ik niet bereid om er iets leuks van te maken en er tijd in te steken, zal daarom luisteren naar deze machtige man en de juiste conclusie trekken namelijk terug trekken van dit event

 

En hoe kan een newbie het in zijn hoofd halen om mee te doen aan een event, daar mogen alleen mensen aan mee doen die weten hoe het spelletje gspeeld dient te worden, duz over een jaar of 20 zal ik me weer opnieuw aanmelden maar dan wel pas na persoonlijke toestemming van barny om er zeker van te zijn dat ik het spelletje dan wel begrijp

 

Het gaat u alle goed en veel plezier met dit event

Ter AANvulling:

Als ik echt niet wil nadenken over iets leuks en er geen tijd wil insteken pleur ik wel een doos in mijn voortuin en geef het coordinaat, ben ik er lekker snel en makkelijk vanaf, ik wou leuke en moeilijke vragen verzinnen, mooie plek gaan zoeken in het bos ook een plek waar ze makkelijk de auto konden parkeren, duz niet willen nadenken om er iets leuks van te maken is echt grote onzin, ik heb bv gister deze cache opglost [Drentse AA] ik was ook zoiets van plan, duz bn niet de enige die nikz van het spelletje snapt, die alleen volgens de regels vd Grote Barny gspeeld mogen worden, ik dacht dat ieder1 het op hun eigen manier aan t spelen was, of je doet tochten v 25 km of alleen kokertjes, ws toch allemaal prima, en ik vroeg ook wat het moest worden, ik mocht het zelf weten maar dat was buiten de macht v barny gerekend, nou veel succes met je spelletje,

bewerkt door donnie.darko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dan toch echt van harte dat je mij niet trekt, 10 Internetvragen opgeven heeft niets, maar dan ook helemaal echt niets met geocachen te maken, en daaruit blijkt dat je het hele spelletje( nog) niet begrepen.

 

En al die mysteries dan??? Ik heb thuis al redelijk wat vragen vanaf internet zitten beantwoorden om daaruit coördinaten te berekenen... (series van Malyenki bijvoorbeeld)... Ik geloof dat ik het nu dan ook niet meer begrijp...

 

On Topic: Ik heb me in ieder geval opgegeven, het lijkt me hartstikke leuk!!!

Ook fijn dat iemand (de Cacheman dus) bereid is hier zoveel werk in te steken! Applausje voor de Cacheman!!! :lol1:

bewerkt door Mr.Atari
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik hier gevalletje van lange tenen, minderwaardigheidsgevoel en geen doorzettingsvermogen, donnie.darko?

 

Jammer dat je de handdoek meteen in de ring gooit en niet mij te kakken heb gezet door een pracht van een tijdelijke cache te plaatsen voor de gelukkige vinder.

De makkelijke weg is voor jou dus de enige optie, is geheel niet nodig, je woont in Hilversum midden tussen de meest prachtige natuur parken van Noord-Holland en juist dan is dit event een unicum om de tijdelijke cache te plaatsen op 1 van die prachtige plekjes, en dat laat je nu schieten, een gevalletje van Jammer, jammer voor jou en jammer voor de beoogde vinder.

 

Ik wil je zeker complimenteren met het betoog wat je hier voert alhoewel er wel wat meningen overtrokken zijn, mag ik zeker spreken dat ik me geamuseerd heb met het lezen daarvan. hulde :rolleyes:

 

@ Mr.Atari en donnie.darko

 

Zelfs Barny Almighty ;) (klinkt wel mooi, ik denk dat ik het er inhoud ) kan niet bepalen wat geocaching inhoud dat hebben ze al verwoord op de startpagina van .NL onder het kopje banner_watis_sm.gif

 

De rest is er later allemaal bij verzonnen.

 

Dat betekent voor mij persoonlijk dat ik niet wenst te puzzelen om een doosje ergens te vinden. Dat laat ik wel aan andere over die het wel leuk vinden.

Hun puzzelen, ik doosje vinden, een goede combinatie

 

Hiermee ook Uw vraag beantwoord?

 

Nog even dit en eigenlijk het allerbelangrijkste:

Dit event is een prachtige mogelijkheid om een stuk natuur te laten zien waar ook nog een puntje mee te scoren valt, en voor sommige personen de perfecte mogelijkheid om een bevriende cacher eens in de loeren te leggen.

 

Sluit uw allen aan en maak er wat prachtigs van.

 

Barny Almighty b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

1010 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even dit en eigenlijk het allerbelangrijkste:

Dit event is een prachtige mogelijkheid om een stuk natuur te laten zien waar ook nog een puntje mee te scoren valt, en voor sommige personen de perfecte mogelijkheid om een bevriende cacher eens in de loeren te leggen.

 

Sluit uw allen aan en maak er wat prachtigs van.

 

Barny Almighty b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

1010 berichten geschreven waarvan 8 verwijdert (Gegumd) zijn

 

Ho Ho,

Bij die laatste woorden sluit ik me volledig aan. :rolleyes:

Tevens een gelegenheid om eens te kijken hoe het werkt, een cache uitzetten.

 

Tip: Vermeld als je twijfelt een hulplijn in je omschrijving zodat het zoekende team niet vastloopt.

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Waarom maar 1 week (14 dec.-21 dec.) om de cache te maken???? Waarom zo ontzettend kort? Dat komt zeker ten nadele vd kwaliteit vd cache.

 

ps Maakt er ook iemand een surprise voor the Cacheman himself???

Ho Ho Geovlinder,

 

Gehoor gegeven aan je verzoek en de data aangepast. Je hebt nu 1 week meer.

 

Een surprise voor the Cacheman? Nou vorig jaar kreeg hij een wel heel erg mooie!

 

En op je andere vraag, zijn de Cache-sinterklaas en The Cacheman niet dezelfde persoon?

Sinterklaas en de Kerstman zijn toch ook verschillende personen. Ze kennen elkaar wel erg goed ;)

 

Groetjes

:rolleyes:

bewerkt door the Cacheman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, ik was even bang dat het een hete kerst zou worden.

donnie.darko plaatste een wat ongelukkige postje waar Barny erg scherp op reageerde.

Uit het tweede postje van donnie.darko bleek wel dat hij beter wist anders kan je je niet zo'n mening aanmeten over Barny en een beter verhaal over cachen ophangen dan in zijn 1e postje.

 

En ik zou donnie.darko toch van harte uitnodigen om gewoon mee te doen. Want zoals altijd zijn de meeste uitspraken van Barny WAARDELOOS :rolleyes:!

Bovendien beoefen je deze hobby voor niemand anders dan jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Waarom maar 1 week (14 dec.-21 dec.) om de cache te maken???? Waarom zo ontzettend kort? Dat komt zeker ten nadele vd kwaliteit vd cache.

 

ps Maakt er ook iemand een surprise voor the Cacheman himself???

Ho Ho Geovlinder,

 

Gehoor gegeven aan je verzoek en de data aangepast. Je hebt nu 1 week meer.

 

Een surprise voor the Cacheman? Nou vorig jaar kreeg hij een wel heel erg mooie!

 

En op je andere vraag, zijn de Cache-sinterklaas en The Cacheman niet dezelfde persoon?

Sinterklaas en de Kerstman zijn toch verschillende personen.

 

Groetjes

:newyear:

 

Cacheman, dat laatste is iets wat ik voorzichtig opperde :rolleyes:, maar uiteraard weet Mamma wel dat deze twee goedheiligmannen niet één en dezelfde persoon zijn, maar toch ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinterklaas en de Kerstman zijn toch ook verschillende personen. Ze kennen elkaar wel erg goed :rolleyes:

 

De engelse naam van de kerstman ( Santa Claus ) is een verbastering van het nederlandse sinterklaas , dus is het eigelijk toch dezelfde persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinterklaas en de Kerstman zijn toch ook verschillende personen. Ze kennen elkaar wel erg goed :rolleyes:

 

De engelse naam van de kerstman ( Santa Claus ) is een verbastering van het nederlandse sinterklaas , dus is het eigelijk toch dezelfde persoon.

 

 

Volgens mij is Santa Claus dan ook gewoon de weldoorvoede neef van Sinterklaas... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Waarom maar 1 week (14 dec.-21 dec.) om de cache te maken???? Waarom zo ontzettend kort? Dat komt zeker ten nadele vd kwaliteit vd cache.

 

ps Maakt er ook iemand een surprise voor the Cacheman himself???

Ho Ho Geovlinder,

 

Gehoor gegeven aan je verzoek en de data aangepast. Je hebt nu 1 week meer.

Een surprise voor the Cacheman? Nou vorig jaar kreeg hij een wel heel erg mooie!

 

En op je andere vraag, zijn de Cache-sinterklaas en The Cacheman niet dezelfde persoon?

Sinterklaas en de Kerstman zijn toch ook verschillende personen. Ze kennen elkaar wel erg goed :blink:

 

Groetjes

B)

 

:thumbdown::thumbup::blink: Je bent geweldig!!!!!!!!!!!

 

en thanks voor de antwoorden op mijn eerdere vragen,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...