Spring naar bijdragen

Kerst surprise event


the Cacheman

Aanbevolen berichten

Dankzij Keske weet ik nu te gaan en hoe te doen.

Dank voor de hulp, ik ben blijkbaar een grote oen

Geen flauwe grappen over de laatse uitspraak

Mijn geheugen is groot en zoet zal zijn, mijn wraak

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ho Ho Cachers

 

Inmiddels al links en rechts wat plooitjes recht moeten trekken.

Meest voorkomende euvel, de bijlage kon niet geopend worden

Hoofdoorzaak was dat deze voor de ontvanger, in en voor hen vreemde extensie was opgemaakt.

De een was wat handiger om dat toch opgelost te krijgen, de ander voelde zich een oen.

De Cacheman kon daar echter niets aan doen.

Wel nog meegeholpen met puzzelen met cachers die er niet uitkwamen.

Hen op het goede spoor kunnen zetten en dat zonder dat wij de oplossingen hebben!

 

Mocht er links of rechts nog iets moeten gebeuren, stuur dan een PB of een mail.

Op 1e en 2e Kerstdag in de ochtenden nog beperkt beschikbaar om daar eventueel iets aan te kunnen doen.

 

Nogmaals een Gelukkig Kerstfeest gewenst.

 

The Cacheman

:rolleyes:

bewerkt door the Cacheman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cacheman had voor mij kerstballen met cijfers in letters in petto. Ik wist natuurlijk weer niet wat ik hier mee moest. Na de hulplijn had de zoektocht naar de aanwijzingen zo lang geduurd dat het donker geworden was. En dan raakt ook nog na 10 minuten de batterij van de lamp leeg. Dus moeten we morgen weer verder zoeken. Bleek de maker de fout ingegaan te zijn met laatste coördinaat. Dus maar weer bellen en toen het juiste coördinaat gekregen. Daarna de cache gevonden.

bewerkt door Tornado Bram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze cache ook gevonden vanmiddag. Een mooie wandeling door de Oisterwijkse bossen. De kids waren erg blij met hun cadeautjes en ook wij hebben een cadeautje gekregen. Dit is een geweldig initiatief en we hebben dit jaar voor het eerst meegedaan. Maar de kids vonden het zo leuk dat ze volgend jaar zeker weer mee willen doen.

 

GeoRibo en de Cacheman, nogmaals bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde hier vanmorgen in dichtvorm even snel en kort de legger bedanken, maar al snel zat ik aan een volledige log van 66 regels.

Die heb ik dus maar geknipt en op de cache-pagina geplakt, zie: LOG MET FOTO'S

 

Maar toch wil ik hier nog even zeggen,

@rend bedankt voor het leggen! :dribble:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een geweldige cache gelopen, samen met onze zoon. De tocht was een topper door delen van Eindhoven die voor ons nog onbekend waren. En aan het einde werden we verrast met een geweldig cadeau, met vele verassingen.

En nu zit ik na te genieten en alle indrukken te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We lezen al deze logjes met genoegen,want ook wij hebben genoten van onze cache.

Het is leuk om mee te maken dat er zo veel mensen hun best doen om er wat leuk's van temaken

Wij zijn er zeker de volgende keer weer bij

Bedankt cacheman voor al je werk

 

Appie en Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist het berichtje gekregen van DutchLandian dat ze de cache gevonden hebben die wij voor hen hadden verstopt. Maar tjonge, wat kun je daar zenuwachtig van worden. Vooral de kinderen hebben de hele dag de site en de email in de gaten gehouden omdat ze toch wel erg benieuwd waren of onze cache in goede aarde zou vallen. Gelukkig is dat het geval.

 

Maar nu gaan we ons verdiepen in het officieel laten registreren van de cache. Dat lijkt de kinderen erg leuk, vooral omdat zij het rondje verzonnen hebben.

 

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met de bosbeheerder in Tilburg, Dhr J Heerkens ?

 

 

Dit was een hele leuke kerst, vooral voor de kinderen kan het niet vlug genoeg Sinterklaas zijn, en niet alleen vanwege de cadeautjes die zij krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mamma had gisteren geen tijd ivm bezoek aan familie en vandaag geen tijd ivm kerstdiner @ Mum's New Place, dus wij gaan morgen pas op pad ... Enne EERST MOET ER NOG EEN BOOM GEMAAKT WORDEN ;) !

 

We hebben er wel erg veel zin in, en wat in het vat zit verzuurt niet.

 

Bovendien, ik weet nog wel een cacher die ook morgen nog op pad gaat, haha !!

 

:newyear:

 

Nu even bijkomen van het kerstdiner en het aan kant brengen van de casa...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...