Spring naar bijdragen

Cachen in de Efteling


TeamNathalie&Walter

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

wel is er een erg leuke kindvriendelijke cache in het bos onder het park, Sprookjesbos

Mmm, daarover verschillen de meningen. Het is wel errug veel zoeken, en vooral lastig zoeken, ik weet niet of kinderen dat hele vele zoeken nu altijd wel zo leuk vinden.

Ik zeg niet dat het geen leuke cache is, ik wil alleen maar even een kanttekening maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of er caches zijn in de Efteling??

Gr. Team Nathalie&Walter

 

 

Ik heb een aantal jaren geleden 3 traditionals in de Efteling gemaakt, maar deze konden niet door de beugel omdat de Efteling een lokatie is waarvoor toegang betaald moet worden.

Het was nog in de tijd overigens, dat toestemming vragen nog geen voorwaarde was. Maar Eric was niet te vermurwen.

Ze waren best leuk: is ook niet zo moeilijk in de Efteling.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of er caches zijn in de Efteling??

Gr. Team Nathalie&Walter

 

 

Ik heb een aantal jaren geleden 3 traditionals in de Efteling gemaakt, maar deze konden niet door de beugel omdat de Efteling een lokatie is waarvoor toegang betaald moet worden.

Het was nog in de tijd overigens, dat toestemming vragen nog geen voorwaarde was. Maar Eric was niet te vermurwen.

Ze waren best leuk: is ook niet zo moeilijk in de Efteling.

 

Geopatra.

 

Gewoon nog een keer proberen, Erik heet nu Kruimel. En er zijn meer caches in een park waarvoor betaald moet worden. Is ook een draadje over waar in berichtje #3 ook weer verwezen wordt naar een draadje :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of er caches zijn in de Efteling??

Gr. Team Nathalie&Walter

 

 

Ik heb een aantal jaren geleden 3 traditionals in de Efteling gemaakt, maar deze konden niet door de beugel omdat de Efteling een lokatie is waarvoor toegang betaald moet worden.

Het was nog in de tijd overigens, dat toestemming vragen nog geen voorwaarde was. Maar Eric was niet te vermurwen.

Ze waren best leuk: is ook niet zo moeilijk in de Efteling.

 

Geopatra.

 

Gewoon nog een keer proberen, Erik heet nu Kruimel. En er zijn meer caches in een park waarvoor betaald moet worden. Is ook een draadje over waar in berichtje #3 ook weer verwezen wordt naar een draadje :thumbup:

 

Ik heb geen zin om dat vette entreegeld te betalen: airmiles zijn niet zo veel meer waard en ik heb er minder.

Verder verwacht ik dat het een zinloze poging is: moet je eerst bij bestuur Efteling langs voor toestemming. Vergeet het maar!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat toch geen E 26,-- betalen om caches in de Efteling te gaan zoeken :no:

 

Of je gaat lekker naar de Efteling, waar je in een dag niet alles kunt zien of je gaat lekker cachen - gratis - in de natuur of stad. Maar cachen in de Efteling :thumbup: Laat me niet lachen...

 

Alhoewel... een multi met een eerste wp te vinden in een canister in de mond van holle bolle Gijs (Dank U wel) en dan een aanwijzing in het mandje van Roodkapje, een aanwijzing in de bek van de grote boze wolf en de cache is verstopt in het hoofd van lange Jan :yes:

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat toch geen E 26,-- betalen om caches in de Efteling te gaan zoeken :yes:

 

Of je gaat lekker naar de Efteling, waar je in een dag niet alles kunt zien of je gaat lekker cachen - gratis - in de natuur of stad. Maar cachen in de Efteling :thumbup: Laat me niet lachen...

Ik wil ze niet de kost geven. De kids in de Python en Pa en Ma pakken ff een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat toch geen E 26,-- betalen om caches in de Efteling te gaan zoeken :no:

 

Of je gaat lekker naar de Efteling, waar je in een dag niet alles kunt zien of je gaat lekker cachen - gratis - in de natuur of stad. Maar cachen in de Efteling :thumbup: Laat me niet lachen...

Ik wil ze niet de kost geven. De kids in de Python en Pa en Ma pakken ff een cache.

 

Of een mooe multi bij wachttijden langer dan 1,5 uur :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat toch geen E 26,-- betalen om caches in de Efteling te gaan zoeken :no:

 

Of je gaat lekker naar de Efteling, waar je in een dag niet alles kunt zien of je gaat lekker cachen - gratis - in de natuur of stad. Maar cachen in de Efteling :thumbup: Laat me niet lachen...

Ik wil ze niet de kost geven. De kids in de Python en Pa en Ma pakken ff een cache.

 

Of een mooe multi bij wachttijden langer dan 1,5 uur :yes:

 

Jaja en dan weer aansluiten achteraan in de rij, met een wachttijd die dan is opgelopen tot 2 uur :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat toch geen E 26,-- betalen om caches in de Efteling te gaan zoeken :no:

 

Of je gaat lekker naar de Efteling, waar je in een dag niet alles kunt zien of je gaat lekker cachen - gratis - in de natuur of stad. Maar cachen in de Efteling :thumbup: Laat me niet lachen...

Ik wil ze niet de kost geven. De kids in de Python en Pa en Ma pakken ff een cache.

Waarom niet gewoon de cache in de Python zelf? Wel snel loggen dan want het ritje is zo voorbij. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel is er een erg leuke kindvriendelijke cache in het bos onder het park, Sprookjesbos

 

Er is een bos onder de Efteling?!

 

Als je de kaart voor je hebt wel... :eek:

Als je dan dr onder kijkt... (zuidelijk)

 

Er 'onder' zal wel niet, aangezien graven voor een cache ook niet meer toegestaan is... (Niet over discusieren, zijn draadjes genoeg over :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...