Spring naar bijdragen

Wanneer word je naam groen???


verrader

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb al wel rondgekeken op het forum maar ben waarschijnlijk het doel voorbij geschoten..... :blush::blush:

 

Wie kan mij vertellen wat er voor verschil is tussen members en donateurs en alle begrippen die hierop van toepassing zijn? Wie kan me vertellen hoe ik donateur kan worden en waar ik gegevens op geocaching of het forum kan vinden?

 

Heel erg bedankt voor de info,

 

Anita.

Er word geen :no: onderscheid gemaakt voor een member of donateur dat voorop gesteld.

Maar als donateur help je er wel :blink: aan mee dat deze site kan blijven bestaan.

Mijn mening is dat iedereen die van deze site gebruik maakt eigenlijk donateur moet worden.

Ik persoonlijk heb in de korte tijd al veel aan het forum gehad. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn mening is dat iedereen die van deze site gebruik maakt eigenlijk donateur moet worden.

Ik persoonlijk heb in de korte tijd al veel aan het forum gehad.

 

 

Blij dat het jou mening is. :blush:

 

 

Gr Twinlife :blink:

Daar heeft iedereen toch recht op?

En ook als member draag je volgens mij daaraan bij.

bewerkt door bapamaci
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een paar maanden cachen net ook maar electronische een jaarlijkse overschrijving gedaan. Want ook met loggen en berichten maak ik gebruik van de serverdata en ruimte.

 

Ook al weet ik dat er zoveel op de "to do" list staat, er ook gewoon gewerkt moet worden nog een opmerking:

 

Het zou wel meer mensen donateur maken als; Dit meer opleverd dan de gedachte dat je iets goed doet voor je eigen en andermans hobby.

 

Ik roep soms nog wel eens graag wat om de discussie aan te wakkeren, dus bij deze.

Het doel van de stichting is het promoten van geocachen. Dit kost tijd en geld.

  • De functie DHZ voor Donateurs?
  • PM voor donateurs?
  • Loggen voor donateurs?
  • Het forum voor Donateur?

Persoonlijk zou ik er alleen voor zijn om DHZ voor donateurs te maken Dit is administratief ook makkelijker. De module can dan gekoppeld worden aan de groep Donateurs. Ook een mogelijkheid is om toekomstige funtionaliteit aan de donateurs te hangen.

 

Ook kan het zijn dat de beheerders dit een nutteloze discussie vinden en kunnen dit editten.

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag toch hopen dat ook de niet donateurs gebruik kunnen maken van alles wat .nl biedt. Er zijn nl mensen voor wie 10 euro een hele hoop geld is, waar je ook andere dingen voor kunt doen. Ik zou het dan ook bijzonder jammer vinden als er gezegd zou worden.. jij betaald niet mee.. dan mag je ook daar en daar en daar niet aan meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag toch hopen dat ook de niet donateurs gebruik kunnen maken van alles wat .nl biedt. Er zijn nl mensen voor wie 10 euro een hele hoop geld is, waar je ook andere dingen voor kunt doen. Ik zou het dan ook bijzonder jammer vinden als er gezegd zou worden.. jij betaald niet mee.. dan mag je ook daar en daar en daar niet aan meedoen.

Als je liters benzine verrijdt tijdens het cachen kost dat ook meer dan 10 euro (lijkt mij). Dus 10 euro per jaar voor wat extra's lijkt me toch geen probleem. Ook in een tijd dat alles duurder wordt. Elke hobby of sport kost nu eenmaal geld :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het maar goed dat jij niet in mijn beurs kan kijken... op moment cache ik weinig omdat ik ook de benzine niet in het autootje kan kiepen :thumbup:

 

Ik vind gewoon dat iedereen er zo makkelijk van uit gaat dat men een bedrag als 10 euro zo makkelijk kan missen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind gewoon dat iedereen er zo makkelijk van uit gaat dat men een bedrag als 10 euro zo makkelijk kan missen..

 

Het gaat zoals altijd bij geld om prioriteiten stellen. 10 euro is nog geen euro per maand. Sterker nog, nog geen 20 cent per week.

 

Het gaat mijn pet te boven als een cacher niet maandelijks een euro in een envelopje kan doen om dat bedrag eenmaal jaarlijks over te schrijven. Hoeveel heb je dan voor je hobby (n het veld en op internet) over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat zoals altijd bij geld om prioriteiten stellen. 10 euro is nog geen euro per maand. Sterker nog, nog geen 20 cent per week.

 

Het gaat mijn pet te boven als een cacher niet maandelijks een euro in een envelopje kan doen om dat bedrag eenmaal jaarlijks over te schrijven. Hoeveel heb je dan voor je hobby (n het veld en op internet) over?

 

Snap je het nou niet? Of wil je het niet snappen? Maju stelt zich kwetsbaar op door te zeggen dat zij er geen geld voor heeft. Al die zaken die jij noemt zijn bij elkaar opgeteld wel een groot bedrag. Zij moet keuzes maken, dus begin niet tegen haar te zeggen wat zei wel en niet kan missen.

 

Dat heeft niets te maken met hoeveel je over hebt voor je hobby. Ik vind het dan ook een opmerking die werkelijk nergens op slaat.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat er ook mensen zijn die misschien 20 euro per week tekort komen???

En in betere tijden al eens een gps hebben aangeschaft of die ooit hebben gekregen.

En zo kan ik nog meer bedenken zonder aanmatigend te willen zijn overigens.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk... prioriteiten stellen.. en dat doe ik... door juist dat " luttele" bedrag uit te geven aan zaken die voor mij belangrijker zijn dan dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook al is die 10 euro wel te missen, dan nog is de hele opzet van Geocaching dat het in principe een gratis activiteit is. Dat je er tientallen liters benzine voor doorheen moet jagen staat daar los van.

Zie het als een gratis attractie of evenement aan de andere kant van het land, het blijft gratis ook al ben je er klauwen geld voor kwijt om er naar toe te komen (auto of OV).

 

Dan zijn er ook de nieuwe cachers, als je een aantal belangrijke functies op deze site (forum en cache kaart) alleen voor donateurs gaat maken dan zullen nieuwe cachers niet zo snel gebruik gaan maken van deze pagina. Stel je wil je inschrijven voor het forum en wordt direct met een rekening geconfronteerd. Dan haak je toch meteen af?

 

P.S. wanneer is mijn jaar om?

 

En edit: het alleen voor donateurs maken van de DHZ vind ik eigenlijk wel een goed idee. Het is typisch een service die niet nodig is (maar wel erg handig) voor het cachen en ook niet iets wat normaal gesproken gratis moet zijn (zoals een forum).

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In iemand anders zijn portemonnee kijken is altijd moelijk en dat moet ook geen discussie worden. Natuurlijk lijkt 20 ct per week niets en zal ook wel op te brengen zijn, maar het is dan wel 20ct hier en 20ct daar en voor vele mensen (zonder nu richting de politiek te gaan) moeten nog steeds prioriteiten stellen voor wat hun uitgaven betreft. Geocaching.nl blijft wat mij betreft voor iedereen bereikbaar. Of je nu wel of geen 10 euro per jaar kunt betalen als donateur.

Men zou het bedrag ook vrij kunnen maken.

Wel denk ik, mocht gc.nl om meer donateurs (lees geld) zitten te springen, er best wel meer verschil mag zijn tussen wat een donateur kan en een "gewoon lid" :thumbup: Geocaching.nl draait op vrijwilligers die geen enkele vergoeding krijgen, maar de tent "moet" wel draaiende blijven natuurlijk en webhosting en de hele rataplan er omheen is ook niet echt gratis vooral niet nu we steeds meer forumleden krijgen en steeds meer ruimte en snelheid nodig zijn.

 

Om te kunnen geocachen heb je geocaching.nl in zijn geheel (site,DHZ,forum) helemaal niet nodig dus dat kan het probleem niet zijn.

 

Als er al verschil zou moeten worden gemaakt, dan moet een donateur meer mogelijkheden hebben, zonder de "noodzakelijke" mogelijkheden van een niet donateur af te kalven.

 

Let wel, dit is mijn eigen mening en ik verwoord nu niet de mening van gc.nl, hoe die ook moge zijn :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...