Spring naar bijdragen

Wanneer word je naam groen???


verrader

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Stomme vraag natuurlijk. Maar waar wordt je naam groen???

Ik heb al heel lang geleden betaald maar ik weet niet waar k groen zou moeten worden dus?? waar wordt mijn naam groen?

Onderaan de pagina van dit topic staat je eigen naam. Is die blauw dan ben je geen donateur, is die groen dan ben je wel donateur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stomme vraag natuurlijk. Maar waar wordt je naam groen???

Ik heb al heel lang geleden betaald maar ik weet niet waar k groen zou moeten worden dus?? waar wordt mijn naam groen?

 

en onder je avatar staat donateur, maar ehhh heeeeel lang geleden???? Dat kan toch maar drie maanden zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stomme vraag natuurlijk. Maar waar wordt je naam groen???

Ik heb al heel lang geleden betaald maar ik weet niet waar k groen zou moeten worden dus?? waar wordt mijn naam groen?

 

Misschien is je geld dan toch naar een ander gegaan.......iets van .nu misschien.......

Heb je wel deze link gebruikt voor de betaling. :crybaby:

 

Het rare is mijn naam is ook nog nooit groen geweest. :lol1:

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag geprobeerd om donateur te worden, echter ik krijg een foutmelding als ik wil betalen via Pay Pal :yes: het heeft iets te maken met het email adres van de seller????

 

Error Detected

 

 

We cannot process this transaction because there is a problem with the PayPal email address supplied by the seller. Please contact the seller to resolve the problem. If this payment is for an eBay listing, you can contact the seller via the "Ask Seller a Question" link on the listing page. When you have the correct email address, payment can be made at www.paypal.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werk van Geocaching Nederland steunen?

Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

 

Als je een simpele bankoverschrijving gebruikt en stort op bovenstaand adres is het zo gepiept.

 

gr.verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werk van Geocaching Nederland steunen?

Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

 

Als je een simpele bankoverschrijving gebruikt en stort op bovenstaand adres is het zo gepiept.

 

gr.verrader

 

Dit had ik ook al gevonden in een ander draadje, maar toch bedankt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het dan belangrijk of je naam groen of blauw is???

Zie bericht #1 in deze topic :D .

Ja, maar dan nog.... waar hebben we het over?

Op de startpagina van het forum staan onderaan de actieve forumdeelnemers. De namen staan er in verschillende kleuren. Als je naam in er zo uit ziet Team Adelaar dan ben je geen donateur en als je naam er zo uit ziet De Roode Loper dan ben je wel donateur. Deze topic gaat er over dat je wel betaald hebt maar nog steeds "blauw" :) bent :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

ik heb al wel rondgekeken op het forum maar ben waarschijnlijk het doel voorbij geschoten..... :blink::blush:

 

Wie kan mij vertellen wat er voor verschil is tussen members en donateurs en alle begrippen die hierop van toepassing zijn? Wie kan me vertellen hoe ik donateur kan worden en waar ik gegevens op geocaching of het forum kan vinden?

 

Heel erg bedankt voor de info,

 

Anita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

ik heb al wel rondgekeken op het forum maar ben waarschijnlijk het doel voorbij geschoten..... :blink::blush:

 

Wie kan mij vertellen wat er voor verschil is tussen members en donateurs en alle begrippen die hierop van toepassing zijn? Wie kan me vertellen hoe ik donateur kan worden en waar ik gegevens op geocaching of het forum kan vinden?

 

Heel erg bedankt voor de info,

 

Anita.

Maak uw donatie over op Rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Donateurs zijn in het forum herkenbaar aan hun groene nickname.

Door uw dononatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

 

http://www.geocaching.nl/sgn/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...