Spring naar bijdragen

Wanneer word je naam groen???


verrader

Aanbevolen berichten

Als er al verschil zou moeten worden gemaakt, dan moet een donateur meer mogelijkheden hebben, zonder de "noodzakelijke" mogelijkheden van een niet donateur af te kalven.

 

 

Mocht hier een poll over komen, dan gaat mijn stem naar deze mening..... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om te kunnen geocachen heb je geocaching.nl in zijn geheel (site,DHZ,forum) helemaal niet nodig dus dat kan het probleem niet zijn.

 

Als er al verschil zou moeten worden gemaakt, dan moet een donateur meer mogelijkheden hebben, zonder de "noodzakelijke" mogelijkheden van een niet donateur af te kalven.

 

Let wel, dit is mijn eigen mening en ik verwoord nu niet de mening van gc.nl, hoe die ook moge zijn :thumbup:

Er is toch ook een verschil ten opzichte van de members?

Of zie ik dat verkeerd.?

Tien euro kan best net te veel zijn voor iemand,ik denk niet dat een ander daar over kan oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Om te kunnen geocachen heb je geocaching.nl in zijn geheel (site,DHZ,forum) helemaal niet nodig dus dat kan het probleem niet zijn.

 

Als er al verschil zou moeten worden gemaakt, dan moet een donateur meer mogelijkheden hebben, zonder de "noodzakelijke" mogelijkheden van een niet donateur af te kalven.

 

Let wel, dit is mijn eigen mening en ik verwoord nu niet de mening van gc.nl, hoe die ook moge zijn :thumbup:

Er is toch ook een verschil ten opzichte van de members?

Of zie ik dat verkeerd.?

Tien euro kan best net te veel zijn voor iemand,ik denk niet dat een ander daar over kan oordelen.

(premium) member bij .com of donateur bij .nl?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...