Spring naar bijdragen

Wanneer word je naam groen???


verrader

Aanbevolen berichten

Zelf heb ik het bovenstaande probleem opgelost door er een vaste afschrijving van te maken. Er gaat bij ons automatisch 1x per jaar 10 euro`s naar .nl. Net zolang tot ik het stopzet. Kunnen we het ook niet vergeten ;)

Corrie

Dat is het voordeel van elektronisch bankieren.

 

Zojuist ook mijn 10tje overgemaakt.

Mijn eerste wel te verstaan. :blush:

Waarom ik nooit betaald heb weet ik zelf eigenlijk ook niet.

 

Vreemd want:

Bijna 1000 posts.

Regelmatig gebruik van de WAP functie van .nl

Veelvuldig gebruik van de kaarten op .nl

Al vele nuttige tips en trucs ontvangen op het forum. ;)

Wel Premium membership op gc.com

Wel 10tallen euro's vergeven aan coins. :o

 

Shame en me. :blush:

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo verschrikkelijk groot is het aantal donateurs nu ook weer niet (plm 3,75% van het totaal aantal forumleden) dat we het niet nodig zijn. De tent moet wel draaiende blijven.

Volgens mij zijn er 8529 members geregistreerd. Als we daar nu een 30% van nemen die regelmatig gebruik maken van het forum en/of de nl. site met al zijn handige dingetjes kom je aan 2558 geregistreerden en dat is dus jaarlijks 25.580,00 euri's per jaar.

 

3,75% is m.i. ongeveer 320 donateurs. Kom op dat moet toch wat opgekrikt worden. Wat is nu 10 euro voor zoveel gemak!

 

Ik ben zeer tevreden met het werk wat er allemaal gedaan wordt ;) .

 

Zojuist ook mijn 10tje overgemaakt.

Gefelicteerd. Binnekort staat er ook donateur.gif bij :blush: .

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kun je zien (S)loper dat ik geen rekenwonder ben. Ik dacht ook dat we ff iets minder leden hadden. Ga dan maar uit van net iets meer dan 2% ;)

Ik denk dat ik ook maar snel weer min portemonnee ga trekken. Weet je, nadeel van electronisch bankieren is dat je direct kun zien wat je niet (meer) hebt.

Ik snap alleen niet waarom ze tegenwoordig een andere kleur gebruiken als ze je saldo laten zien.

 

Zojuist ook mijn 10tje overgemaakt.

Wij danken u namens de gehele feestcommissie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOU,NOU toch nog even wat losgemaakt!

Kunnen jullie dan niet iedereen die zich aanmeld een 10tje laten betalen of is dat te veel gevraagd??

 

Denk toch dat een groot aantal MEMBERS gebruik maakt van de mogelijkheden die de site te bieden heeft.

 

Ik wacht in ieder geval rustig af totdat mijn naam groen. :blush:

 

Wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie ;)

 

 

GR.VERRADER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
;) dus een maand wachten is normaal heb zelf op 20-10 een tientje over gemaakt. :thumbup:

Een maand is normaal :) Dat krijg je als ze in Roosendaal het telebankieren nog niet hebben uitgevonden :)

 

Als je denkt dat het te lang duurt, even een PB naar Geoman en anders voor mijn part een PB naar mij. (Ik ben wat vaker online)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) dus een maand wachten is normaal heb zelf op 20-10 een tientje over gemaakt. :thumbup:

Een maand is normaal :) Dat krijg je als ze in Roosendaal het telebankieren nog niet hebben uitgevonden :)

 

Als je denkt dat het te lang duurt, even een PB naar Geoman en anders voor mijn part een PB naar mij. (Ik ben wat vaker online)

Mijn afschrijving is van 3-11 maar ik zie wel wanneer het verwerkt is een maand is zo voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:crybaby: dus een maand wachten is normaal heb zelf op 20-10 een tientje over gemaakt. :lol1:

Een maand is normaal :w00t2: Dat krijg je als ze in Roosendaal het telebankieren nog niet hebben uitgevonden :blush:

 

Als je denkt dat het te lang duurt, even een PB naar Geoman en anders voor mijn part een PB naar mij. (Ik ben wat vaker online)

Geen maand hoor was vandaag bij gewerkt precies 17 dagen na de afschrijving :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er echt niets van maar je naam is toch blauw?? Of ben ik nu gek?

 

Onderaan de pagina van dit topic staat je eigen naam. Is die blauw dan ben je geen donateur, is die groen dan ben je wel donateur. Donateur ben je, volgens mij, voor een jaar. Daarna zou je weer moeten doneren of ik heb het verkeerd begrepen en ben je na overmaken van 10 euro voor altijd donateur. Omdat het meer dan een jaar geleden is, hadden we wel verwacht dat het kleurtje bij ons weer op blauw gezet zou worden. Niks geen herinnering of iets dergelijks gehad, dus wie weet hoe het zit, mag het zeggen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik snap er echt niets van maar je naam is toch blauw?? Of ben ik nu gek?

 

Onderaan de pagina van dit topic staat je eigen naam. Is die blauw dan ben je geen donateur, is die groen dan ben je wel donateur. Donateur ben je, volgens mij, voor een jaar. Daarna zou je weer moeten doneren of ik heb het verkeerd begrepen en ben je na overmaken van 10 euro voor altijd donateur. Omdat het meer dan een jaar geleden is, hadden we wel verwacht dat het kleurtje bij ons weer op blauw gezet zou worden. Niks geen herinnering of iets dergelijks gehad, dus wie weet hoe het zit, mag het zeggen :beerchug:

 

Ik zal je zo even van de lijst wissen.

 

tff.jpg

 

Tevreden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...