Spring naar bijdragen

Wanneer word je naam groen???


verrader

Aanbevolen berichten

G.M allemaal,

 

Heb verleden week 10 euri overgemaakt om donateur te worden.:thumbup:

Nu is het op 3 oktober afgeschreven, moet ik dit nog ergens melden of word je naam straks automatisch

groen.??

 

alvast bedankt,,

 

gr.verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

G.M allemaal,

 

Heb verleden week 10 euri overgemaakt om donateur te worden.:thumbup:

Nu is het op 3 oktober afgeschreven, moet ik dit nog ergens melden of word je naam straks automatisch

groen.??

 

alvast bedankt,,

 

gr.verrader

 

Er schijnt ergens op het forum ook iets over te staan. Het schijnt nogal een tijdje te duren (ik wacht al zo'n twee maanden, maar zo belangrijk vind ik het 'groen' worden nou ook weer niet) :) .

 

Groeten

 

Team Jemar

 

 

 

 

Gevonden: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=2936&hl=n: :)

bewerkt door team jemar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb verleden week 10 euri overgemaakt om donateur te worden.:thumbup:

Nu is het op 3 oktober afgeschreven, moet ik dit nog ergens melden of word je naam straks automatisch

groen.??

 

 

 

Dan moet je < font colour="#00ff00" > je naam < / font > van je gebruikers naam maken. . :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(correct me if i`m wrong)

You're wrong.

 

Vanmidag nog 2 stuks. Maar waar heb je de admin voor nodig dan? Voor de groene kleur?

 

3 oktober is het bedrag bij jou afgeschreven, wat niet wil zeggen dat het hier is bijgeschreven. Ondanks dat we nog met de PC naar het toilet gaan, komten de bijschrijvingen nog steeds binnen op zo'n verzamelpapiertje eens in de maand.

 

Je kunt een admin, ook PBen of emailen. (Geoman, Hawkeyes, BTW)

Maar ik maak er geen probleem van als je tevens een modje aanschiet.

 

Voor jou geldt even geduld en voor team jemar geldt dat ik het doorgespeeld heb. Ik zou jullie wel goren kunnen maken, maar ik weet niet of het geld al geadministreerd is enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb nog even gekeken of er een administreur aanwezig was/is maar die is sinds 20 sept. niet meer online geweest. :thumbup:

(correct me if i`m wrong)

Bij deze.

Geoman doet de financiële administratie. Die is sinds gisteren 20:30 niet meer on-line geweest. Maar hij moest vandaag, naar ik aanneem, gewoon naar zijn baas. Dus zo vreemd vind ik dat niet.

 

Overigens kan het even duren. Geld gaat naar de bank. Moet afschrift komen en dan wordt de naam groen. Dus nog even wat geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de andere kant, als je eenmaal groen bent, dan lijk je dat ook te blijven...

Van .com krijg je een berichtje als je jaar bijna om is. Inmiddels is onze donatie voor .nl al een heel dik jaar geleden en onze naam is nog steeds groen. Nou is de vraag:

- Ben je na de eerste donatie meteeen voor het leven donateur (en groen) of:

- Verloopt het donateurschap na een jaar en moet het alleen nog geregeld worden dat je zonder volgende donatie ontgroend wordt? Een automatische jaarlijkse reminder à la .com zou dan handig zijn om de donateurs van .nl hieraan te herinneren.

Ik meen over dat laatste overigens ooit gelezen of gehoord te hebben dat daaraan gewerkt wordt (correct me if I'm wrong).

 

Groeten,

 

GeoGeldrop

 

Die los van dit alles nu alsnog snel 10 euro over gaat maken, niet om persé groen te blijven maar als ondersteuning voor al het moois wat deze site te bieden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de andere kant, als je eenmaal groen bent, dan lijk je dat ook te blijven...

Van .com krijg je een berichtje als je jaar bijna om is. Inmiddels is onze donatie voor .nl al een heel dik jaar geleden en onze naam is nog steeds groen. Nou is de vraag:

- Ben je na de eerste donatie meteeen voor het leven donateur (en groen) of:

- Verloopt het donateurschap na een jaar en moet het alleen nog geregeld worden dat je zonder volgende donatie ontgroend wordt? Een automatische jaarlijkse reminder à la .com zou dan handig zijn om de donateurs van .nl hieraan te herinneren.

Ik meen over dat laatste overigens ooit gelezen of gehoord te hebben dat daaraan gewerkt wordt (correct me if I'm wrong).

 

Groeten,

 

GeoGeldrop

 

Die los van dit alles nu alsnog snel 10 euro over gaat maken, niet om persé groen te blijven maar als ondersteuning voor al het moois wat deze site te bieden heeft.

 

Dat ben ik met je eens, ik zou ook niet meer weten wanneer we donateur zijn geworden. Een kleine reminder of een datum met "donateur sinds" zou meer duidelijkheid verschaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb over het verlopen van het donateurschap in het verleden ook al eens opmerkingen gemaakt en vragen gesteld. Ik heb daar nooit een antwoord over gekregen. Blijkbaar boeit dat niet. Waarschijnlijk zijn hier een paar echte techneuten of enthousiastelingen aan het werk. Hulde

 

Volgens mij ben ik langzaam al weer aan de beurt om de 10 euro te storten maar ik weet dat niet zeker. Bij .com is het wel duidelijk aangegeven. Ik vind het toch belangrijk dat .nl blijft voortbestaan dus graag een herinnering als het weer zover is.

 

Gr,

De Wolvjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik het bovenstaande probleem opgelost door er een vaste afschrijving van te maken. Er gaat bij ons automatisch 1x per jaar 10 euro`s naar .nl. Net zolang tot ik het stopzet. Kunnen we het ook niet vergeten ;)

Corrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik zou er geen probleem van maken hoor. Als je denkt dat het weer tijd wordt, storten dat bedrag. Als je ineens wat over hebt, kom maar op. Wil je 2x per jaar, vooruit dan maar, ook geen enkel probleem.

 

Maar..... ik ben het met jullie eens. Een reminder zou niet misstaan. Al was het alleen maar om degene die het daadwerkelijk vergeten is te reminden :)

 

Weet je, er zijn 1001 plannen en ToDo's, en er zijn maar een paar die alles moeten verwezenlijken. Alhoewel de pegels nu niet iets is om op de achtergrond te drukken. Zo verschrikkelijk groot is het aantal donateurs nu ook weer niet (plm 3,75% van het totaal aantal forumleden) dat we het niet nodig zijn. De tent moet wel draaiende blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

juist ja! Kruimeldief, die laatste opmerking geeft aan dat het belangrijk is dat er gedonateerd wordt. Het feit dat er niet aan herinnerd wordt suggereert dat het niet belangrijk is. Het is dus wel belangrijk dat de GC'ers inzien dat de donatie nodig is voor jullie werk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...