Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Heb ook 3 foto's geladen. Ben benieuwd of ze te zien zijn. Zal wel toevalligheids treffer moeten zijn om je eigen foto's tegen te komen.

Sterker nog heb al 2 voor bij zien komen. Bedankt Ronald, leuke optie dat ie het weer doet.

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het caroussel weer werkt, wat betreft uploaden van foto's. Toch wil ik terugkomen op een opmerking van mij van enige maanden geleden. Ik dacht dat wij ons, Nederland, wilde promoten met deze site, waarom dan zoveel mooie foto's van buitenlandse objecten? We kunnen nu weer wijzigen, deleten, uploaden, dus......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..?

bewerkt door BigFurryMonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..?

Ik zag hem zojuist voorbijkomen... Inderdaad een prachtige foto!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..?

Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..?

Momenteel zitten er 203 foto's in de database. 0,5% kans op die ene foto dus :)

 

Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo?

Dat is wel een aardig idee. Ik zal het onthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs!

De foto's kun je hier bekijken.

 

Dat geeft bij mij een foutmelding:

 

Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd...

 

[?!, BFM]

 

 

...waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken.

 

Voor het activeren heb je een code nodig. Deze is kostenloos aan te vragen op de pagina "DHZ: Aanvragen activatiecode". Indien je deze hebt ontvangen moet je de extra functies eerst activeren volgens de aanwijzingen in de mail waarin je de activatiecode hebt ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs!

De foto's kun je hier bekijken.

 

Dat geeft bij mij een foutmelding:

 

Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd...

 

[?!, BFM]

 

 

...waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken.

 

Voor het activeren heb je een code nodig. Deze is kostenloos aan te vragen op de pagina "DHZ: Aanvragen activatiecode". Indien je deze hebt ontvangen moet je de extra functies eerst activeren volgens de aanwijzingen in de mail waarin je de activatiecode hebt ontvangen.

 

omdat je volgens je forumtitel ook geen donateur bent??

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...