Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

omdat je volgens je forumtitel ook geen donateur bent??

 

Dat zou kunnen; maar waarom staat er dan "Deze

 is kostenloos aan te vragen" ?

 

Om de gehele fotocaroussel te bekijken moet je donateur zijn. Als je dat niet bent geeft ie dus blijkbaar deze foutmelding, wat inderdaad wat verwarrend is. Maar dat zal het vast en zeker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo?

Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs!

De foto's kun je hier bekijken.

 

De foto's die op de voorpagina hebben meestal een link. Als je hierop klik dan kom je bij de betreffende cache waar de foto betrekking op heeft.

Als je bij het album op een foto klik dan krijg je alleen de foto te zien, is dit bewust zo gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bij het album op een foto klik dan krijg je alleen de foto te zien, is dit bewust zo gedaan?

Ja, dan krijg je namelijk de foto op ware grootte te zien.

Geheel links staat de zgn GC-code; klik daarop om de bijbehorende cache te zien, als die ingevuld is.

 

Had weer eens half gekeken :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Waarom verschijnen de prachtige fotos bij allemaal zo lelijk in mijn browser? Thuis en op het werk ( :ph34r: ) verschijnen alle foto's onscherp en met die vierkantjes(blokkerig). De homepagina ziet er daardoor toch wat armetierig uit.(ik denk dat die overigens toch wel een facelift kan gebruiken) Kan ik dit in een instelling veranderen?

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom verschijnen de prachtige fotos bij allemaal zo lelijk in mijn browser? Thuis en op het werk ( :ph34r: ) verschijnen alle foto's onscherp en met die vierkantjes(blokkerig). De homepagina ziet er daardoor toch wat armetierig uit.(ik denk dat die overigens toch wel een facelift kan gebruiken) Kan ik dit in een instelling veranderen?

Ik heb er helemaal geen last van, vreemd :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De carrousel vindt ik helemaal geweldig, maar opschonen mag wel een keertje.

 

Er zitten veel hele mooie foto's tussen.

Wij vinden het alleen jammer dat er een aantal "buitenlandse" foto's tussen zitten.

Nederland zelf is zo mooi en dat ontdek je juist met geocachen steeds meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten veel hele mooie foto's tussen.

Wij vinden het alleen jammer dat er een aantal "buitenlandse" foto's tussen zitten.

Nederland zelf is zo mooi en dat ontdek je juist met geocachen steeds meer.

Hier sluit ik me bij aan, er zijn genoeg mooie foto's in Nederland te maken! De foto caroussel is er juist gekomen om niet meer de foto van Noorwegen te hebben die jarenlang de frontpage sierde. Overigens mogen wat mij betreft ook de nietszeggende foto's met enkel een GPS of een bord verwijderd worden. Geef mij maar een mooie molen, uitzicht, zonsondergang etc. :ph34r:.

 

Mike

Nightfire

 

Edit: en deze foto doet het overigens niet meer: http://www.teamholiday.nl/nl/images/takesoffcoo_1.jpg

bewerkt door Nightfire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook geen last.

 

De carrousel vindt ik helemaal geweldig, maar opschonen mag wel een keertje.

 

Opschonen??? :thumbup:

 

Volgens mij zitten er meer dan 1000 foto's in, ik zou hem gewoon helemaal leeggooien! :dribble:

 

Binnen no time staan er weer nieuwe op en dan hopelijk ook echt nieuwe! Want die van mezelf heb ik ook alweer tich keer voorbij zien komen en zo velen meer. Al heb ik mijn laatste nieuwe nog nooit voorbij zien komen. Wie wel? (die met het gele busje onder Ons Rupsje)

 

En iedereen vind wat anders leuk, de één natuur, de ander cachers en ga zo maar door.

Niet leuk, niet kijken, werkt prima! :beerchug:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Binnen no time staan er weer nieuwe op en dan hopelijk ook echt nieuwe! Want die van mezelf heb ik ook alweer tich keer voorbij zien komen en zo velen meer. Al heb ik mijn laatste nieuwe nog nooit voorbij zien komen. Wie wel? (die met het gele busje onder Ons Rupsje)

 

Heb ook 3 foto's geplaatst, maar nog niet voorbij zien komen. Ahja, des te groter is de verrassing wanneer ik de site open en ineens een foto uit eigen archief zie staan :blush: Ben benieuwd wanneer dat zal zijn.

 

Gr. Team Ballefrutter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F5 drukken (scherm vernieuwen), ongeveer 1000x doen, komen ze vast een keer voorbij...

Haha, bedankt voor de tip :blush: En dan net wanneer de foto voorbij komt is het maar in een flits: want dan heb ik F5 alweer ingedrukt om weer opnieuw te verversen. Geduld is een schone zaak zal ik maar denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...