Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

Mij lukt het niet om een reeds geplaatste foto te vervangen voor een nieuwe.

 

Eerst verwijderen dan opslaan werkt niet en vervangen werkt ook niet.

 

Zodra ik uitlog en opnieuw inlog staan de drie oude foto's er weer in :crybaby:

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mij lukt het niet om een reeds geplaatste foto te vervangen voor een nieuwe.

 

Eerst verwijderen dan opslaan werkt niet en vervangen werkt ook niet.

 

Zodra ik uitlog en opnieuw inlog staan de drie oude foto's er weer in :crybaby:

 

 

:)

 

:yucky: betekent dat het nu wel lukt?

 

verkeerde smilie :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er ook al een paar dagen last van... Als ik naar de pagina van de foto caroussel ga, krijg ik drie lege vakken te zien. Als ik dan foto's toevoeg dan krijg ik de mededeling dat ze opgeslagen zijn en als ik dan even later wederom de pagina bezoek, zijn weer alle velden leeg.

 

Wel zitten er overigens foto's van mij in de caroussel die ik eerder heb toegevoegd. Deze komen regelmatig op de homepage voorbij, echter kan ik ze niet verwijderen of wijzigen...

 

Raar maar waar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erg leuk idee, zo fleurt de beginpagina mooi op, maar nog een vraagje, op welke site hebben jullie de foto staan? is de link naar de foto die je bij een log hebt gezet gewoon prima?

 

Ik gebruik de linkjes van geocaching.com. Als je alleen foto's plaatst die bij je logjes staan dan heb je altijd een link naar een foto die op internet staat. Het verwijzingsadres is dan de regel bovenin je werkbalk, copy/paste en voila de caroussel is weer gevuld.

 

EDIT: euh, dit vroeg je ook geloof ik. Begin moe te worden. Wel te rusten....

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mischien doe ik iets niet goed, maar ook mij lukt het helaas niet mijn foto's op het caroussel te krijgen.

Eerst geprobeerd met een link naar de eigen website, maar dat ging niet.

Nu gewijzigd met linken naar foto's bij de logs, maar ook dit gaat op een of andere manier niet goed. Bij het erop zetten van de foto's tot en met opslaan gaat het goed, maar als ik nu weer terug ga, zie ik wel linksboven een link dat er iets zou moeten staan, maar als ik dan de eigenschappen open, staat er 'niet beschikbaar' ....? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook even gedaan en het lukte in 1 keer. Ook via de foto's die bij de logjes staan. Via My account en dan naar de foto's en dan rechter muisknop etc etc etc en het werkte! :) Suc6

 

Oke dachtik dan waag ik nog een poging, en nog en en no...........g niets :yucky:

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook even gedaan en het lukte in 1 keer. Ook via de foto's die bij de logjes staan. Via My account en dan naar de foto's en dan rechter muisknop etc etc etc en het werkte! :thumbup: Suc6

 

Oke dachtik dan waag ik nog een poging, en nog en en no...........g niets :crybaby:

 

:beerchug:

 

Snap er dan helemaal niets meer van :( , waarom dan bij de 1 wel en bij de ander niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er ook al een paar dagen last van... Als ik naar de pagina van de foto caroussel ga, krijg ik drie lege vakken te zien. Als ik dan foto's toevoeg dan krijg ik de mededeling dat ze opgeslagen zijn en als ik dan even later wederom de pagina bezoek, zijn weer alle velden leeg.

 

Wel zitten er overigens foto's van mij in de caroussel die ik eerder heb toegevoegd. Deze komen regelmatig op de homepage voorbij, echter kan ik ze niet verwijderen of wijzigen...

 

Raar maar waar...

 

Mezelf maar een quote van mezelf van gemaakt. Had namelijk nog geen antwoord op mijn vraag, omdat de discussie opeens omsloeg naar iets anders. Nog steeds zitten er 3 foto's van mij in de caroussel, echter als ik naar caroussel-pagina ga zie ik nog steeds 3 lege vakken, alsof ik nog nooit foto's heb toegevoegd. Zet ik hier links naar andere foto's in en sla ik ze op, dan worden ze niet aangepast...

 

Niet dat ik niet kan cachen zonder de caroussel, maar had graag weer eens wat andere caches op deze manier onder de aandacht gebracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mezelf maar een quote van mezelf van gemaakt. Had namelijk nog geen antwoord op mijn vraag, omdat de discussie opeens omsloeg naar iets anders. Nog steeds zitten er 3 foto's van mij in de caroussel, echter als ik naar caroussel-pagina ga zie ik nog steeds 3 lege vakken, alsof ik nog nooit foto's heb toegevoegd. Zet ik hier links naar andere foto's in en sla ik ze op, dan worden ze niet aangepast...

 

Niet dat ik niet kan cachen zonder de caroussel, maar had graag weer eens wat andere caches op deze manier onder de aandacht gebracht!

Bij mij precies hetzelfde, maar ik ben toch niet van plan ze te wijzigen. Blijft het feit dat e.e.a. m.i. aangepast moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...