Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Binnen no time staan er weer nieuwe op en dan hopelijk ook echt nieuwe! Want die van mezelf heb ik ook alweer tich keer voorbij zien komen en zo velen meer. Al heb ik mijn laatste nieuwe nog nooit voorbij zien komen. Wie wel? (die met het gele busje onder Ons Rupsje)

 

Heb ook 3 foto's geplaatst, maar nog niet voorbij zien komen. Ahja, des te groter is de verrassing wanneer ik de site open en ineens een foto uit eigen archief zie staan :lol1: Ben benieuwd wanneer dat zal zijn.

 

Gr. Team Ballefrutter

 

Olé Olé Olé: eigen foto in de caroussel gezien :eek:

 

We dateren 10 maart 2008, rond de klok van 15:23 uur.

Geheel onschuldig ga ik weer eens naar de geocaching site en wat zie ik: jawel één van de drie foto's die ik had upgeload. Daar ik er pas iets over had getypt op dit draadje vond ik wel dat ik dit nu ook moest vermelden. Geinig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo maar vraagje over de foto's op de geocaching.nl begin pagina (ik neem aan dat dit een onderdeel van de caroussel is) . Soms komen er foto's voorbij waarvan ik denk: leuk of grappig of huh? en daar kun je dan op klikken. Vaak resulteert dat in een bezoek aan een cache-pagina. Maar de laatste tijd krijg ik nog wel eens de melding: "cache not listed". Hoe kan dat? en ja ik ben ingelogd op GC.com.

 

Voorbeeld:

Ik zag een foto met de tekst "wegens brandschade is de kaarsenmakerij gesloten" Dat vind ik een grappige tekst en dan denk ik "wat zit hier achter?" en dan ga ik kijken. Toen kwam de melding "cache not listed".

 

Wie geeft het antwoord?

 

Tukkerboertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo maar vraagje over de foto's op de geocaching.nl begin pagina (ik neem aan dat dit een onderdeel van de caroussel is) . Soms komen er foto's voorbij waarvan ik denk: leuk of grappig of huh? en daar kun je dan op klikken. Vaak resulteert dat in een bezoek aan een cache-pagina. Maar de laatste tijd krijg ik nog wel eens de melding: "cache not listed". Hoe kan dat? en ja ik ben ingelogd op GC.com.

 

Voorbeeld:

Ik zag een foto met de tekst "wegens brandschade is de kaarsenmakerij gesloten" Dat vind ik een grappige tekst en dan denk ik "wat zit hier achter?" en dan ga ik kijken. Toen kwam de melding "cache not listed".

 

Wie geeft het antwoord?

 

Tukkerboertje

Als je een foto op de site zet, moet je een gc nummer invullen. En soms gebeurt dit niet, dan heb je een verkeerde link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo maar vraagje over de foto's op de geocaching.nl begin pagina (ik neem aan dat dit een onderdeel van de caroussel is) . Soms komen er foto's voorbij waarvan ik denk: leuk of grappig of huh? en daar kun je dan op klikken. Vaak resulteert dat in een bezoek aan een cache-pagina. Maar de laatste tijd krijg ik nog wel eens de melding: "cache not listed". Hoe kan dat? en ja ik ben ingelogd op GC.com.

 

Voorbeeld:

Ik zag een foto met de tekst "wegens brandschade is de kaarsenmakerij gesloten" Dat vind ik een grappige tekst en dan denk ik "wat zit hier achter?" en dan ga ik kijken. Toen kwam de melding "cache not listed".

 

Wie geeft het antwoord?

 

Tukkerboertje

Als je een foto op de site zet, moet je een gc nummer invullen. En soms gebeurt dit niet, dan heb je een verkeerde link.

:lol:

 

En er stond inderdaad een verkeerd GC-nummer bij, maar hij zou het nu moeten doen!

 

Het gaat trouwens om GC15FY3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja eh...... wat zal ik zeggen: als je op het plaatje "Sprookjesachtig(wildspieker)" klikt kom je op een gearchiveerde cache in de verenigde staten.

 

het zal wel mijn domme pech zijn :lol:

 

Wildspieker is er wel een die de moeite waard is!

 

Volgens mij zijn ze vaak een cijfertje vergeten. Dan staat er een 6 cijferige code die meestal naar een cache in Amerika wijst en dan bedoelen ze eigenlijk een 7 cijferige code in Nederland maar is er een cijfer of letter kwijt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Even die pagina via doehetzelf (alleen zichtbaar voor donateurs overigens) aangepast. Die met 'foto overzicht'. Je krijgt er nu 10 per pagina en je kan vooruit en achteruit klikken.

 

Beter dan 1 pagina met 460 foto's, niewaar?

 

Ik vind dit inderdaad een stuk handiger.

Zouden de navigatie pijlen ook onderaan de pagina erbij kunnen?

Je scrolt namelijk naar beneden en dan wil je naar de volgende pagina. (ik tenminste)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als een aantal berichtjes terug krijg ik bij een aantal foto's Unpublished Cache.

Dit gebeurt ook bij een tweetal foto's die ik er heb opgezet. Hierbij heb ik wel het juiste cachenummer ingevoerd.

Als ik na het saven weer kijk dan staan er maar 6 ipv 7 karakters.

Met andere woorden de cacheverwijzingslink kan alleen de oudere caches weergeven.

Als ik de volgende code invoer GC16G5F blijft er na het saven deze code over GC16G5.

Is het mogelijk dat dit aangepast wordt in de foto caroussel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Zou deze foto (http://www.mindforce.nl/beeldvoorgc/2.jpg) verwijderd kunnen worden uit de caroussel, er zit een wachtwoord op deze site die je dan dus ook krijgt te zien als je de geocaching.nl website bezoekt en toevallig deze foto getoond zou moeten worden... Thanks :)!

 

Mike

Nightfire

 

Ik denk dat je hier beter even een ticket van kunt aan maken in de supportdesk. Dit doe je door via de hoofdpagina van geocaching.nl naar contact us te gaan en daar dan een ticket in de bijbehorende rubriek aan te maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...