eeksinned Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 Het gaat erop lijken! Nu eens zien of ze daadwerkelijk voorbijkomen. Geweldig werk Kijk, dat zijn nou leuke berichten, zeker als dit je eerste bericht is Zie ze inderdaad verschijnen
putput2 Geplaatst 28 december 2006 Geplaatst 28 december 2006 HH, het werkt dus, ik zie mijn foto's ook..... keep up the good work
Tornado Bram Geplaatst 29 december 2006 Geplaatst 29 december 2006 (bewerkt) Heb ook 3 foto's geladen. Ben benieuwd of ze te zien zijn. Zal wel toevalligheids treffer moeten zijn om je eigen foto's tegen te komen. Sterker nog heb al 2 voor bij zien komen. Bedankt Ronald, leuke optie dat ie het weer doet. 29 december 2006 bewerkt door Tornado Stiens
Bitte ein Bit Geplaatst 29 december 2006 Geplaatst 29 december 2006 Fijn dat het caroussel weer werkt, wat betreft uploaden van foto's. Toch wil ik terugkomen op een opmerking van mij van enige maanden geleden. Ik dacht dat wij ons, Nederland, wilde promoten met deze site, waarom dan zoveel mooie foto's van buitenlandse objecten? We kunnen nu weer wijzigen, deleten, uploaden, dus......
BigFurryMonster Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 (bewerkt) Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..? 1 januari 2007 bewerkt door BigFurryMonster
gpsgek Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..? Ik zag hem zojuist voorbijkomen... Inderdaad een prachtige foto!
Ruud4d Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..? Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo?
draculix Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 hoera! het werkt nu ook bij mij. goed geregeld. bedankt voor al het uitpuzzelen.
ET4FR & CO Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Net twee mooie foto's toegevoegd, nu maar kijken of ze ook tevoorschijn komen
Team Guppie Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 ook wij hebben net drie foto's toe gevoegt en het werkt want ik heb er al eentje voor bij zien komen
Heirbaut Hunters Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Is er een mogelijkheid te zien hoeveel foto's er in totaal kunnen langskomen? Ben benieuwd wat de frequentie gaat zijn van de door mij zojuist geüploade (mooi woord, "geüploade") foto..? Momenteel zitten er 203 foto's in de database. 0,5% kans op die ene foto dus Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo? Dat is wel een aardig idee. Ik zal het onthouden.
fastronald Geplaatst 1 januari 2007 Geplaatst 1 januari 2007 Yes! hij doet het, bedankt Ronald voor het herstellen van deze "toevoeging". Ik heb ze al voorbij zien komen dus het werkt groet Ronald
Heirbaut Hunters Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Misschien dat het zelfs mogelijk is om alle foto's te bekijken in een album ofzo? Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs! De foto's kun je hier bekijken.
BigFurryMonster Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs!De foto's kun je hier bekijken. Dat geeft bij mij een foutmelding: Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd... [?!, BFM] ...waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken. Voor het activeren heb je een code nodig. Deze is kostenloos aan te vragen op de pagina "DHZ: Aanvragen activatiecode". Indien je deze hebt ontvangen moet je de extra functies eerst activeren volgens de aanwijzingen in de mail waarin je de activatiecode hebt ontvangen.
Malyenki Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 (bewerkt) Met ingang van heden is dit nu mogelijk, echter alleen voor donateurs! De foto's kun je hier bekijken. Dat geeft bij mij een foutmelding: Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd... [?!, BFM] ...waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken. Voor het activeren heb je een code nodig. Deze is kostenloos aan te vragen op de pagina "DHZ: Aanvragen activatiecode". Indien je deze hebt ontvangen moet je de extra functies eerst activeren volgens de aanwijzingen in de mail waarin je de activatiecode hebt ontvangen. omdat je volgens je forumtitel ook geen donateur bent?? 14 januari 2007 bewerkt door malyenki
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden