remco.1971 Geplaatst 31 augustus 2006 Share Geplaatst 31 augustus 2006 gelukkig is invision hiermee aan de slag gegaan. wij wachten geduldig af.... invision lijkt er nu uit te liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 31 augustus 2006 Share Geplaatst 31 augustus 2006 Ik hoop dat het gauw weer in orde komt! Dat "hacked by Matasanos" was wel even schrikken zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 31 augustus 2006 Share Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) zo, lekkere foutmeling op de frontpage misschien handig op dat stukje even uit te zetten? ( /* */ ) 31 augustus 2006 bewerkt door team simpson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 31 augustus 2006 Share Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Die hoofdpagina ziet er ook nog een beetje 'verropt' uit om het een beetje plat te verwoorden... Ach, het komt VAST wel weer goed. Maar wat een werk weer om alles goed te zetten. Hopelijk wordt de 'security hole' gevonden en gedicht. 1 september 2006 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Mmmm waren de hackers overal actief? Ook de blogse site lag helemaal plat. Ik heb nog niet geprobeerd om er vandaag in te komen. Maar geen enkele blog was bereikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Mol Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Ik ben heel wat gewend , maar de geocaching website hacken, dat is wel een heel foute 'mollenstreek' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 (bewerkt) Ik heb begrepen dat het alleen het forum was. Maar op de hoofdpagina staat ook een stuk forum en daarom leek de hele site gehacked. Forums zijn altijd een gewillig doelwit voor hackers / crackers. Kun je nagaan hoe belangrijk het is om je security updates bij te houden. En dan NOG kan het fout gaan... Ik heb zelf een website met een 'viper' gastenboek. Die bleek dus ook makkelijk te hacken. Die van mij was gewoon nog niet aan de beurt geweest.. Toch maar de laatste updates eroverheen gehaald. De website zelf is JOOMLA en ook daarvoor geldt: wordt veel gebruikt en is dus een gemakkelijk doelwit. 1 september 2006 bewerkt door rhgs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Jammer van de hack hoop dat alles weer snel op order is. He schijnt te "heersen" op dit moment. Onze comunitie was ook gehacked. De hacker had een bestand geplaatst diep in de root zodat wij in eens 6000 mails per minuut verstuurde. sterkte met de backups terug zetten en mijn complimenten voor de site en werk die jullie er insteken groetjes Kees, Mariette, Lou en liza De Zaanhoeve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Hmm, zeker stoer. Beetje de scriptkiddie uithangen om je meuk op een lijst te posten. ZIELIG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Hmm, zeker stoer. Beetje de scriptkiddie uithangen om je meuk op een lijst te posten. ZIELIG! Hij/Zij hebt er ook wel erg veel gedefaced deze keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 En zo waren we voor de tweede maal in 24 uur de sigaar. Voor de duidelijkheid.. We draaien de nieuwste security patches. Ons forum is dus identiek aan die van geocaching.com en geocaching.be Waarom die Koerden uitgerekend op ons de pik hebben? Gelukkig konden we backups terug zetten van de gewiste bestanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 Sommige mensen..... die zou je toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 misschien inderdaad handig om pas nieuwe leden toe te staan na bv. 10 founds in NL, net als de ranglijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 misschien inderdaad handig om pas nieuwe leden toe te staan na bv. 10 founds in NL, net als de ranglijst? Of beter beveiligen ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andemo Geplaatst 1 september 2006 Share Geplaatst 1 september 2006 (bewerkt) Wat is de lol van dat hacken??? Is daar ook een soort ranking te behalen, zoals met geocaching? Gaat er nog iemand voor brons?? 1 september 2006 bewerkt door andemo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden