Boswijk Posse Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Wie ziet hier een cijfer in? Volgens mij is het de cachekaart van de HCT driehoek.
Goedweerloper Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Wie ziet hier een cijfer in? Ziet er eerder uit als een versie van Beschuit met muisjes, maar dan 'from hell'.
knijn2 Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Wie ziet hier een cijfer in? Ik zie allemaal nulletjes
Twin Peaks Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Tjongejonge, als we ons al niet druk maken over de creativiteit van de caches, gaan we dat over de creativiteit van de logjes doen. In dit geval getuigde het logje in ieder geval nog wel van enige creativiteit.
Team Professor X Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Zeker, die logjes met smilies komen wel vaker voor. Maakt mij niet uit, zolang je maar één keer logt . Kwaliteit boven kwantiteit zullen we maar zeggen . Maar wie lost nu die beschuit met muisjes op? Ik weet het wel, maar ben benieuwd.
kipchen Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 (bewerkt) Zeker, die logjes met smilies komen wel vaker voor. Maakt mij niet uit, zolang je maar één keer logt . Kwaliteit boven kwantiteit zullen we maar zeggen . Maar wie lost nu die beschuit met muisjes op? Ik weet het wel, maar ben benieuwd. Een 5 gniffel en ik ben niet kleurenblind, maar wel een googlelaar 18 augustus 2006 bewerkt door kipchen
Twin Peaks Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 (bewerkt) Zeker, die logjes met smilies komen wel vaker voor. Maakt mij niet uit, zolang je maar één keer logt . Kwaliteit boven kwantiteit zullen we maar zeggen . Maar wie lost nu die beschuit met muisjes op? Ik weet het wel, maar ben benieuwd. Een 5 Mijn zwager zou er ook een 5 in zien, maar ja, die is kleurenblind Helemaal eens met Kipchen dus (ben jij soms ook kleurenblind?) 18 augustus 2006 bewerkt door Twin Peaks
Team Professor X Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Goed zo, jullie kunnen door voor de wasmachine
kipchen Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 Goed zo, jullie kunnen door voor de wasmachine Nou kom maar op dan met de volgende haha
Twin Peaks Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 (bewerkt) G 1 7 18 augustus 2006 bewerkt door Twin Peaks
hopman2 Geplaatst 18 augustus 2006 Geplaatst 18 augustus 2006 In de eerste zie in een 3 of 5 en in de tweede helemaal nix.. Maar ja IK ben kleurenblind. Levert wel eens leuke discussies op op mijn werk over oranje vlakken die rood zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden