Spring naar bijdragen

Wat vinden we van dit soort logjes?


gpsgek

Aanbevolen berichten

In de eerste zie in een 3 of 5 en in de tweede helemaal nix.. Maar ja IK ben kleurenblind. :)

 

Levert wel eens leuke discussies op op mijn werk over oranje vlakken die rood zijn.

 

Voor mensen met een slecht kleur ondersschieden vermogen, waar ik er ook een van ben zijn zulke fratsen duizelingwekkend en vaak irritant. :thumbup: Dus niet aan mij besteed.

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

OK, het juiste antwoord heeft Twin Peaks gegeven (stond ook in de eigenschappen van het plaatje :) ). Natuurlijk is dit allemaal off-topic en zeker niet bedoeld iemand voor het hoofd te stoten. Zie het maar meer als een Mystery. Zo, nu allen een goede nacht gewenst en die is voor iedereen ZWART :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en we laten de echt irritante logs over aan Frans de Vries, Frans de Fries, whatever (zie de caches gelegd door Wij Drie). Zo iemand zou een ban moeten krijgen. Ik erger me in ieder geval behoorlijk.

Yvonne

dat soort logjes zou ik persoonlijk meteen verwijderen als cache eigenaar.

die frans de fries logt gewoon een stuk of 10 keer dezelfde cache met die irritante lange logjes zie team wijdrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar bereik je niets mee, verwijderen van die logjes.. zolang de mogelijkheid nog niet gevonden is om hem wiens naam ik niet noem te bannen is nog steeds het beste gewoon niet te reageren. Eens zal ook hij moe worden van dat continue vervuilen van de cachepagina..

 

En over doe opleuklogjes van Querens, in de melding die je krijgt ziet het er niet uit, maar op de cachepagina stoort het me niet zo.. misschien komt het ook wel omdat ik ze maar sporadisch ontvang :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en we laten de echt irritante logs over aan Frans de Vries, Frans de Fries, whatever (zie de caches gelegd door Wij Drie). Zo iemand zou een ban moeten krijgen. Ik erger me in ieder geval behoorlijk.

Yvonne

 

Voordat deze meneer weer de volle aandacht krijgt:

 

volgens mij is er een stilzwijgende afspraak om dit onderwerp volledig te negeren, zowel op de cache pagina's als hier op het forum, dus graag weer terug naar de logjes van Q :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en we laten de echt irritante logs over aan Frans de Vries, Frans de Fries, whatever (zie de caches gelegd door Wij Drie). Zo iemand zou een ban moeten krijgen. Ik erger me in ieder geval behoorlijk.

Yvonne

 

Voordat deze meneer weer de volle aandacht krijgt:

 

volgens mij is er een stilzwijgende afspraak om dit onderwerp volledig te negeren, zowel op de cache pagina's als hier op het forum, dus graag weer terug naar de logjes van Q :)

Inderdaad :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie ziet hier een cijfer in?

 

coltest.gif

Geen 5, het sluitstuk van mijn inmiddels terziele nachtcache Nachtblindheid.

Grappig: met blacklight zie je de 5 wel, en dat heeft heel wat slachtoffers gemaakt.

Idd ik moet ook onder een hoek kijken. schuin van boven een 5 en van onderen een vreemd geschreven 40\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie ziet hier een cijfer in?

 

coltest.gif

D'r zit hooguit een 5 in en alleen als ik mijn LCD scherm een beetje voorover druk. Verder zit er geen cijfer in, althans, niet in de kleuren. Ik ben niet kleurenblind en deze puzzels scoorde ik in mijn diensttijd nagenoeg 100%.

Dus, of de cijfers zijn zwaar vervormd, of het cijfer is anders opgesloten in het plaatje. Of de geprinte versie doet het beter dan de electronische. Zo zie ik het...

 

Ben wel nieuwsgierig wat het zou moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...