Spring naar bijdragen

Geocachen op TV West


Aanbevolen berichten

Kom net thuis van een dagje cachen in België en zie op TV West een item over geocachen.

De nieuwslezeres spreekt consequent over ZJIOKETSJING.

Verder beweert ze dat er 8000 cachers zijn in Nederland en ook 8000 caches, als ik het in de gauwigheid goed heb onthouden.

Die getallen maken trouwens niets uit, want er is toch bijna niemand die weet, dat er op dit moment ongeveer 2600 caches available zijn in Nederland. En dat er 9320 geocachers in de Nederlandse database staan, is ook bijna niemand bekend.

De cacher heet Cas Juffermans en ik weet niet wat zijn nickname is.

Item is kort en wel leuk.

Ik heb geen idee hoe het op het forum zichtbaar gemaakt kan worden.

Iemand anders wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is een item in de nieuwsuitzending van 16 juli 2006

nu te volgen in de livestream op internet.

Wordt de hele nacht en morgen tot 17.00 herhaald

 

Kijk op rtvwest menu aan de rechterkant.

bewerkt door wilg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cacher is de ons wel bekende Sparks Sailor.

Hij ging daar een cache doen (in zal niet zeggen welke i.v.m. spoiler in het filmpje, mensen in de buurt weten hem wel te herkennen, ik moet hem trouwens nog doen). Ter plekke was de reporter die eigenlijk voor iets anders kwam, maar Sparks zag met zijn GPS. Dat was natuurlijk wel interessant en Sparks Sailor praat er wel graag over en zo kwam van het een het ander en werd het een item in TV-Westnieuws. Kun je nagaan, verder gebeurt er momenteel kennelijk weinig in de regio :lol1: .

Ik vond het wel een geinig filmpje en het is nog lang opnieuw te bekijken op de site van RTV West.

Ik hoop dat het via deze link lukt.

http://live-wm.residentie.net/rtvwest/vide...1607-nieuws.wmv

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SPOILERALERT!!! :lol1:

 

Weet iemand welke teamnaam Cas Juffermans heeft?

 

Daarmee is de vraag nog niet beantwoord, want Sparks Sailor is in ieder geval niet C.J. :lol:

 

Ik denk dat ie een naam verzonnen heeft en niet met zijn echte naam op TV wilde :crybaby:

Ik ken SS ook als Andre....

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ook wel leuk om logs fonetisch te schrijven in het dialect waar de cachers vandaan komen. :crybaby:

Haags en Leids zijn dan ook wel leuke logjes, maar er zijn tal van streken in nederland waar we het dialect niet kunnen verstaan laat staan lezen :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zeelui van de benodigde boot hadden al zo'n schik in de cache. Die zullen nu nog blijer zijn. Zijn praatgrage heren. Samen met sparkie zal het wel op een praat orgie zijn uitgelopen, mij klpeten ze al de oren van de kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...