TheFamily Geplaatst 8 juli 2006 Share Geplaatst 8 juli 2006 Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait. Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl. Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait. Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden. Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken. Geduld! (hé dat lucht op). Ger@ld Hoezo gez**k en gezever. Mag je soms niet meer je mening geven??? Het berichtje dat wij geplaatst hebben is helemaal niet als afzeiken bedoeld. Ik voel me echter niet aangesproken. En natuurlijk snappen wij het ook dat niet alles op 1 dag afgerond kan zijn. Alles komt heus goed, al duurt het nog de hele zomervakantie. Zo nu ff van de zomervakantie genieten, terwijl grote delen van het land deze vakantie nog niet hebben Zoals Steensnoeper al schrijft, ben ik het helemaal met hem eens. Zo weet ik ook, dat anderen hetzelfde probleem als wij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Progje geschreven om de verschillen tussen .com en .nl op te dissen. En wat blijkt: bij mij zijn zo'n 50/60 caches (nl caches) niet meer beschikbaar in de .nl database. Stats zullen voorals nog niet worden geupdate denk ik zo. Wat een Mistake-to-make. Sluit me aan bij Biertjuh: ik verlies mijn geduld en vertrouwen. Was overigens al zo dat met regelmaat van de klok er 1 of 2 opdoken welke 'weggeraakt' waren. In mijn opinie (sorry) maar het heeft NOOIT gewerkt, en als IT-er draait mijn maag hiervan om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Als startertje GC2F96 GCG358 GCHE70 GCHF9A GCHFTR GCH6QA GCE956 GCAD1F GC1374 GC1373 GCJANE GCJVW7 GCJZB3 GCK679 GCJ9BE GCHYDK GCHRYY GCHJNR GCHRTY Aan de rest begin ik niet eens meer. Als men zo door gaat schrijf ik een progje die alle 1877 founds gaat aanvragen. De totale lijst is: GC2F96 GCG358 GCHE70 GCHF9A GCHFTR GCH6QA GCE956 GCAD1F GC1374 GC1373 GCJANE GCJVW7 GCJZB3 GCK679 GCJ9BE GCHYDK GCHRYY GCHJNR GCHRTY GCHMQG GCHMVE GCHPAJ GCJ5X4 GCHXMK GCHXZX GCK3MV GCKXZH GCJGQP GCKA3C GCKAHR GCJ81W GCM2RE GCMX13 GCMXEZ GCN06D GCNJTZ GCNNG0 GCP0M3 GCNP0C GCNRHK GCME73 GCM4QQ GCM6EE GCQFRW GCPZGM GCPXXQ GCN0QJ GCTH20 GCT63Q GCT6N3 GCWWPQ GCWWTA GCVTX4 GCVVB1 GCQZR8 GCQY1T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik heb net geprobeerd om deze cache GCNRHK te corrigeren via de dhz pagina maar deze is niet in de database bekent. Ik wacht wel met corrigeren tot dat het helemaal correct werkt. Als het nog zover zou komen. knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Progje geschreven om de verschillen tussen .com en .nl op te dissen. En wat blijkt: bij mij zijn zo'n 50/60 caches (nl caches) niet meer beschikbaar in de .nl database. Stats zullen voorals nog niet worden geupdate denk ik zo. Wat een Mistake-to-make. Sluit me aan bij Biertjuh: ik verlies mijn geduld en vertrouwen. Was overigens al zo dat met regelmaat van de klok er 1 of 2 opdoken welke 'weggeraakt' waren. In mijn opinie (sorry) maar het heeft NOOIT gewerkt, en als IT-er draait mijn maag hiervan om. Is dat progje niet beschikbaar? Dat wil ik ook wel hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik heb net geprobeerd om deze cache GCNRHK te corrigeren via de dhz pagina maar deze is niet in de database bekent. Ik wacht wel met corrigeren tot dat het helemaal correct werkt. Als het nog zover zou komen. knifemen Heb deze melding ook al een paar keer gezien, maar ze werden toch gewoon weer in mijn lijstje opgenomen En best snel ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knijn2 Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek . Hopelijk is dat voor iedereen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 (bewerkt) Vanmiddag miste ik 2 caches in mijn statistieken. Nu is alles weer oké. Ik ben alleen maar heeeel erg blij met alle inzet van de vrijwilligers! In de beste families gaat wel eens wat mis, maar hier wordt het naar mijn mening altijd weer snel en netjes opgelost.... Vrijwilligers onwijs bedankt voor alle inzet 9 juli 2006 bewerkt door Tjeempie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek . Hopelijk is dat voor iedereen zo! nop, mis er nog een aantal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek . Hopelijk is dat voor iedereen zo! nop, mis er nog een aantal ook bij ons missen er nog een aantal. Rustig afwachten en het zal vanzelf wel goedkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik wilde vandaag cache loggen maar ook op de kaart waren de gister gelopen caches verdwenen. Omdat dit er een van een serie was kon ik er gek genoeg via de daag genoemde link wel op komen. Ik kan dus ook beamen dat de kaarten niet goed werken. Tip; via een andere cacher die de cache al gelopen heeft kun je ze wel loggen. : Beetje omslachtig. Eerst een ander opzoeken die hem wel gelopen heeft en dan via die link naar de pagina van de cache. We zijn allemaal veel te veel verwend. Gewoon naar www.geocaching.com en daar even de cache opzoeken, of op naam of op code of op naam van eigenaar. Noem maar op. En voor de hele verwenden onder ons. GSAK Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 (bewerkt) Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek . Hopelijk is dat voor iedereen zo! nop, mis er nog een aantal ook bij ons missen er nog een aantal. Rustig afwachten en het zal vanzelf wel goedkomen. Had er zelf al wat hersteld en vanzelf gingen er ook nog, nog maar 6 te gaan. Als dat net zo snel gaat als begin januari, dan zijn ze morgen verdwenen Edit: ...weer terug.... bedoel ik 9 juli 2006 bewerkt door MCMAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten