Spring naar bijdragen

No nice scenery in The Netherlands


ZAteam

Aanbevolen berichten

On the main geocaching.nl site there is a picture of a GPS and coords that are probably somewhere in Norway or Siberia or in any case somewhere outside the borders of The Netherlands. My question is: Why? :thumbup:

 

Surely there are nice enough local scenery ;) to take a picture of and replace the picture on the page. And I'm sure that it should not be diffycult to get a nice picture that would suit the .nl site better... :ph34r:

 

Or is there a very good reason for the current picture?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Pak het coordinaat van de stormvloedkering, de foto van de stormvloedkering en plak er een gpsr voor. Leuke overeenkomst met de 1st dutch geocoin.

 

please please, i beg you :yes:  :thumbdown: .

 

Inderdaad! Er staat een hele mooie foto op de site van de Bouwdienst van Rijkswaterstaat, bij de wallpapers. Is al jaren mijn desktopplaatje op m'n werk! :thumbdown:

 

Bouwdienst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer eens een leuk draadje na al die coins ;)

Helemaal mee eens dat je geen bergachtig landschap voor ons landje moet plaatsen. Goed ook dat het een buitenlander opvalt :yes:

 

dropje Geplaatst op Vandaag, 16:10

Net even gekeken bij RWS. Inderdaad een prachtige foto.

 

En die staat ook op de first Dutch geocoin :thumbdown: Wat wil je nog meer? Alleen ligt daar natuurlijk geen cache. Een luchtfoto van Pampus lijkt me ook fraai en daar ligt een cache. Of een foto van Rottum waar we de TB's begraven :thumbdown: .

Maar ja, beide locaties heb ik nog niet bezocht en dus geen GPSr fotootje.

Typical dutch scenery wordt anders dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer eens een leuk draadje na al die coins  :thumbdown:

Helemaal mee eens dat je geen bergachtig landschap voor ons landje moet plaatsen. Goed ook dat het een buitenlander opvalt  :thumbdown:

Ik zal eens even een balletje opgooien binnen het ontwikkel team. Een setje mooie foto's die afwisselend op de indexpagina staan lijkt me wel de moeite waard.

Dan maken we daarmee wat reclame voor het cachen in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Typical dutch scenery wordt anders dit

Ja prima toch deze. Herkenbaar Hollands zonder oranje of rwb gedoe.

Kinderdijk als ik mij niet vergis? En de positie van de fotograaf is prima na te gaan op een topografische kaart. Ik zie een prima zichtlijn links van de molen naar een Elektra toren b.v.

Een ander motief (veel minder geslaagd vind) is dit: Klompen . Deze foto is in Frankrijk gemaakt. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik een paar foto's opgeven waarvan ik de coordinaten nog (bijna helemaal) weet? Ik zal in deze post kleine en door de fotosite iets vernaggelde versies neerzetten. Hoe groot moeten ze eigenlijk zijn?

Deze twee foto's heb ik gemaakt bij het doen van de cache Hokjesgeest.nl

 

ophaalbrugverkleind.jpg

N 51 25.063 - E 005 42.206

 

Halflaantjeverkleind.jpg

N 51 26.123 - E 005 42.222

Dit is ongeveer het coordinaat van de foto. Niet het coordinaat van het hokjeshoekpunt, dat was zo'n 25 meter hier vanaf.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...