Spring naar bijdragen

No nice scenery in The Netherlands


ZAteam

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De nu circulerende foto's zijn al een hele vooruitgang, er zitten hele mooie en echte hollandse tussen.

 

Ik heb eventueel ook nog wel wat foto's die misschien in aanmerking zouden kunnen komen.

Kan ik die ergens naartoe mailen ?

:D

bewerkt door Druub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De foto's op de index pagina leven wel. :D

 

Voor de forum bezoekers die geen breedband verbinding hebben is het niet zo handig om veel foto's in het forum te plaatsen. Dan duurt het laden heel lang.

 

Op basis van dit draadje (en een plan dat Geoman al langer had) heb ik gisteren een aantal foto's in de "carrousel" opgenomen. Telkens als je de index pagina oproept krijg je een van de foto's in de "carrousel". Maar het is natuurlijk leuk als de inhoud van de "carrousel" regelmatig ververst wordt. Om nu te voorkomen dat we foto's als deze krijgen

e50d7b8e-1800-4082-b6fc-0b318b271e96.jpg

(Heb ik zelf gemaakt bij "All Aboard") is het wenselijk dat we een fotoredacteur op de site aanstellen die de foto goedkeurt voor publicatie in de "carrousel". Immers, het moet geen verzameling "persoonlijke vakantie kiekjes" zijn, zoals bovenstaande foto, maar een verzameling waarmee we een willekeurige Canadees kunnen overtuigen naar Nederland te komen.

 

Ook moet qua techniek het een en ander geregeld worden. Ik heb nu even ergens een bestand geplaatst waar de foto's uit gelezen kunnen worden, maar de fotoredacteur moet dat zelf handig kunnen doen.

 

Mijn advies is daarom: Nog heel even geduld. Zoek alvast de foto's uit die volgens jou de moeite waard zijn. Binnenkort meer in dit theater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...