Spring naar bijdragen

No nice scenery in The Netherlands


ZAteam

Aanbevolen berichten

Dit draadje is niet te lezen met een 56k-modem (waartoe ik voorlopig veroordeelt ben) :D

Het zijn vast hele mooie plaatjes, maar zou men een thumbje willen opnemen ipv de hele foto? En evt verwijzen naar de volledige foto?

 

Een paar jaar geleden is afgesproken - weet niet meer welk draadje - om alleen foto's beneden de 50k te plaatsen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een paar jaar geleden is afgesproken - weet niet meer welk draadje - om alleen foto's beneden de 50k te plaatsen op het forum.

:D dat wist ik niet. sorry sorry sorry, zal hier rekening mee houden. Ik heb de foto's aangepast in links.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ik heb nu ineens een vaag deja-vu gevoel... Is deze foto genomen in de buurt van Heino? (De "landgoed" serie van getzie family??)

Nee, dit is bij mijn thuisbasis.

Mocht je willen! Of heb jij inderdaad warme connecties met de barones?

Mijn vrouw werkt wel op het landgoed :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heey

 

ik zie nou weer een nederlandse foto verschijnen  :beerchug:  :)

roeliboeli

 

Toch op deze manier op het spoor van een cache gekomen die meer dan de moeite waard lijkt!

Het zou mooi zijn als men door te klikken op de foto meteen doorgelinkt wordt naar de betreffende cache. Weet niet of dit technisch mogelijk is.

 

 

Had nog een vraagje openstaan. Op 4 foto's na, waarvan ik zo snel niet kan achterhalen bij welke cache ze horen, zijn ze nu klickable.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heey

 

ik zie nou weer een nederlandse foto verschijnen  :beerchug:  :)

roeliboeli

 

Toch op deze manier op het spoor van een cache gekomen die meer dan de moeite waard lijkt!

Het zou mooi zijn als men door te klikken op de foto meteen doorgelinkt wordt naar de betreffende cache. Weet niet of dit technisch mogelijk is.

 

 

Had nog een vraagje openstaan. Op 4 foto's na, waarvan ik zo snel niet kan achterhalen bij welke cache ze horen, zijn ze nu klickable.

De witte molen is bij In De Hoogste Hoek ( Rondje Westland 13 ).

't Torentje ligt aan de route van "Waar? Daar!": Quaoar.

 

Q ;)

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...