Jan en Jany Geplaatst 24 december 2005 Auteur Geplaatst 24 december 2005 (bewerkt) inderdaad http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...19-6aca73820273 doet het weer 27 december 2005 bewerkt door Team Minouschka
Crow & Éowyn Geplaatst 25 december 2005 Geplaatst 25 december 2005 Leuk als ik de originele link open die op page 2 van het draadje staat, geen problemen. Als ik de link open die op page 3 staat, kan ie zelfs de cache page niet vinden error 404. Enzo. Misschien verkeerde copy paste? Overigens werkt alles hier prima, moet je m'n peezee lenen Jan ?
kalkendotters Geplaatst 25 december 2005 Geplaatst 25 december 2005 De problemen hebben te maken met de 'sessie' die je gebruikt op de geocaching.com Elke gebruiker die een pagina bekijkt krijgt een uniek label (de sessionID) zodat de site weet welke pagina je opent en waar je vandaan komt. Om de een of andere reden wordt deze sessionkey niet (altijd?) aangemaakt als je een willekeurige pagina opent. Als je echter eerst de hoofdpagina (www.geocaching.com) opent en daarna pas naar de cachepagina gaat, dan werkt het wel goed.
kipchen Geplaatst 25 december 2005 Geplaatst 25 december 2005 Bij mij staan de plaatjes er wel. Alleen de linkjes naar het plaatselijke weerbericht werken niet. Iemand een oplossing hiervoor?
Goedweerloper Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 (bewerkt) Het was weer een tijdje oke, maar nu hebben een aantal cache pagina's met plaatjes problemen en sommige plaatjes op deze site laden ook niet meer. Die komen zeker van geocaching.com af, zoals een geocoin icoontje. CTRL + F5 werkt niet. 26 december 2005 bewerkt door Goedweerloper
De Roode Loper Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Bij mij waren ze ook weer even weg. Toen ik de cachebeschrijving via PDF bekeek waren ze er wel en ook weer op de "gewone" pagina .
TheFalcon Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Ik zag vandaag bij Kampina - Vennen dat de tabel verdwenen was, na een refresh was ie er weer. Net was de tabel weer verdwenen, en control+refresh gedaan, maar de tabel kwam niet tevoorschijn deze keer. Misschien wat geduld hebben, in 2006 zal ie het vast weer doen .
rhgs Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Het gaat inderdaad niet erg fantastisch. Ik dacht eerst dat mijn cache-beschrijving om zeep was, maar het klopt toch wel... Afijn. Afwachten. De hele wereld zal er wel over vallen nu.
Peetee Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Ook bij mijn caches worden de foto's helemaal niet geladen. Bij verschillende caches is dat niet zo'n probleem, maar bij de andere wel degelijk. Die kunnen zonder de foto's gewoon niet worden opgelost.
Peetee Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Inmiddels zijn ze er weer. Waarom nu wel? Geen idee!!
Team Firefox Geplaatst 26 december 2005 Geplaatst 26 december 2005 Hier heb ik toch wel een vast patroon kunnen ontdekken. Opstarten vanuit: http://www.geocaching.nl/index/ en vervolgens: - kaart van Nederland, inzoomen en cache aanklikken - nieuwste caches, cache aanklikken werkt altijd (tenminste hier ) Maar via een linkje vanuit het forum naar een cache zijn de plaatjes verdwenen Laten we hopen dat dit euvel van tijdelijke aard is en na de Kerstdagen opgelost gaat worden. Het opnieuw moeten aanpassen van de cache-pagina's is niet echt een lolletje meer
kalkendotters Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 Zoals ik hierboven als schreef: foutje in de sessie. (tijdelijke) oplossing: Open eerst (eenmaal) www.geocaching.com, daarna kun je naar hartelust links vanaf het forum e.d. gebruiken. Dit geldt bv ook voor de links die geocaching zelf in emailtjes rondstuurt. :-(
delta123 Geplaatst 27 december 2005 Geplaatst 27 december 2005 Alle ellende lijkt voorbij. Alles werkt weer normaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden