Spring naar bijdragen

Co-Input voor TomTom Navigator 5


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik weet niet of deze versie van Co-input alleen maar werkt op WM5. Ik weet wel dat de eerdere versies van Co-Input juist (nog) niet werkten op WM5. Misschien dat DeBruineBeren nog andere versies op de site hebben staan?

 

Het is de nieuwste versie van Co-Input

http://145.53.24.230/download/Co-Input_PPC_113Beta_Setup.exe

 

Deze dus en vervolgens krijg ik deze fout melding :thumbup:

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Co-Input voor TomTom (v5) geinstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid :crybaby: . Ik heb echter 1 ding wat ik hindelijk vind:

Bij het gebruik van Co Input worden mijn Favorieten en mijn Home adres gewist; dat zijn dus de bovenste twee icoontjes als he 'Navigeer naar' selekteert.

 

Heeft iemand anders ook dat probleem of is dit wellicht al bekend (ik kon niets vinden in dit topic) ? Of doe ik iets fout ? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Co-Input voor TomTom (v5) geinstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid :crybaby: . Ik heb echter 1 ding wat ik hindelijk vind:

Bij het gebruik van Co Input worden mijn Favorieten en mijn Home adres gewist; dat zijn dus de bovenste twee icoontjes als he 'Navigeer naar' selekteert.

 

Heeft iemand anders ook dat probleem of is dit wellicht al bekend (ik kon niets vinden in dit topic) ? Of doe ik iets fout ? :lol1:

:eek: Dit heb ik nog nooit gehoord !

 

Is dit eenmalig of gebeurd dit elke keer als je Co-Input gebruikt ?

Gebruik je versie 5.21 van TomTom Navigator ?

En als laatste welke Windows versie staat er op je PPC ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[]

 

:eek::lol1::D

dsc01542zo2.jpg

 

Deze melding bedoel ik dus,en dan sluit hij af!!

En meer informatie geeft hij echt niet

 

Deze melding kreeg ik ook de allereerste keer dat ik co-input startte. Daarna tomtom wederom gestart en co-input weer gestart en niets aan de hand, alles oke. Tot nu toe werkt hij prima. Ik had ook problemen met mobipocket maar al deze problemen zijn verdwenen sinds de update van wm 5 voor mijn hp

 

wm5 versie 1 voor de hp hx4700 was werkelijk waardeloos :crybaby: totdat gelukkig in juli een update kwam waardoor alles tot op heden goed draait. :lol1:

 

Voor wm5 had ik gewoon windows 2003 voor ppc en daar totaal geen problemen meegehad wat betreft co-input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Co-Input voor TomTom (v5) geinstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid :clap: . Ik heb echter 1 ding wat ik hindelijk vind:

Bij het gebruik van Co Input worden mijn Favorieten en mijn Home adres gewist; dat zijn dus de bovenste twee icoontjes als he 'Navigeer naar' selekteert.

 

Heeft iemand anders ook dat probleem of is dit wellicht al bekend (ik kon niets vinden in dit topic) ? Of doe ik iets fout ? :lamo:

 

Ik was gister bij de buurman, en die had het zelfde probleem.

Echter heeft hij Co-Input niet op zijn PPC. :D

Ik verwacht dan ook niet dat Co-Input de oorzaak van jouw problemen zijn :D

 

PPC: ACER N10

Windows: 2003

TomTom: 5.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Co-Input voor TomTom (v5) geinstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid :lamo: . Ik heb echter 1 ding wat ik hindelijk vind:

Bij het gebruik van Co Input worden mijn Favorieten en mijn Home adres gewist; dat zijn dus de bovenste twee icoontjes als he 'Navigeer naar' selekteert.

 

Heeft iemand anders ook dat probleem of is dit wellicht al bekend (ik kon niets vinden in dit topic) ? Of doe ik iets fout ? :lamo:

 

Ik was gister bij de buurman, en die had het zelfde probleem.

Echter heeft hij Co-Input niet op zijn PPC. :D

Ik verwacht dan ook niet dat Co-Input de oorzaak van jouw problemen zijn :D

 

PPC: ACER N10

Windows: 2003

TomTom: 5.00

 

Zelf heb ik W2003, TT 5 met alle updates, en dit alles op een HP HX2110. Als hij hetzelfde probleem heeft zonder CoInput, dan zal het inderdaad wat anders zijn. Ik ga eens verder zoeken. In ieder geval bedankt voor dit berichtje ! :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eindelijk de software waar ik al lang naar zocht. voorheen gebruikte ik OS GPS, maar dan moest ik telkens tomtom afsluiten om een nieuw punt in te geven. dat is nu met co-input niet meer nodig, je kunt zelfs meerdere punten ingeven. geweldig. bedankt!!

 

mijn pda:

 

HP ipaq hx2490b

rom versie: update 1.02.00.H

windows CE 5.0

processor Type: Intel® PXA270

 

tomtom v5.21

 

....en het werkt PRIMA!!!

 

nogmaals bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week een Mio A201 (met WM 5 als OS) binnengekregen. Nadat ik eerst TomTom had getest, heb ik vanavond Co-input geinstalleerd via een Bluetooth-verbinding (werkt vreemd genoeg niet altijd) met de PC. En dat ging prima! :beerchug:

 

Overigens wordt nu blijkbaar standaard TT versie 5.21 geleverd bij aankoop. Dat is mooi, want zoals elders op het forum vermeld gaf TT 5.0 nog problemen op de Mio en dat was nu niet meer het geval. Het was wel even pielen met de instellingen omdat TT het gps-onderdeel eerst niet kon vinden, daarvoor heb ik tips gevonden op kieskeurig.nl. Ik heb het idee dat het nog beter afgesteld kan worden, maar nu werkt het navigeren iig prima :crybaby: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het programma Co-Input geinstalleerd op mijn smartphone.

Ik blijf echter een foutmelding krijgen. (Dezelfde als eerder reeds hier afgebeeld)

Wat is er mis of zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...