Spring naar bijdragen

Co-Input voor TomTom Navigator 5


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Wij gebruiken altijd co-input om naar de plaats van bestemming te rijden. Nu wil het zo zijn dat onze pda gisteren gecrashed is. We gebruiken sinds kort ook Windows Vista. En nu krijgen we co-input niet meer geïnstalleerd :beerchug:

 

Weet iemand of het ligt aan Windows Vista en zijn hier dan oplossingen voor.

 

alvast bedank.

 

Geen idee hoe het werkt met Vista en dat Synchronistatiecentrum :lol1:

 

Maar als je dit bestand download en op je PPC zet, en dat vervolgens met de File Explorer op de PPC opstart dan wordt Co-Input ook geinstalleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Bruine beren,

 

Bedankt. :blush:

 

Door Co-input is Geocaching duizend maal leuker geworden omdat mijn grootste frustratie is verdwenen. Ik raak nu niet meer verstrikt in een doolhof van weggetjes om het startpunt te bereiken.

 

Het is nu zelfs een genot geworden. ;-)

 

Many thanks.

 

Omdat het navigeren naar een coordinaat niet werkt op een Symbian-OS telefoon, was ik benieuwd of er een versie is van Co-Input die op een Symbian-telefoon werkt? Ik heb een nokia met TomTom6, maar daar is navigeren naar lengte/breedte graad grijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ik heb een poging gedaan om de versie 1.16 beta te installeren op mijn HTC Windows Mobile 6 Standard, maar ik krijg steeds de melding :

 

Installatie van deBruineBerensoft Co-Input.CAB is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat. Doe ik iets mis ?

 

Deed install vanuit Vista met Window Mobile Device Center. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een poging gedaan om de versie 1.16 beta te installeren op mijn HTC Windows Mobile 6 Standard, maar ik krijg steeds de melding :

 

Installatie van deBruineBerensoft Co-Input.CAB is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat. Doe ik iets mis ?

 

Deed install vanuit Vista met Window Mobile Device Center. :beerchug:

 

Een HTC Windows Mobile 6 Standard is een SmartPhone, en moet je dus ook de Smartphone versie van Co-Input hebben.

 

SmartPhone v 0.1.2

SmartPhone v 0.1.2 QVGA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Toen ik mijn HP IPAQ 2210 aanzette, is er waarschijnlijk een harde reset geweest, want ik moest alles opnieuw instellen en installeren zoals tomtom. Maar ook co-input. Helaas heb ik hiervoor microsoft embedded visual basic nodig. Ik kan dit programma nergens meer downloaden. Weten jullie een link, waar ik dit programma kan downloaden. Ik gebruikte co-input zeer regelmatig. Nu kan ik hem niet meer gebruiken :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik mijn HP IPAQ 2210 aanzette, is er waarschijnlijk een harde reset geweest, want ik moest alles opnieuw instellen en installeren zoals tomtom. Maar ook co-input. Helaas heb ik hiervoor microsoft embedded visual basic nodig. Ik kan dit programma nergens meer downloaden. Weten jullie een link, waar ik dit programma kan downloaden. Ik gebruikte co-input zeer regelmatig. Nu kan ik hem niet meer gebruiken :crybaby:

 

Of deze http://www.debruineberen.nl/download/msvbppc.armv4.cab

Zie ook http://www.debruineberen.nl/faq.html vraag 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik mijn HP IPAQ 2210 aanzette, is er waarschijnlijk een harde reset geweest, want ik moest alles opnieuw instellen en installeren zoals tomtom. Maar ook co-input. Helaas heb ik hiervoor microsoft embedded visual basic nodig. Ik kan dit programma nergens meer downloaden. Weten jullie een link, waar ik dit programma kan downloaden. Ik gebruikte co-input zeer regelmatig. Nu kan ik hem niet meer gebruiken :thumbup:

 

Of deze http://www.debruineberen.nl/download/msvbppc.armv4.cab

Zie ook http://www.debruineberen.nl/faq.html vraag 2

 

Bruine beren en geebheart hartelijk dank voor de hulp. Ik ben weer een gelukkig mens. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik mijn HP IPAQ 2210 aanzette, is er waarschijnlijk een harde reset geweest, want ik moest alles opnieuw instellen en installeren zoals tomtom. Maar ook co-input. Helaas heb ik hiervoor microsoft embedded visual basic nodig. Ik kan dit programma nergens meer downloaden. Weten jullie een link, waar ik dit programma kan downloaden. Ik gebruikte co-input zeer regelmatig. Nu kan ik hem niet meer gebruiken :lol1:

 

Of deze http://www.debruineberen.nl/download/msvbppc.armv4.cab

Zie ook http://www.debruineberen.nl/faq.html vraag 2

 

Bruine beren en geebheart hartelijk dank voor de hulp. Ik ben weer een gelukkig mens. :beerchug:

Als je de volgende keer iets download, moet je het eerst opslaan in een bepaalde directory. Dan kun je het altijd weer opnieuw laden.

Ik heb al diverse keren problemen gehad met mijn oude PDA dat alles er in één keer vanaf was.

Even weer opnieuw laden en ik kon weer verder :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik mijn HP IPAQ 2210 aanzette, is er waarschijnlijk een harde reset geweest, want ik moest alles opnieuw instellen en installeren zoals tomtom. Maar ook co-input. Helaas heb ik hiervoor microsoft embedded visual basic nodig. Ik kan dit programma nergens meer downloaden. Weten jullie een link, waar ik dit programma kan downloaden. Ik gebruikte co-input zeer regelmatig. Nu kan ik hem niet meer gebruiken :beerchug:

 

Ergens klopte in dit verhaal iets niet, maar ik kon mijn vinger er nog niet opleggen (zal wel door de winterslaap komen)

Maar voor Co-Input hoef je sinds versie 1.xxBeta geen embedded visual Basic meer te installeren.

Co-Input draait sinds dien op .NET welke je in sommige gevallen nog wel moet installeren (zie FAQ op mijn site).

 

Voor de Graden Calculator of de Snijpunten Calculator moet je nog WEL embedded visual basic installeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens klopte in dit verhaal iets niet, maar ik kon mijn vinger er nog niet opleggen (zal wel door de winterslaap komen)

Maar voor Co-Input hoef je sinds versie 1.xxBeta geen embedded visual Basic meer te installeren.

Co-Input draait sinds dien op .NET welke je in sommige gevallen nog wel moet installeren (zie FAQ op mijn site).

 

Voor de Graden Calculator of de Snijpunten Calculator moet je nog WEL embedded visual basic installeren

 

Ik had versie 0.5.5 op mijn pc staan. Nooit erbij nagedacht dat er een versie zou zijn zonder evb. Maar ik ben toch erg gelukkig dat alles weer werkt. En de tip evb opslaan heb ik ook onthouden. Het is mij al een paar keer gebeurd dat ik alles kwijt was op de pda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...