Spring naar bijdragen

Co-Input voor TomTom Navigator 5


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Weer een nieuwe versie (1.15 Beta) er zat nog een klein foutje in :D

 

1.15 Beta Little Bug fix with TomTom Navigator 6 and use of extreme long pathnames.

 

BruineBeren, hartstikke bedankt. Wat een verademing jullie Co-Input 1.15

We zijn nogal vaak met de camper onderweg. Er is op het internet ook veel informatie over overnachtingsplaatsen voor campers. Die worden vaak met GPS-coordinaten aangegeven.

We gebruiken een HP Ipaq 2210 met TomTom 3. We hebben ook TomTom5, maar waren van ellende

maar weer teruggegaan naar TomTom3 omdat navigeren naar coordinaten in versie 5 even vergeten was.

Maar dan zit je met versie 3 met verouderde kaarten te werken. Heerlijk dat we nu TT5 kunnen gebruiken.

Ik ben redelijke leek op computer-gebied, maar het is me in 1x gelukt Co-Input 1.15 en .NET CF 1.0SP3 te installeren.

Nu zou één ding de zaak nog perfecter maken; je zou de coordinaten moeten kunnen invoeren in het format GG.ggggg

Dit is een veelgebruikt format in het camper wereldje

 

Nogmaals dank :)

 

Harmposthumus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Hoi,

Even een korte vraag. Ik heb altijd met veel plezier Co-input gebruikt op mijn PDA. Nu heb ik een smartphone met TT-6. Er is geen versie van Co-input voor de smartphone in combinatie met TT-6 op de site te vinden.

Mijn vraag is of deze dan wel bestaat? Als dit wel het geval is waar kan ik die dan vinden?

 

Help!!!

 

Dirkje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Even een korte vraag. Ik heb altijd met veel plezier Co-input gebruikt op mijn PDA. Nu heb ik een smartphone met TT-6. Er is geen versie van Co-input voor de smartphone in combinatie met TT-6 op de site te vinden.

Mijn vraag is of deze dan wel bestaat? Als dit wel het geval is waar kan ik die dan vinden?

 

Help!!!

 

Dirkje.

TT-6 ondersteunt zelf het invoeren van coordinaten... :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Even een korte vraag. Ik heb altijd met veel plezier Co-input gebruikt op mijn PDA. Nu heb ik een smartphone met TT-6. Er is geen versie van Co-input voor de smartphone in combinatie met TT-6 op de site te vinden.

Mijn vraag is of deze dan wel bestaat? Als dit wel het geval is waar kan ik die dan vinden?

 

Help!!!

 

Dirkje.

TT-6 ondersteunt zelf het invoeren van coordinaten... :clap:

 

Geweldig ik heb het nu gevonden, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Even een korte vraag. Ik heb altijd met veel plezier Co-input gebruikt op mijn PDA. Nu heb ik een smartphone met TT-6. Er is geen versie van Co-input voor de smartphone in combinatie met TT-6 op de site te vinden.

Mijn vraag is of deze dan wel bestaat? Als dit wel het geval is waar kan ik die dan vinden?

 

Help!!!

 

Dirkje.

 

Zo ver ik weet ondersteund TT6 geen Windows SmartPhone, alleen Symbian Smartphones.

Waarschijnlijk heb je een PocketPC Phone Edition, hiervoor kan je gewoon de PocketPC versie van Co-Input gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik gebruik al langere tijd co-input met succes. Ook met TT6 werkte hij prima, totdat ik recentelijk naar de laatste versie geupdate ben 6.03. Nu krijg ik steeds de melding dat Tomtom niet draait, terwijl ik hem vanuit Tomtom opstart. Ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, maar helaas hetzelfde resultaat. Is dit een bekend fenomeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is deze software ook in een orginele tomtom te persen?

mijn zus is net begonnen met geocachen, en heeft een tomtom one. hierin staat wel gps point invoeren, maar dit is grijs, endus niet selecteerbaar.

 

als dit proggie daar dan wel in werkt, kunnen ze gewoon de coordinaten invoeren. is wel zo makkelijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik al langere tijd co-input met succes. Ook met TT6 werkte hij prima, totdat ik recentelijk naar de laatste versie geupdate ben 6.03. Nu krijg ik steeds de melding dat Tomtom niet draait, terwijl ik hem vanuit Tomtom opstart. Ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, maar helaas hetzelfde resultaat. Is dit een bekend fenomeen?

 

We gaan er mee aan de slag.

 

 

is deze software ook in een orginele tomtom te persen?

mijn zus is net begonnen met geocachen, en heeft een tomtom one. hierin staat wel gps point invoeren, maar dit is grijs, endus niet selecteerbaar.

 

als dit proggie daar dan wel in werkt, kunnen ze gewoon de coordinaten invoeren. is wel zo makkelijk....

 

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik al langere tijd co-input met succes. Ook met TT6 werkte hij prima, totdat ik recentelijk naar de laatste versie geupdate ben 6.03. Nu krijg ik steeds de melding dat Tomtom niet draait, terwijl ik hem vanuit Tomtom opstart. Ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, maar helaas hetzelfde resultaat. Is dit een bekend fenomeen?

 

Ik heb hier precies hetzelfde probleem

 

Dell Axim 3, met windows 2003 en TT603

 

Hoop dat het goed komt want dit proggie kan ik echt goed gebruiken.

bewerkt door maartenhd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat het goed komt want dit proggie kan ik echt goed gebruiken.

 

Voorlopig ziet het er slecht uit, ook andere programmeurs hebben problemen met 6.03.

Wat echter nog niet duidelijk is, is of dat TomTom het een en ander veranderd heeft of dat dit een bug is.

 

Voorlopig is er maar een optie en dat is downgraden naar versie 6.01.

 

Het verschil tussen 6.03 en 6.01

• GPS firmware update

• Time clock software fix

• Sneller route berekenen

• Nieuw splash-screen

 

Daar kan ik wel even zonder.

bewerkt door deBruineBeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoop dat het goed komt want dit proggie kan ik echt goed gebruiken.

 

Voorlopig ziet het er slecht uit, ook andere programmeurs hebben problemen met 6.03.

Wat echter nog niet duidelijk is, is of dat TomTom het een en ander veranderd heeft of dat dit een bug is.

 

Voorlopig is er maar een optie en dat is downgraden naar versie 6.01.

 

Het verschil tussen 6.03 en 6.01

• GPS firmware update

• Time clock software fix

• Sneller route berekenen

• Nieuw splash-screen

 

Daar kan ik wel even zonder.

 

Ik heb nu geupgrade naar 6.20 en werkt alles weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Het lijkt mij een enorm leuk programma, dus heb het eens geprobeerd ..

 

draai een asus (oem) pda, pocket pc, draait windows mobile 2003.

 

so far so good, heb op de link geklikt om .NET te downen, gedowned naar pc, gedraaid .. kon ik het alleen op eigne pc installeren.

 

toen gecopy and pasted naar pda, maar daar herkent hij het niet als een programma (de .msi) en dus kan ik het niet draaien.

 

hoe moet ik .NET installeren op de pda ??

 

alvast bedankt!

 

Een .MSI file is een Microsoft Installer (ongeveer hetzelfde als een setup.exe) file.

Die moet je eerst op je windows systeem installeren.

Daarna gaat de installatie naar je PDA vanzelf erachteraan.

Had je activesync aan staan en je pda?

.NET installeren werkt hetzelfde als het installeren van alle andere applicaties voor je pda die je via windows installeert.

 

Zelf heb ik Co-input afgelopen weekend ook even geprobeerd en het werk perfect.

Alleen krijg ik een foutmelding wanneer ik nogmaals wil navigeren naar nieuwe coordinaten die dezelfde naam hebben gegeven. Als ik de naam aanpas, dan lukt het opslaan wel.

 

Een nadeel, Tomtom stuurt je nu zelfs over veldwegen.

Je komt wel dicht bij de cache op deze manier :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hoi,

 

Wij gebruiken altijd co-input om naar de plaats van bestemming te rijden. Nu wil het zo zijn dat onze pda gisteren gecrashed is. We gebruiken sinds kort ook Windows Vista. En nu krijgen we co-input niet meer geïnstalleerd :beerchug:

 

Weet iemand of het ligt aan Windows Vista en zijn hier dan oplossingen voor.

 

alvast bedank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het niet helemaal, dus vandaar mijn opmerking. Ik heb een PDA met TomTom 6.03 erop. Daar zit bij mij althans de functie Navigeer naar .... en dan op de 3e pagina Breedtegraad en Lengtegraad. Dus navigeren via coordinaten. Ik wil niets afdoen aan het programma van de Bruine Beren ( heb er zeer lang met errg veel plezier mee gewerkt :beerchug: ) maar leek mij overbodig geworden ivm bovengenoemde functionaliteit. Tenzij het hier gaat over symbian toestellen, daar weet ik niet van of genoemde functie ook aanwezig is :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...