Spring naar bijdragen

Co-Input voor TomTom Navigator 5


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Heb het volgende probleem met co-input. Op zich werkt het goed alleen maakt ie als ik om een poi aanmaken vraag, een icoon met vraagteken. volgens mij is dat niet goed, want als ik in de map kijk van de kaarten zie ik er toch echt het icoon van co-input staan.

 

Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen???

 

Heb al geprobeerd alles te deinstalleren en opnieuw te installeren!

 

Groetjes Borrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb het volgende probleem met co-input. Op zich werkt het goed alleen maakt ie als ik om een poi aanmaken vraag, een icoon met vraagteken. volgens mij is dat niet goed, want als ik in de map kijk van de kaarten zie ik er toch echt het icoon van co-input staan.

 

Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen???

 

Heb al geprobeerd alles te deinstalleren en opnieuw te installeren!

 

Groetjes Borrie

 

Normaal gesproken gebeurd dit maar 1 keer, en dat is als je Co-Input voor de eerste keer gebruikt om een POI aan te maken.

 

Het heeft iets te maken met de volgorde waar in de POI en het icoontje aangemaakt worden.:eek:

 

Er zijn er maar weinig die dit opvalt, volgens mij ben je de eerste. :ph34r:

Daarom heb ik het zo gelaten. :yes:

 

De volgende de keer dat je Co-Input een POI aan laat maken zou het wel goed moeten gaan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alex,

ik weet niet of ik de enige ben met dit "probleempje" maar nu ik co-input al weer enige tijd naar volle tevredenheid gebruik, is mij toch een heel klein storend elementje gaan opvallen. Ik heb mijn PDA in een houder op het dashboard staan en heb dus eigenlijk vaak last van een tegenlicht situatie. Hierdoor worden de zwarte cijfers van de coordinaten zeer slecht zichtbaar/leesbaar t.o.v. de blauwe achtergrond.

Het zal wel met de leeftijd te maken hebben :blink: want je schijnt dan wat meer licht nodig te hebben dan als je wat jonger bent. B)

Als de cijfers bv wit zijn, dan kan ik het e.e.a. een stuk beter zien. Is dit wellicht nog een optie om aan te passen ?

 

Groetjes Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grappig ik gebruikte dit programma al ruim voor ik mee ging doen met geocaching. aangezien ik pas 1 cache gevonden heb ben ik nog een echt beginneling ghehehe maar dat bruineberen ding heb ik in oostenrijk al met zeer veel plezier gebruikt wanneer ik een ballon moest ophalen die buiten beeld geland was. ik kreeg de coordinaten door van de piloot en reed er met het grootste gemak via tomtom naartoe.

 

waanzinnig programma !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast edwinvanderwal

Hallo berengoeie makers,

na wat zoeken op camperforums kwam ik op deze link terecht. alles geinstalleerd en het werkt perfect op mijn (week geleden 2e hands aangeschafte) orange SPV M1000. waanzinnig mooi. ik had deze PDA aangeschaft om naar de GPS coordinaten toe te rijden. Scheelt ons een hoop zoekwerk, en we zijn op vakantie met onze camper. Als ze zeggen: een zandweggetje naar het strand , dan aan de linkerkant 10 vrije camperplaatsen. Kijk dat vind je dus nooit, maar...... de sites zetten er GPS posities bij. Das mooi leek mij. Echter nu kwam ik erachter dat tomtom 5 geen GPS frequentie input heeft. Wat een teleurstelling. Dat zullen de honderduizenden camperaars in europa fijn vinden. :thumbup: al jaren worden door diverse camperaars GPSfrequentielijsten bijgehouden.

Echter dankzij dit programma :yes: kan ik toch tomtom 5 gebruiken en vind ik toch de overnachtingsplek. Wat ik wel jammer vind is het omrekenwerk in de secondes. Als dat nou ook nog eens synchroon loopt dan krijgen jullie een 10 voor het programma. Nu moeten jullie het "slechts" met een 9,9+ doen.

vul ik geen secondes in dan ben ik op honderd meter van de plek. en dan is het niet zo moeilijk meer.

 

Ik heb verder niets te zoeken op dit forum, maar heb me toch maar aangemeld om dit bedankberichtje te gebruiken. Ik hou jullie topic in de gaten, wie weet word het programma ooit een 10 (voor mij).

Superbedankt voor al het werk en ook de "nazorg" van iedereen. :thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel jammer vind is het omrekenwerk in de secondes. Als dat nou ook nog eens synchroon loopt dan krijgen jullie een 10 voor het programma. Nu moeten jullie het "slechts" met een 9,9+ doen. ....

 

..... wie weet word het programma ooit een 10 (voor mij).

 

De volgende versie (die binnenkort uitkomt) kan ook seconden aan.

Dat wordt dus een 10 :thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de lange winter avonden zijn weer voorbij, tijd om weer buiten te geen spelen.

Maar dan wel met een nieuwe versie van Co-Input op je PPC natuurlijk.

 

Co-InputPocketPC.gif

 

Met Co-Input geeft opdrachten aan TomTom Navigator 5, dit kan alleen als TomTom Navigator 5 draait.

Voor een goede werking is het dus van belang dat je eerst TomTom Navigator 5 opstart en dan pas vanuit Co-Input opdrachten geeft.

 

Echter om Co-Input vanuit TomTom op te kunnen starten moet je Co-Input eerst 1 keer via | Start | Programs | opstarten en vervolgens weer sluiten.

Pas dan is Co-Input ook vanuit het hoofdmenu van TomTom op te starten.

 

Dit programma is opnieuw geschreven m.b.v. .NET v1 SP3 technologie.

De nieuwe versies van Co-Input hebben daarom een versie nummer 1.xx

 

Het is van belang dat je op je PocketPC ook de juiste .NET v1 SP3 heb geinstalleerd.

Bij PocketPC's met Pocket PC 2002 of Windows Mobile 2003(se) is dit niet standaard het geval.

Download hier de juiste versie .NET v1 SP3

 

PocketPC's met Windows Mobile 5 hebben standaard wel de juiste .NET v1 SP3

 

History of changes Co-Input:

 

1.11 Beta

Fix internal copy error.

 

1.10 Beta

First version .NET v1 SP3

 

Input Coordinates in GG MM SS

Option to enable/disable Route Summary

Changed appearance

Co-Input can be installed in the mainmemory or on a memorycard

Remembers last used coordinates

Remembers last used waypoint name

 

 

TODO:

 

Support WM5 rotating screen

Support PPC’s with VGA screens

bewerkt door deBruineBeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net de nieuwe coinput op mijn ppc gezet met dat andere progje maar hij geeft een foutmelding. iets van:

 

co-input.exe

filenotfoundexception

 

__error::winioerror+0x60

file::internalcopy+0x52

fiel::copy+0x9

file::copy+0x8

copyfile::ove2+0x22

form1::form1_load+0xc9

form::onload+0x15

form::_setvisiblenotify+0x1d

control::set_visible+0x1f

application::run+0x7

form1::main+0xa

 

wat is het probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...