De Roode Loper Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik heb ook niets gewonnen , maar ja, nooit geluk gehad met verlotingen. Wij hebben hoop ik meer geluk bij het cachen
Boa Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Helaas, helaas. Ik win wel eens wat, maar je kan blijkbaar niet altijd in de prijzen vallen. Hopelijk is de winnaar morgen op het event. Ik wil zijn of haar gezicht wel zien bij de bekendmaking....
joris Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Die idee met die bonuscaches vondt ik maar niks, maar een 60C winnen had ik wel leuk gevonden. Dus net thuis van een mooi 1 april feest in Den Briel toch nog ff checken, maar helaas, ook voor team joris geen nieuwe GPS. Dus morgen toch maar weer met die oude trouwe 72 op pad.
Zero CooL Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Wil de winnaar zeg even melden! Tot half tien wachten duurt wel lang hoor.
Team Aragorn Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Wij moeten het morgen helaas ook met onze ouwe trouwe Garmin doen.
patje Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 HOERA!!! Ik heb hem gewonnen!! hawkeyes hartelijk bedankt voor de prijs! Kan hem helaas morgen niet ophalen, maar ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd over hoe het verder gaat. Tja, het is rottig voor de andere, maar ik heb nu wel een Magellan sportrack in de aanbieding. Dus misschien kan ik die beschikbaar stellen als troostprijs. Nogmaals bedankt! Groeten Patje
Kruimeldief Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik lees dat Reintje vanavond tegen 21:30 mailt aan de winnaar. Hoe kan men nu al zeggen dat ze het niet gewonnen hebben dan? Staat dat ergens?
Kruimeldief Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik verwacht wel dat de winnaar een flinke donatie doet in de pot van geocaching.nl
Nico Bartels Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik lees dat Reintje vanavond tegen 21:30 mailt aan de winnaar. Hoe kan men nu al zeggen dat ze het niet gewonnen hebben dan? Staat dat ergens? <{POST_SNAPBACK}> Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet gewonnen heb! Deze zekerheid heb ik omdat ik helemaal niet mee heb gedaan met de verloting.. Nico.
TheFamily Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik verwacht wel dat de winnaar een flinke donatie doet in de pot van geocaching.nl <{POST_SNAPBACK}> Kan hij/ zij mooi de oude GPS via ebay verkopen en het geld op de rekening van Geocaching.nl storten. Worden we er allemaal beter van. S.D.O.O. Samenwerken Doet Ons Overwinnen. ( De naam van de Heterense voetbalclub)
Catootje Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik lees dat Reintje vanavond tegen 21:30 mailt aan de winnaar. Hoe kan men nu al zeggen dat ze het niet gewonnen hebben dan? Staat dat ergens? <{POST_SNAPBACK}> Kijk hier
Team Professor X Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 patje Vandaag, 18:29 Tja, het is rottig voor de andere, maar ik heb nu wel een Magellan sportrack in de aanbieding. Dus misschien kan ik die beschikbaar stellen als troostprijs. Graag...€ 125,00 en ik verwacht dat je dat bedrag stort in de geopot via Professor Lupardi. Na 21.30 mag je hem op de post doen; zal ik wel even telebankieren
Vinnie1 Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik was tweede, krijg ik dan de 60 CS (S van second)? groet, Vinnie1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden