Spring naar bijdragen

Animo


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser.

Ik denk dat er hier en daar wel een uitzondering gemaakt kan worden maar zet dit dan duidelijk bij je verlanglijstje.

Vorig jaar waren er ook 2 die door omstandigheden pas later hebben kunnen zoeken.

 

Laten we dan wel afspreken dat het geen 2-3 weken later word want dat is voor de eventuele plaatser ook niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser.

Advies was ook er geen trektocht van een dag van te maken. Een hit and run hoeft ook niet, maar een beetje gegevens laten verzamelen is toch oon niet veel werk?

Het meeste werk zit hem in het gedicaht. Dat kost mij al uren. :thumbup:

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :)Je bent pas echt te dik als je, wanneer je de metro neemt, hij vast komt te zitten in de tunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er hier en daar wel een uitzondering gemaakt kan worden maar zet dit dan duidelijk bij je verlanglijstje.

Vorig jaar waren er ook 2 die door omstandigheden pas later hebben kunnen zoeken.

 

Laten we dan wel afspreken dat het geen 2-3 weken later word want dat is voor de eventuele plaatser ook niet leuk.

Was er iemand later nog aan het zoeken ? Dat zal Barny wel weer geweest zijn ..... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er iemand later nog aan het zoeken ? Dat zal Barny wel weer geweest zijn .....  :yes:
Ow gaan we weer verder dan want HIER begon toen ook al het gedonder.

En toen nog een kreupele verschrikkelijk moeilijk opdrachte laten uitvoeren durf je wel :huh:

 

Maar dit jaar gaan we er weer voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...