Spring naar bijdragen

Animo


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften.

En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein?

 

Groetjes Quaerens :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften.

En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein?

 

Groetjes Quaerens :D

Middels een inschrijfformulier wordt een DataBase gevuld. In deze DataBase komen gegevens als Team-naam, Password, Voorna(a)m(en), thuis-coordinaat, verlanglijstje, etc. Het thuis-coordinaat is van belang omdat de organisatie wil voorkomen dat een deelnemer uit Vlaanderen zijn presentje moet gaan ophalen in Groningen. Dat zou het een beetje te gek maken. De organisatie wijst dus niet geheel willekeurig de lotjes toe maar houd enigzins rekening met de afstand. De gegevens en vooral de thuis-coordinaten worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Tis dus altijd bij jou in de buurt Quaerens

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften.

En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein?

 

Groetjes Quaerens :D

Deze cache is lokatie loos quarens of nou ja een soort van.

Mensen geven zich op met een thuis coördinaat en dan zoeken sint en piet daar een kandidaat bij die daarbij in de buurt woont.

Jij maakt dan voor diegene een cache en de ander maakt er een voor jou, dan zet je die allebei online en dan kan je op de dag van sinterklaas jouw surprise cache gaan zoeken.

Dit is anders dan bij een normaal event zoals het halloween event waar je elkaar ontmoet op 1 centrale plaats en dan met z'n allen dezelfde cache gaat lopen.

 

Ha ha Megapiet was me net voor met de uitleg naja is het nu in ieder geval duidelijk :D:lol1:;)

bewerkt door The Crow 666
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij maakt dan voor diegene een cache en de ander maakt er een voor jou, dan zet je die allebei online en dan kan je op de dag van sinmterklaas jouw surprise cache gaan zoeken.

Nou we houden er ook rekening mee dat niet 2 personen aan elkaar gekoppeld worden, al is dat in het noorden soms best moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar weken terug heb ik mega & chief al een mail gezonden,

Om ze te vertellen dat ik het vorig jaar erg leuk heb gevonden.

Toen ook geschreven dat ik zeker weer van partij zal zijn,

Caches verstopen en kadootjes krijgen vind ik fijn.

Ik hoop dus dat het er weer van zal komen ;) ,

Dus laat de aanmeldingen maar binnen stromen :D .

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...