MegaHeks Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 (bewerkt) Voor dat we ons weer een hoop werk op de hals halen, is er animo voor de Surprise Event ? Aanmelden kan nog niet wat je nu ziet is van vorig jaar. Indien er voldoende animo is gaan we hem morgen aanmelden en site bijwerken. Groetjes MegaPiet 8 november 2004 bewerkt door MegaHeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Surprise surpise ik doe wel weer mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Wat mij betreft: Zeker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larabond Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Jaaa, ik doe weer mee Leuk, zal wel weer opzoek moete naar iemand om samen mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Een hardstikke leuk idee, het ontbreekt mij dit jaar aan tijd. Volgend jaar beter? Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Vorig jaar hebben we de logs gezien, Iedereen had pret voor tien. Daarom geven wij ons nu op Zo'n event, dat lijkt ons top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 (bewerkt) Toppie, lijkt me leuk dus ik wil ook wel meedoen Gr Harrie 8 november 2004 bewerkt door harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften. En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein? Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 8 november 2004 Auteur Share Geplaatst 8 november 2004 (bewerkt) En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften.En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein? Groetjes Quaerens Middels een inschrijfformulier wordt een DataBase gevuld. In deze DataBase komen gegevens als Team-naam, Password, Voorna(a)m(en), thuis-coordinaat, verlanglijstje, etc. Het thuis-coordinaat is van belang omdat de organisatie wil voorkomen dat een deelnemer uit Vlaanderen zijn presentje moet gaan ophalen in Groningen. Dat zou het een beetje te gek maken. De organisatie wijst dus niet geheel willekeurig de lotjes toe maar houd enigzins rekening met de afstand. De gegevens en vooral de thuis-coordinaten worden uiteraard vertrouwelijk behandeld. Tis dus altijd bij jou in de buurt Quaerens 8 november 2004 bewerkt door MegaHeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 (bewerkt) En waar is het? Lijkt me wel wat, een event. Moet alleen niet te ver weg zijn van OV of ik moet meeliften.En wat is de bedoeling precies? Je maakt een cache voor iemand anders, en dan moeten zij de cache vinden rond het event- terrein? Groetjes Quaerens Deze cache is lokatie loos quarens of nou ja een soort van. Mensen geven zich op met een thuis coördinaat en dan zoeken sint en piet daar een kandidaat bij die daarbij in de buurt woont. Jij maakt dan voor diegene een cache en de ander maakt er een voor jou, dan zet je die allebei online en dan kan je op de dag van sinterklaas jouw surprise cache gaan zoeken. Dit is anders dan bij een normaal event zoals het halloween event waar je elkaar ontmoet op 1 centrale plaats en dan met z'n allen dezelfde cache gaat lopen. Ha ha Megapiet was me net voor met de uitleg naja is het nu in ieder geval duidelijk 8 november 2004 bewerkt door The Crow 666 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Okee ik snap 'm. Lijkt me ook wel een goed idee als het maar binnen +/- 10km van den haag is. Alles gaat namelijk op de fiets bij mij... Maar dat 10 km moet wel lukken met al cachers hier in de buurt! Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 8 november 2004 Auteur Share Geplaatst 8 november 2004 Jij maakt dan voor diegene een cache en de ander maakt er een voor jou, dan zet je die allebei online en dan kan je op de dag van sinmterklaas jouw surprise cache gaan zoeken. Nou we houden er ook rekening mee dat niet 2 personen aan elkaar gekoppeld worden, al is dat in het noorden soms best moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 de Delta Piet is weer van de partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 (bewerkt) Een paar weken terug heb ik mega & chief al een mail gezonden, Om ze te vertellen dat ik het vorig jaar erg leuk heb gevonden. Toen ook geschreven dat ik zeker weer van partij zal zijn, Caches verstopen en kadootjes krijgen vind ik fijn. Ik hoop dus dat het er weer van zal komen , Dus laat de aanmeldingen maar binnen stromen . Locutus 8 november 2004 bewerkt door dutch-locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten