Spring naar bijdragen

Animo


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mega, moet ik mij aanmelden dan :ph34r:  :eek:  Je weet toch wel dat de Barny’s meedoen :crybaby: 

Alleen ga ik mij niet meer aanmelden bij een bepaalt team politie.gif in de buurt :dribble:  .

 

 

Barny

Na vorig jaar veel plezier aan dit surprise event te hebben beleefd, hebben wij ook nu weer erg naar dit event toegeleefd. Ook dit jaar willen we weer meedoen, en zetten we weer onze schoen.

 

Ook Barny houden we wel weer tevree, onze home-coord's verhuizen nu naar Wijk bij Duurstee. :eek:

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat we ons weer een hoop werk op de hals halen, is er animo voor de Surprise Event ?

 

Aanmelden kan nog niet wat je nu ziet is van vorig jaar. Indien er voldoende animo is gaan we hem morgen aanmelden en site bijwerken.

 

Groetjes

MegaPiet

Soms Mega, kun je ontzettend dom doen. Hoe kun je dat nu vragen? Voor eens en voor altijd, ja. En zelfs voor ons team, net als vorig jaar, ieder voor zich en uw god voor ons allen :dribble:

 

Dus, om het maar even te benadrukken, KralenFee en Kruimeldief melden zich ieder apart aan voor een van de 4 noordelijke provincies. Dat geldt voor 2004, 2005 en als Gocachen dan nog bestaat, ook voor de jaren erna.

 

Dat we als team apart gaan heeft voordelen. Meer Noordelijke cachers, meer caches voor ons, meer kans voor die alomgewaardeerde stats (NOT)

 

Net als er al meer schreven, we willen niet ieder jaar ons moeten aanmelden. Wij zijn er gewoon bij. PUNT

 

Ik weet al wat ik wil hebben :ph34r:

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :crybaby:Sinterklaas is door het Vaticaan geschrapt als heilige: hij heeft een zwarte piet, schimmel tussen zijn benen en zijn zak ligt ernaast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...