Spring naar bijdragen

Animo


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Prima initiatief, lijkt me, Megaheks! :lol: Doe ik ook graag aan mee. Hoop wel dat er nog wat stippels bij mij in de buurt komen op de kaart.... Want in zo'n druk weekend nog ver moeten gaan reizen zou ik jammer vinden. Dus: cachers uit de Meijerij van 's-Hertogenbosch GEEF JE OP !!! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou we hebben gewoon nog niks gehoord terwijl wij in achterhoofd dit draadje hadden. En dan baal ik wel een beetje als ik eerlijk ben. Maar goed misschien komt die er vanavond door.

Hihihihihi, dat draadje was me nog niet opgevallen. Die druk druk druk druk lijkt wel een kunstwerk op zich ;)

 

Ach, ik zou me er maar gen zorgen over maken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n prachtige tijdelijke cache er niet door zou komen. Als men aan verbroedering wil doen, moet men zulke events/caches toelaten. We weten allemaal wel de regels voor het verstoppen en ze blijven maar een dag liggen.

 

Ik denk, hoop, smeek en bid dat het meevalt. Zou zonde zijn en een bittere teleurstelling.

 

GRTZ

 

Kruimeltje die ff oprecht was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder las ik dat Hawkeyes van boven naar beneden werk.

Lijkt me niet Camelion dat Hawkeyes van boven naar beneden werkt.

Gooit ie er steeds weer eentje bovenop en dan komen die onder op de stapel liggen nooit aan de beurt.

 

Lijkt me eerder dat hij op datum binnenkomst werkt. "Wie het eerst komt het eerst maalt!" is een goed Hollands gezegde.

bewerkt door schatzoeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me eerder dat hij op datum binnenkomst werkt. "Wie het eerst komt het eerst maalt!" is een goed Hollands gezegde.

Je begint toch niet met oneliners huh?

 

Als je wilt winnen, moet je niet verliezen.

 

Ik voel me fysiek tot je aangetrokken, maar mijn geest protesteert tegen de opheffing van het straatverbod.

 

Kunstmatige intelligentie van computers gaat soms verder dan de natuurlijke intelligentie van de mensen die er achter zitten.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief ;)Approven van caches is geen kwestie van leven of dood. Het is veel belangrijker dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder las ik dat Hawkeyes van boven naar beneden werk.

Lijkt me niet Camelion dat Hawkeyes van boven naar beneden werkt.

Gooit ie er steeds weer eentje bovenop en dan komen die onder op de stapel liggen nooit aan de beurt.

 

Lijkt me eerder dat hij op datum binnenkomst werkt. "Wie het eerst komt het eerst maalt!" is een goed Hollands gezegde.

Lijkt me ook, maar het staat er niet. Kijk maar.

 

Zie zijn laatste zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YeSSSSSSSS Surprise Event 2004 heeft de APK doorstaan.

Zie je wel? Had ik je het niet al voorspeld? Zo massochistisch is Hawkeyes ook weer niet om deze event af te keuren ;)

 

Gefeliciteerd in ieder geval. Ben blij voor je en voor Fee en voor mij en voor die ene gast die een gedicht van mij gaat krijgen. Ben ook blij voor die cacher die mij een gedichtje mag maken.

 

Nou Kruimel, kappen. Zoveel blijheid van jou wordt toch niet geloofd.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :(Sinterklaas met een zaklamp: een schijnheilige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij voor je en voor Fee en voor mij en voor die ene gast die een gedicht van mij gaat krijgen. Ben ook blij voor die cacher die mij een gedichtje mag maken.

 

 

Ik ben helemaal blij dat er nu al 30 teams meedoen en dan heb jij je nog niet eens ingeschreven en KralenFee ook niet ;)

 

Het kaartje wat erbij vermeld word is nog steeds niet het juiste kaartje, daar word hard aan gewerkt :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...