druiventuin Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Voor dat we ons weer een hoop werk op de hals halen, is er animo voor de Surprise Event ? Aanmelden kan nog niet wat je nu ziet is van vorig jaar. Indien er voldoende animo is gaan we hem morgen aanmelden en site bijwerken. Groetjes MegaPiet Lijkt me wel leuk om eens mee te doen.
andemo Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Tjonge, Tjonge, ga je eens een keer tegen 22.00 je bed in, kan je gelijk achter in de rij aansluiten. Maar ook wij zijn fans van de Sint, zet ons er maar bij Toppie Mega,
MegaHeks Geplaatst 10 november 2004 Auteur Geplaatst 10 november 2004 Inmiddels hebben we de database klaar en is de cache zelf aangemeld bij Hawkeyes (onder de nick GeoPiet) Jullie kunnen al gebruik maken van de Surprise Event 2004 database. Succes.
deBruineBeren Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Een vraagje, wordt er rekening gehouden met welk team je vorig jaar had. Het zou leuk zijn als je niet weer het zelfde team krijgt. Maakt het organiseren wel wat lastiger.
GPSiegurd Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Wij doen mee!!! Heb ons al aangemeld!!! En als het McGregor wordt dan koop ik wel antimuggenspul voor de volgende kanotocht...
Camelion Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser.
MegaHeks Geplaatst 10 november 2004 Auteur Geplaatst 10 november 2004 Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser. Ik denk dat er hier en daar wel een uitzondering gemaakt kan worden maar zet dit dan duidelijk bij je verlanglijstje. Vorig jaar waren er ook 2 die door omstandigheden pas later hebben kunnen zoeken. Laten we dan wel afspreken dat het geen 2-3 weken later word want dat is voor de eventuele plaatser ook niet leuk.
Kruimeldief Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Ik vind het idee wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, maar moet de cache op 4 of 5 december gezocht worden? Je begrijpt dat ik met mijn eigen kinderen en "mijn" scoutingkinderen een druk weekend heb. Dus even cachen kan alleen als het een hit&run is, en dat is niet leuk voor de cache-plaatser. Advies was ook er geen trektocht van een dag van te maken. Een hit and run hoeft ook niet, maar een beetje gegevens laten verzamelen is toch oon niet veel werk? Het meeste werk zit hem in het gedicaht. Dat kost mij al uren. Kruimeldief Je bent pas echt te dik als je, wanneer je de metro neemt, hij vast komt te zitten in de tunnel.
andemo Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Het meeste werk zit hem in het gedicaht. Dat kost mij al uren. Geen sterveling die dat gelooft, met meer dan 2000 forumberichten
doolaard Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Lijkt me een leuk plan. Nog nooit meegedaan aan iets dergelijks.
mc gregor Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 En als het McGregor wordt dan koop ik wel antimuggenspul voor de volgende kanotocht... Siegurd dat mag altijd geen bezwaar als de houdbaarheids datum niet verlopen is
doortje Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Ik vind het reuzeng (voornamelijk omdat ik nog nooit een cache heb geplaatst en er ook nog niet zoveel heb gevonden) maar ik heb ons net aangemeld. Het is zo'n idee
TeamTobi Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Ik denk dat er hier en daar wel een uitzondering gemaakt kan worden maar zet dit dan duidelijk bij je verlanglijstje. Vorig jaar waren er ook 2 die door omstandigheden pas later hebben kunnen zoeken. Laten we dan wel afspreken dat het geen 2-3 weken later word want dat is voor de eventuele plaatser ook niet leuk. Was er iemand later nog aan het zoeken ? Dat zal Barny wel weer geweest zijn .....
barny Geplaatst 10 november 2004 Geplaatst 10 november 2004 Was er iemand later nog aan het zoeken ? Dat zal Barny wel weer geweest zijn ..... Ow gaan we weer verder dan want HIER begon toen ook al het gedonder.En toen nog een kreupele verschrikkelijk moeilijk opdrachte laten uitvoeren durf je wel Maar dit jaar gaan we er weer voor
Aanbevolen berichten