Nickx Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Al denk ik niet dat deze heer de kaarten voor 99 eurootjes gaat verkopen, wil ik toch niet het risico lopen het eventueel te missen m.a.w. voor 99 euro doe ik mee Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doortje Geplaatst 29 november 2004 Share Geplaatst 29 november 2004 Sluit me bij de vorige schrijver aan, zet doortje ook maar op de lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 november 2004 Auteur Share Geplaatst 29 november 2004 (bewerkt) Sluit me bij de vorige schrijver aan, zet doortje ook maar op de lijst. En dat is dan nummer 30 Nou maar duimen dat het wat uithaalt allemaal ... 29 november 2004 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 29 november 2004 Share Geplaatst 29 november 2004 (bewerkt) Zet JGeo dan ook op de lijst (mits het hele feest 99E gaat kosten). Eindelijk eens iets kopen ;-) Ergo, 31 stuks. 29 november 2004 bewerkt door superboppe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 29 november 2004 Share Geplaatst 29 november 2004 nr. 32 Al geloof ik er niet zo sterk in, voor EUR 99,- kan dit wel op de begroting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 29 november 2004 Share Geplaatst 29 november 2004 Joepie, Geest mag hem voor € 99,00 ook op haar verlanglijstje zetten van Aarde . Noteer Pentagram dus ook maar op het steeds langer wordende lijstje. Als het lijstje maar lang genoeg wordt , komen we hopenlijk ook dichter in de buurt van die prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ddvddv Geplaatst 1 december 2004 Share Geplaatst 1 december 2004 Het valt gelukkig toch allemaal wat mee! Het hele pakket blijkt hier te koop voor € 459,--, maar je kunt het ook in stukjes kopen. Best wel een stevige prijs voor het volledige pakket, maar gelukkig lang niet die duizenden euro's van weleer. <{POST_SNAPBACK}> Rare jongens, als je het als pakket koopt kost het 459,- en als je het los koopt dan kost het "maar" 418,- . Fijn die pakketaanbieding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ddvddv Geplaatst 1 december 2004 Share Geplaatst 1 december 2004 Ja hoor, draadje weer eens niet helemaal gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 december 2004 Share Geplaatst 1 december 2004 Ja hoor, draadje weer eens niet helemaal gelezen... <{POST_SNAPBACK}> Geeft niets, beter laat dan nooit, maar.... het heeft wel als gevolg dat ik jou ook kan bijschrijven? Kruimeldief Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 3 december 2004 Share Geplaatst 3 december 2004 is er al nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 3 december 2004 Share Geplaatst 3 december 2004 (bewerkt) Zet mij ook maar op de lijst. ben benieuwd .... ### nr: 34 GRTZ, Kruimel ### 3 december 2004 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 december 2004 Auteur Share Geplaatst 3 december 2004 is er al nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 3 december 2004 Share Geplaatst 3 december 2004 (bewerkt) De kans dat op korte termijn er een NL Topo voor in Garmin GPS'en komt is niet zo heel groot... helaas. Ik heb daar namelijk veel meer behoefte aan dan aan 1:50k topo rasterkaarten... <{POST_SNAPBACK}> Over niet al te lange tijd komen er kaarten van NL beschikbaar voor zowel Garmin (alle gpssen die kaartruimte hebben) als Magellan (alle gpssen die kaartruimte hebben). Het is op dit moment nog ff wachten tot alles rond is maar dat ze er aan komen is zeker. Welke termijn, ja daar zijn de wandelgangen niet duidelijk in , prijs is ook niet bekend het was wel de bedoeling (toen het traject een hele tijd geleden begon) om de prijs onder de €. 100,= te houden (of dat allemaal gaat lukken is natuurlijk nog maar de vraag) Ik wacht daar dus met smart op..... 3 december 2004 bewerkt door Hawkeyes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 december 2004 Auteur Share Geplaatst 3 december 2004 Over niet al te lange tijd komen er kaarten van NL beschikbaar voor zowel Garmin als Magellan. Topokaarten? Voor welke typen gps'en? Al prijzen bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 3 december 2004 Share Geplaatst 3 december 2004 Op welke locatie waren die wandelgangen? Want je maakt me nu wel ERG nieuwschierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden