regenboog2 Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Ik heb ook niet veel met voetbal, maar ik ben chauvinist dus heb wel gekeken (niet de hele wedstrijd). Echt gaaf dat ze weer verder kunnen. Ik ben benieuwd wie de tegenstander wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 ja, ik denk ook dat het aantal volgers/fans best wel stijgt naarmate de finale dichterbij komt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 (bewerkt) De voetbalwedstrijd van gisteravond is ( als/voor een Nederlander ) natuurlijk moeilijk te overtreffen. Maar die van vanavond heeft net zo veel potentie. 17 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Dat kun je wel zeggen ja. Binnen 10 minuten al 1-2 voor Tottenham! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Heeft iemand voor mij de coordinaten van de verstopte chocolade eieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 1 uur geleden zei Helmine: Heeft iemand voor mij de coordinaten van de verstopte chocolade eieren? N 52°12.381’ - E005°55.179 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Helmine: Heeft iemand voor mij de coordinaten van de verstopte chocolade eieren? Ook hier enige wrevel. Het blijkt dat ze al op zijn . Ze waren hier dus wel Dan maar gewone eieren. Vrolijk Pasen ! 21 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 (bewerkt) Wij hebben vandaag eieren gevonden, van chocolade. Er is genoeg voor iedereen. 21 april 2019 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Ik heb het bij 2 gehouden - blijft er voor anderen genoeg over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Pfew ik plof..... Veel te lekker die eieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Ik heb de chocolade eieren kunnen 'ontwijken', maar met de echte had ik minder problemen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 Gelukkig zijn er nog een paar eitjes over. Heb ik echt zin in. Ben helemaal gefrustreerd omdat ik nauwelijks op .com kan komen. Ik had gedacht wat puzzeltjes op te lossen, maar daar is zo geen beginnen aan. Mijn scherm spring op de spaarstand terwijl ik zit te wachten. Maar meteen even een drankje doen op het terras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei regenboog2: ...Ben helemaal gefrustreerd... Dat is geen spaarstand, maar de stress-sensor. Zodra deze bemerkt dat een bepaald niveau is bereikt, stuurt deze sensor de déstress software in het beeldscherm aan. Deze schakelt dan automatisch het beeldscherm tijdelijk even uit. Dat is het sein voor de gebruiker om te stoppen en iets anders te gaan doen. Wordt deze waarschuwing genegeerd, dan zal de déstress software steeds vaker en sneller ingrijpen. Mocht dit allemaal toch niet helpen, dan zal de déstress functie willekeurige programma's spontaan afsluiten om zo de gebruiker tot stoppen te dwingen. Andere opties zijn o.a. het veranderen van belangrijke instellingen, het spontaan verwijderen van allerlei opties of het tonen van een blauw scherm met een onbegrijpelijke tekst. Als dan nog niet op de gewenste wijze gereageerd wordt, dan kan de stress-sensor én de déstress functie samen ( tegelijkertijd ) in werking treden. Deze samenwerking kan tot verbluffende resultaten leiden en is bekend onder de naam Windows. Het enige wat dan nog helpt, is het activeren van de aan/uit schakelaar. Je zou de afwas kunnen doen of de was ophangen óf gewoon een cache zoeken die je al eens gevonden hebt, want daar heb je geen computer voor nodig Maar een drankje op een terras, is natuurlijk ook een goed alternatief, mits je daar lopend of fietsend naar toe gaat . 22 april 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Groundspeak zegt sorry voor de site and app service issueshttps://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/351867-recent-geocaching-service-disruptions/ Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Ja, terecht dan ook hè? Want het is natuurlijk erg vervelend. Gek genoeg had ik er gistermiddag en -avond veel minder last van dan sommige anderen. Ik merkte wel een duidelijke vertraging, maar de site was voor mij niet onbereikbaar. Mogelijk maakte het verschil op welke webserver je binnen kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten