Spring naar bijdragen

Naar GPS zenden is verdwenen op cache site ,want is hier aan de hand.?


De Trappertjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

1 uur geleden zei Linkalovers:

Ik verwacht dat de programmeurs van GC.com een blundertje hebben begaan. Inderdaad iets te weinig knoppen, zowel op Win10 laptop als op Android mobiel.

Gpx-file.png.f60bd06def85f98bcd31acb3140c2e89.pngbedankt voor zover,wachten maar af,'gr. Ausa ,zutphen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, dat is geen blunder maar een bewuste keuze.

SendToGPS werkte al jaren bij de meeste mensen niet; omdat de moderne browser het niet meer ondersteunen (ivm de veiligheid)

Bij een moderne GPS is het ook vrijwel net zo snel om de GPX knop te gebruiken:

Download de GPX, kies voor 'Opslaan Als' en blader naar de \Garmin\GPX map op je GPS. (de browser onthoud dit pad, en zal hem de volgende keer meteen selecteren)

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei kalkendotters:

....dat is geen blunder maar een bewuste keuze....

Dat zou ook kunnen. Alleen is het dan weer jammer, dat ik ( we ? ) dit zo moeten ontdekken en niet netjes ( als betalende klant ) hierover geïnformeerd wordt.

Ik gebruik de optie 'SendToGps' niet. Gelukkig kan ik als PM'er meerdere PQ's aanmaken en downloaden.

Ik kopieer ( handmatig ) altijd 3 PQ rechtstreeks op/naar m'n gps en dan heb ik een behoorlijke grote cirkel om m'n woonplaats in de gps.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een bedrijf dat miljoenen omzet kunnen het nog geen eens voor elkaar krijgen, en 0 wisselwerking met hun klanten
het blijft raar volk die Amerikanen, maar ook dit zal ze vergeven worden

 

 

Barny

 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei barny:

een bedrijf dat miljoenen omzet kunnen het nog geen eens voor elkaar krijgen, en 0 wisselwerking met hun klanten............, maar ook dit zal ze vergeven worden

Inderdaad.

Masr ach, het gemak van de PQ's is me wel 35,- euro per jaar waard. Eenvoudig en binnen enkele minuten je gps vullen met 'alle' caches in een grote cirkel om ( b.v. ) je woonplaats.

Alle andere extra opties ( b.v. je Ignore-bak ) van een PM lidmaatschap zijn ook mooi meegenomen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei barny:

een bedrijf dat miljoenen omzet kunnen het nog geen eens voor elkaar krijgen, en 0 wisselwerking met hun klanten

Er wordt al tijden gevraagd op het forum van geocaching.com om die knop te verwijderen en aan die verzoeken is eindelijk voldaan. Dus er is wel degelijk wisselwerking.

 

11 uur geleden zei Flo van Co:

Maar een berichtje had misschien wel zo netjes geweest ja.

Is er ook.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

4 uur geleden zei StefandD:
16 uur geleden zei Flo van Co:

Maar een berichtje had misschien wel zo netjes geweest ja.

Is er ook.

Dank je voor de info, maar....Release notes vind ik echt iets voor technici en niet voor 'Jan met de pet'. Ze hadden op de plek van de verwijderde knoppen best ( tijdelijk ) wat informatie of een link kunnen zetten.

Als je miljoenen klanten hebt, dan moet je weten dat er altijd een percentage is, die het even niet begrijpt of niet weet. En dat is bij meerdere miljoenen klanten best een groot aantal. Ook in America hebben ze vast en zeker wel iets wat klanttevredenheid heet. Maar arg & och, ff vergeten :taz:, het is een monopolist :wallbash:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...