Spring naar bijdragen

Naar GPS zenden is verdwenen op cache site ,want is hier aan de hand.?


De Trappertjes

Aanbevolen berichten

Hallo StefanD. Ik schaam me diep, maar het is niet gelukt.

Wat ik heb gevonden in de handleiding (de link geeft me 24 pagina’s) is op pagina 9: locatie simuleren. Ik denk dat dit is wat je bedoelt?

Stap 1: selecteer satelliet, gebruik met GPS uit. Stap 2: selecteer stel locatie in op kaart. Deze twee stappen zijn gelukt.

Stap 3: selecteer een locatie. Dit krijg ik niet voor elkaar. Ik zie nergens een veldje waar je bijv een coördinaat kan invullen. Ik kan alleen maar schuiven met de kaart. Niet echt handig als je er ver wilt schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

30 minuten geleden zei regenboog2:

Stap 3: selecteer een locatie. Dit krijg ik niet voor elkaar. Ik zie nergens een veldje waar je bijv een coördinaat kan invullen. Ik kan alleen maar schuiven met de kaart. Niet echt handig als je er ver wilt schuiven.

Nee, je moet dan wel eerst ver genoeg uitzoomen. Dan gaat het verschuiven veel sneller. En ter plekke weer inzoomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik het eenvoudigste stapje (zie draadje parameters) heb gevonden, heb ik nog even zitten spelen met de stappen zoals boven genoemd. Met de GPS uit heb ik de stappen waarheen -plaatsen- gevolgd. Daarna konden we kiezen om naar de locatie te gaan. Voordeel is dat je niet zo sterk in hoeft te zoemen. En wat ook fijn is, we konden de caches ook op de lijst zien staan onder het knopje ‘geocaches’. We hebben alle stapjes opgeschreven, zodat we het weer terug kunnen vinden als dat nodig is.

Dank jullie wel allemaal, dit had ik zelf nooit gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei regenboog2:

....Met de GPS uit....

Vergeet niet deze optie weer aan te zetten, anders krijg je hele vreemde 'resultaten' als je met de gps op pad gaat.

Fijn dat alles gelukt is.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...