alex65nl Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Hoi allemaal, Sinds een tijdje kan ik vanuit de map op geocaching.com de caches niet meer aanklikken. Ik krijg (via firefox) een handje waarmee ik de kaart kan verschuiven, maar de caches aanklikken gaat niet. Zijn er meer mensen met dit probleem, of heeft iemand hiervoor toevallig een oplossing. Gr Alex
regenboog2 Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Hallo Alex Dit had ik afgelopen week ook een keer (ik gebruik IE). Bij mij heeft de site afsluiten en opnieuw openen geholpen, maar dat zal vast wel toeval zijn. Je kunt ook nog kijken of er https staat, dat wil ook wel eens fout gaan.
alex65nl Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Geplaatst 27 augustus 2016 Ik gebruik https. Een enkele keer hielp het door bv mijn gevonden caches uit te klikken (misschien toeval) maar dat werkt niet altijd. Heb meerdere keren afgesloten en ook IE geprobeerd wat ook niet werkt.
Peetee Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Veel zaken kunnen problemen geven, zoals bv. geïnstalleerde popup-blockers, of ad-blockers. Maar probeer in ieder geval ook eens je internet-cache te legen, zoals hier beschreven.
abceetje Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Hier ook sinds enkele dagen hetzelfde probleem. (Chrome)
Twentse Mug Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Heb ik altijd al gehad in FF. Inzoomen of uitzoomen helpt.
Peetee Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 En als je een andere kaart selecteert (rechtsboven)?
Flo van Co Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Net werkte het wel weer even normaal, nu weer niet, kaart aanpassen in/uit zoomen maakt niet uit. Misschien heeft het met log drukte te maken?!
bastos Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Aanwijs vingertje werkt nu terug weer( ook met ad-blocker aan).
Van Stolk Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Meestal werkt het door naar de rechter boven hoek van het cache pictogram te gaan. Een enkele keer niet. ( Ik gebruik firefox)
Ringeling Geplaatst 27 augustus 2016 Geplaatst 27 augustus 2016 Ik heb in Firefox de Greasemonkey geocaching scripts uitgezet en toen werkte de kaart (aanklikken van caches) weer naar behoren. Daarna de scripts weer aangezet en kijk aan, de kaart werkt nog steeds goed.
gblanchaert Geplaatst 28 augustus 2016 Geplaatst 28 augustus 2016 Mijn ervaring in FF: soms werkt het helemaal niet (uitzonderlijk), soms ( nu en dan) werkt het op bepaalde pictograms niet (anderen dan wel); meestal werkt het zeer goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden