Spring naar bijdragen

I Love Geocaching In


"Het Heuseteam"

Aanbevolen berichten

Wees blij dat er hier op dit forum nog überhaupt een topic is en dat er een stuk of 10 mensen bereid zijn het forum enigszins te vullen en interessant te houden.... Nog vier van die terechtwijzingen en je hebt weer een paar deelnemers minder..... :-)

Cirkel heeft natuurlijk wel degelijk gelijk met zijn constatering.

 

Voor een terechtwijzing moet je helaas bij jezelf zijn Gerrit, als je tenminste zo eerlijk bent jezelf een spiegel voor te houden (hoe laatdunkend je over Barny praat bijvoorbeeld). Verbeter de wereld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geweldig! Tekenend dat degene die het forum en het cachen (in de nieuwe werkelijkheid) nog echt een warm hart toe draagt op de vingers getikt wordt en degene die het draadje liet ontsporen niet. De positieve en opbouwende berichten van TT lees ik graag en kan ik zeer waarderen (bedankt voor de trail tip !). Dat kan ik beslist niet van alle bijdragers zeggen (wie de schoen past...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch grappig, hoe het toch altijd weer loopt, ik plaats een opmerking dat ik hoop dat de I Love, cache nu eens een echte cache word waaruit blijkt de plaatser echt van geocachen houd, en beantwoord keurig netjes de vragen die mij gesteld worden omdat de plaaster geen idee heeft wat gecachen kan zijn

dat ik wel netjes de vragen beantwoord, en gelijk ook een paar vragen stelt aan de starter van dit draadje (vragen waar ik helemaal geen antwoord op heb gekregen)

ook blijkt mijn vragen niet relevant te zijn omdat ik "maar" 20 cache's had gevonden,,,,, maar nog steeds geen antwoorden van dat heerschap gehad,

dan komt Team Tabak weer eens om de hoek kijken, met een betoog waar je u tegen zegt, helaas en wederom uit de onderbuik geschreven, maar totaal nergens van mij toepassing van is, en ook nog geen eens een enkele vraag van mij beantwoord.

jammer dat de draadjes starter zelf geen enkel antwoord geeft, en eenzijdig de deur dicht gooit, je zou toch van een volwassene verwachten dat hij een duidelijke redenering kan geven is waarom hij denkt te geocachen zoals hij geoprutst?

 

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch grappig, hoe het toch altijd weer loopt, ik plaats een opmerking dat ik hoop dat de I Love, cache nu eens een echte cache word waaruit blijkt de plaatser echt van geocachen houd, en beantwoord keurig netjes de vragen die mij gesteld worden omdat de plaaster geen idee heeft wat gecachen kan zijn

Barny

 

En daarmee ga je dus niet in op de vraag van de Topic Starter en kaap je het draadje weer eens om voor de zoveelste keer je eigen riedeltje te kunnen afdraaien.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè, ik zou haast zeggen dat ik het gemist heb, dit gezever! Bijna ?

 

Op de oorspronkelijke vraag was al antwoord gegeven, en ik vertrouw erop dat er binnenkort gewoon een leuke nieuwe cache in deze "serie" uitkomt.

 

Ook ik vind het jammer dat ik als multi lover om favo's te kunnen weergeven ook tradi's "moet" zoeken.

De tradi's die ik het liefste doe, zijn zo mooi dat je daar ook weer direct een favo aan wil geven ?

 

Ik probeer dan maar met een mooi log mijn waardering te tonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas merken veel lezers de smileys niet op, die ik veelal gebruik in mijn berichtjes, omdat geocaching in mijn ogen geen hobby of zaak is, die met al te veel ernst benaderd moet worden. Ik heb dat meer dan voldoende benadrukt in allerlei draadjes.... Het is een leuke vrijetijdsbesteding, die op allerlei manieren beoefend kan worden en beslist geen fanaten of godfathers nodig heeft om ons, eenvoudige zielen, op te leggen op welke basis wij op de fiets of in de auto moeten stappen om het spelletje te gaan spelen.

 

Helemaal grappig is dat @cirkel het na zo'n 26 of 27 berichten (ongeveer) nodig vindt om de stem en de vinger te verheffen, terwijl de feitelijke vraag (waar haal ik een bepaald plaatje vandaan) reeds bij bericht vier terzijde wordt geschoven om de vraagsteller te laten weten wat van hem of haar verwacht wordt als cachelegger..... Bovendien wordt kort daarna de vraag van het Heuseteam op meer dan uitstekende wijze door de Brouwertjes beantwoord. In feite is het draadje dan klaar.

 

Maar wat gebeurt er? Mijn vriend Barny meent toch zijn gelijk te moeten halen en de draadjesbeginner moet hoe dan ook (alsof het nog Goede Vrijdag is) aan het kruis.... Er ontstaat een discussie waaraan door mij gewaardeerde forumdeelnemers als Sivota, Team Aragorn, Diederikus, Peetee, Flo van Co, Odlaniger, Marco Domi een vervolg geven, zonder dat al deze mensen ooit nog over het plaatje praten.... Niemand werd op de vingers getikt.... Hoefde ook niet, want de draadjesbeginner weet inmiddels waar Abraham de mosterd... eh plaatjes vandaan haalt. Ik doe daar vervolgens graag aan mee, want van het gebruik van een plaatje heb ik geen sjoege, maar ik laat mijn mede-cachers graag weten, waar zij (het gros van de cachers, die zo ongeveer op dezelfde manier hun hobby bedrijven als de Fam. Tabak) op een mooie zonnige zondag hun vrije tijd al cachend zouden kunnen doorbrengen. Ik zou zeggen, als je dan toch de moderator wilt uithangen, doe het dan onmiddellijk na bericht nummer 4, dan had je je aan mijn bericht niet eens meer hoeven te storen, want het zou er niet geweest zijn..... Bij nummer 4 is er meer dan genoeg reden om in te grijpen en Barny kennende is er ook niet veel inzicht nodig om te kunnen weten waar de discussie gaat eindigen..... Maar ja, daar ga jij bij Barny niet mee scoren natuurlijk en dat kan je al snel één of twee colaatjes schelen op het eerstkomende event.... :-) (let op! een smiley!).

 

Ik vind het jammer, dat ook dit draadje nu weer zó moet eindigen. Met een vraagsteller, die zwaar beledigd hier waarschijnlijk niet meer zal verschijnen en met een discussievoortgang, die had kunnen leiden tot adviezen van mede-cachers, die ons of anderen een fijne dag hadden kunnen bezorgen. Een gemiste kans!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zwaar beledigt? hoe zou ik me dan moeten voelen als er geen antwoorden komen op mijn doch eenvoudige vragen?

en ik, die als (dank TT) de enigste het wijzend vingertje kriijgt van een GeocacheingNL team member

als de vraagsteller nu ook zo fatsoenlijk was geweest om mijn eenvoudige "waarom" vragen na eer en geweten te beantwoorden dan waren er een hoop pagina's hier niet geschreven, en kon dit forum weer in de rust/slaap stand

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach en wat is er mis met af en toe een beetje leven in de brouwerij. Houdt ons wakker en scherp. Slapen en rusten kan altijd nog wel :) En die link mag je wel naar mij sturen, hoor. Misschien doe ik er nog wel wat mee. Ik heb nog wel een mooi, interessant plekje voor een korte multi met kistje. Iedereen weer blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het maar net, no-name (Nomen Nescio).

De starter heeft antwoord gekregen en hier wordt nog even vrolijk doorgebabbeld.

 

De bijdragen van Gerrit Tabak en Barny zijn zo uitgebreid, dat zij de moeite van het lezen waard zijn.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het met hen eens ben.

 

Gerrit geniet van al het schoons dat Zuid Holland en wellicht ook naastgelegen provincies hem en zijn wederhelft te bieden heeft, waarbij geocachen hen dikwijls de weg wijst.

Dat is de wijze waarop ook ik plezier beleef aan deze hobby.

 

Wanneer ik alle minder vriendelijke woorden in de bijdragen van Barny wegstreep, de volgorde van wat overblijft enigszins wijzig en hier en daar leestekens toevoeg, dan is het resultaat een sympathiek cursusboek voor de beginnende geocacher en de gevorderde geocacher die het spoor bijster is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...