Spring naar bijdragen

I Love Geocaching In


"Het Heuseteam"

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik heb even gekeken, een hoop favoloze kokers en treurenheid ten top ook nog eentje in een voortuin

niets met geocachen te maken dus, de "I love" zal daar toch niet een vervolg op zijn,,,,,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. allemaal micro's op 1 na en die ligt juist in/aan/bij een voortuin

2. bijna allemaal achter een betaal muur, en enkele niet, waarom niet, of waarom de rest wel achter een betaal muur?

3, een kokertrail waarbij de bezoekers met de auto de bermen kapot rijden en de grond rond de boom kaal trappen, waarom geen multy met een nette cache voor de echte liefhebber?

 

heeft allemaal niets met geocachen te maken dus, daarom heb ik ook geen hoop op dat de I Love cache anders zou zijn

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je met achter een betaal muur?

Dat geocachers met de auto gaan kunnen wij ook niet tegen houden! Of moeten we op de loer gaan liggen.

Tevens vind ik dat je heel erg negatief reageer terwijl je nog geen cache heb bezocht van mij. Barney.

Oordelen zonder dat je het zelf heb gezien hoe het eruit ziet.

 

Tevens hoezo favo loze kokers?

bewerkt door "Het Heuseteam"
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd iedereen prutst maar wat aan en doet dat geheel op zijn eigen manier

dat al die kokers niets met geocachen te maken heeft zijn we het dus eens,

een betaal muur is dat je premium member moet zijn om die cache's te zien, waarom heb je niet alles premium gemaakt of waarom laat je niet gewoon iedereen van jou kokers langs de weg mogen genieten?

ik heb de ervaring van de laatste 8 jaar dat micro's en nog kleinere potjes bijna altijd neergegooid zijn door mensen die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, bij elke kokerraper vroeg ik ma af of ik dat wel wilde, was het bezoeken/ervaren van de cache wel de moeite van het omrijden waard? steeds meer was het antwoord, Nee, dus door al die kokerprutsers van de laatste jaren laad ik de kokers niet meer in mijn PQ, om in voortuinen als vermaak voor de verveelde bewoners dienen heb ik al helemaal geen zin in,

daarom zal ik als oprechte geocacher jou koker trail hoogst waarschijnlijk ook nooit bezoeken, wat is er nu leuk aan om elke 200 meter uit de auto te stappen of van de fiets af te stappen?

en als ik jou kokertrail zou gaan bezoeken en daar een log over schrijven (logs die totaal niet lijken op die verzamellogs en TFTC logs van al die stumpers die er momenteel langs komen) zou mijn logs jou niet aanstaan, en ik een middag van mijn leven verpest, moeten we alle twee niet willen, ik ga liever die middag 1 of 2 cache's bezoeken van mensen die wel weten wat geocachen inhoud.

favoloze kokers?!

wil je zeggen dat jou kokers overladen worden met favo's dan, en weet je ook de reden waar die paar favo's die wel gegeven zijn voor gegeven zijn dan?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo zie je maar dat smaken (en dus meningen!) kunnen verschillen. Daar waar de een zijn neus voor een trail ophaalt, daar beleeft een ander daar veel plezier aan.

 

Ik heb de logjes eens bekeken, en daar zitten genoeg bij met bedankjes voor de trail en het laten zien van de omgeving. En volgens mij doe je het daar voor, toch? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Peetee,

 

Inderdaad we krijgen heel veel positieve reacties.

Ik ben wel teleur gesteld in een mede cacher die nog maar 20 cachejes heeft gevonden, zo negatief reageert.

Terwijl ik alleen maar een vraag stelde.

LEVEN EN LATEN LEVEN.

 

Gr Anja

bewerkt door "Het Heuseteam"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...