Spring naar bijdragen

I Love Geocaching In


"Het Heuseteam"

Aanbevolen berichten

Grotendeels mee eens. Alleen dat "spoor bijster" geeft mij te denken. Is er slechts 1 spoor dat gevolgd dient te worden? Of zij er meerdere wegen die naar Rome ....eh...naar de cache(belevenis) leiden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toegegeven, de opmerking "spoor bijster" druipt van de subjectiviteit.

Het zegt slechts iets over mijn beleving van deze hobby.

 

Zo zal ik het volgende nooit doen:

- 's avonds een paar honderd kilometer rijden om een kokertje als eerste te vinden

- overdag 100 meter fietsen om een kokertje te zoeken, ongeacht of ik de eerste ben

- in een waadpak vanaf een Bridge over Troubled Water mij aan een touw naar beneden laten zakken

- souvenirs bewust verzamelen

- TB's discoveren

- grids vullen

- enzovoort.

 

Blijft er dan nog wel iets over dat ik wel leuk vind? Jazeker, in Gelderland genoeg voor de komende jaren. En ook mijn oosterburen, de Overijsselaars, hebben mij veel moois te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ha, ik zie dat er aardig wat overeenkomsten zijn met mijn cachebeleving! Er zijn gelukkig nog genoeg mooie (subjectief!) caches/cacheplekjes te bezoeken. En uiteraard ook minder mooie, waar andere, zowel zoekers als vinders, veel plezier aan mogen beleven. Maar stel je voor dat er alleen maar "mooie" dingen zouden zijn. Dat zou toch ook een soort vervlakking zijn? Juist leuk dat je dingen tegen elkaar kan afzetten.

(aardig off-topic allemaal, maar ik ga er geen nieuw draadje van maken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No-name.... als er slechts mooie ervaringen zouden zijn, dan zouden wij het vermogen tot onderscheid kwijt raken en dat zou jammer zijn. Nu kunnen wij een cache als mooi beoordelen, omdat we er ook zat gezien hebben die dat niet waren..... :-) Mooi toch?

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik ook.

Died en ik waren het daar al eerder zwaar over oneens.

Maar ik hou van de variatie. Niet alleen maar mooie pareltjes online graag, ook voor de liefhebbers en beginners het simpele raapwerk en ook graag paaltjestelmulti's met een flinke wandelafstand.

 

Ook al lig ik al een week op apegapen met een heel erg vervelende griep, ik kan me nu al op de komende wandelingen verheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en wat zijn mooie pareltjes?

 

Als ik in plaats van een multi door een mooi gebied een vijftal tradi's in datzelfde gebied kan bezoeken, die me ook verschillende mooie plekken laten zien, dan kan ik daar net zo goed erg van genieten. Ongeacht hoe ze verstopt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No-name.... als er slechts mooie ervaringen zouden zijn, dan zouden wij het vermogen tot onderscheid kwijt raken en dat zou jammer zijn. Nu kunnen wij een cache als mooi beoordelen, omdat we er ook zat gezien hebben die dat niet waren..... :-) Mooi toch?

Prutcaches leggen zodat de rest nog wat lijkt. Je kunt maar beter voorzichtig zijn met dit soort 1 aprilgrappen. Sommigen hebben maar weinig aanmoediging nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No-name.... als er slechts mooie ervaringen zouden zijn, dan zouden wij het vermogen tot onderscheid kwijt raken en dat zou jammer zijn. Nu kunnen wij een cache als mooi beoordelen, omdat we er ook zat gezien hebben die dat niet waren..... :-) Mooi toch?

Precies. Dat bedoelde ik ook te zeggen.

 

Hmmm.... een 1 april prutcache..... ;)

bewerkt door no-name
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ "Het Heuseteam": Ik denk dat je de gevonden caches van een team niet bij het profiel van deze site moet bekijken.

De telling hier klopt al heel lang niet meer, dus wanneer je naar de gevonden caches van iemand op deze site verwijst dan zit je er helaas altijd (flink) naast.

 

Die telling slaat inderdaad al heel lang nergens meer op. Ik heb die daarom ook maar uit de profielen verwijderd, zodat daarover geen misverstanden meer kunnen ontstaan.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die telling slaat inderdaad al heel lang nergens meer op. Ik heb die daarom ook maar uit de profielen verwijderd, zodat daarover geen misverstanden meer kunnen ontstaan.

Wat is jouw status/functie t.a.v. deze site eigenlijk, Peetee? Ben je ook moderator?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik heb Geoman verleden jaar aangeboden de site functioneel weer wat werkend en actueler te krijgen, door verlopen functionaliteit onzichtbaar te maken en wat nieuwe dingetjes toe te voegen. Maar ik heb verder geen speciale functie of status.

Ik heb op zich wel de technische mogelijkheden om te modereren, maar ik ben geen moderator. Veel andere zaken kan ik niet bij komen, zoals gebruikersbeheer, forumonderhoud en helpdesksoftware.

 

Wel stuur ik op het forum hier en daar eens een beetje bij, bv. door een per ongeluk dubbel gepost berichtje te verwijderen, of een draadje te sluiten als de starter daarom vraagt. M

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar mag inderdaat wel eens een stel veren in bepaalde gaten gestopt worden voor het werk wat Peetee hier doet en al gedaan heeft

Peetee Sjappo hier voor

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...