Spring naar bijdragen

Podium Generator?


marceld

Aanbevolen berichten

Dat snap ik. Ik reageerde weliswaar op jouw opmerking, maar ik richtte me niet tot jou persoonlijk.


Zie de laatste opmerkingen in mijn vorige bericht (die ik waarschijnlijk net tikte toen jij ook reageerde).

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat snap ik. Ik reageerde weliswaar op jouw opmerking, maar ik richtte me niet tot jou persoonlijk.

Zie de laatste opmerkingen in mijn vorige bericht (die ik waarschijnlijk net tikte toen jij ook reageerde).

Klopt, dat gedeelte heb ik net gemist. Ik weet niet of mensen zich laten afschrikken door reacties in het forum. Er zullen er vast wat zijn door de ogenschijnlijk harde reacties, maar als je een beetje bekend bent hier, ken je de ins en outs echt wel. En ogenschijnlijk harde "posters" hier, zijn in het echt echt prima mensen. Los daarvan denk ik dat het merendeel van de forumlezers niet eens geregistreerd zijn. Dat is wel jammer natuurlijk, ik zou juist als nieuwkomer veel vragen willen stellen dan en niets klakkeloos willen aannemen. Maar toegegeven, we zijn allemaal anders. En mildheid kan nooit kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Dat snap ik. Ik reageerde weliswaar op jouw opmerking, maar ik richtte me niet tot jou persoonlijk.

 

Zie de laatste opmerkingen in mijn vorige bericht (die ik waarschijnlijk net tikte toen jij ook reageerde).

... En ogenschijnlijk harde "posters" hier, zijn in het echt echt prima mensen....

Huh? Deze opmerking of de intentie van deze opmerking lees ik wel vaker en ik snap dit totaal niet.

Wat is er met die persoon aan de hand die op een forum mensen uitscheldt en denigrerend doet terwijl die als je die persoon in levende lijve ontmoet poeslief is en aardig tegen je is. Dus haat, nijd en onbeschoft op het forum en in levende lijve geen onvertogen woord.

Wat is er met die persoon aan de hand?

Ik vermoed dat dit komt omdat die personen lekker veilig achter hun toetsenbordje hun ware aard kunnen laten zien. Daar durven ze en is de drempel niet zo hoog om mensen af te zeiken, denigrerend te doen etc. Als ze dan de mensen in levende lijve voor zich zien staan willen ze de confrontatie niet aan, is de drempel te hoog of lijden ze gewoon aan een ander syndroom, geen idee.

 

Voor mij is het heel duidelijk. Indien je je als een onbeschofte gedraagt op social media, dan ben je gewoon onbeschoft en wil ik je ook niet in levende lijve spreken.

Ik snap eerlijk gezegd anderen ook niet die dit soort gedrag vergoeilijken door te zeggen dat het eigenlijk wel een goede vent/vrouw is, maar hij uit het op fora minder goed. Ja, daaaagggg, wat een onzin.

bewerkt door indiana
  • Top! 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Dat snap ik. Ik reageerde weliswaar op jouw opmerking, maar ik richtte me niet tot jou persoonlijk.

 

Zie de laatste opmerkingen in mijn vorige bericht (die ik waarschijnlijk net tikte toen jij ook reageerde).

... En ogenschijnlijk harde "posters" hier, zijn in het echt echt prima mensen....

Huh? Deze opmerking of de intentie van deze opmerking lees ik wel vaker en ik snap dit totaal niet.

Wat is er met die persoon aan de hand die op een forum mensen uitscheldt en denigrerend doet terwijl die als je die persoon in levende lijve ontmoet poeslief is en aardig tegen je is. Dus haat, nijd en onbeschoft op het forum en in levende lijve geen onvertogen woord.

Wat is er met die persoon aan de hand?

Ik vermoed dat dit komt omdat die personen lekker veilig achter hun toetsenbordje hun ware aard kunnen laten zien. Daar durven ze en is de drempel niet zo hoog om mensen af te zeiken, denigrerend te doen etc. Als ze dan de mensen in levende lijve voor zich zien staan willen ze de confrontatie niet aan, is de drempel te hoog of lijden ze gewoon aan een ander syndroom, geen idee.

 

Voor mij is het heel duidelijk. Indien je je als een onbeschofte gedraagt op social media, dan ben je gewoon onbeschoft en wil ik je ook niet in levende lijve spreken.

Ik snap eerlijk gezegd anderen ook niet die dit soort gedrag vergoeilijken door te zeggen dat het eigenlijk wel een goede vent/vrouw is, maar hij uit het op fora minder goed. Ja, daaaagggg, wat een onzin.

 

Besef je wel dat je met dit stukje precies hetzelfde doet? Je oordeelt zelf over anderen die er een andere mening op nahouden dan de jouwe.

 

Tuurlijk, mensen achter de (social) media roepen van alles en maken alles mooier. Op Facebook heeft iedereen de prachtigste leventjes en niemand kent drama. Is dat een juiste afspiegeling?

 

Maar de paar "harde" posters hier waar ik het over had, ik vind juist dat die het hier leuk houden. Liever soms een ongezouten mening, dan een ander die maar meepraat met de rest. We mogen soms best wat geprikkeld worden, dat houdt een discussie op gang.

 

Maar onbeschoft gedrag hier op het forum vind ik te ver gaan. Het zijn niet altijd even subtiele benamingen, maar ik snap de essentie meestal wel. We hoeven elkaar ook niet met zijden handschoentjes te behandelen toch?

Moeilijk hè, negeren. Gelukkig heb ik daar niet zo'n moeite mee.

Daar heb je wel moeite mee, want anders had je dit niet gepost. Je had ook antwoord op een vraag kunnen geven, om je manieren te tonen. Just kidding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waw heej, je roert even in het moeras en alle stinkende elementen komen weer boven drijven

mensen die mij kunnen weten ook hoe ik ben, in gesprek het zelfde als hier op het forum, met al enigst verschil dat hier mijn body language iets moeilijker zichtbaar is en mijn uitleg waarom ik iets vind beknopter is dan in de gesproken taal/preek

stumpers die lezen eenmaal het woord stumper en stoppen dan ook meteen met lezen, en gaan over op de emotie de inhoud is niet meer belangrijk en word dan ook bijna nooit op de inhoud gereageerd

 

nu het geval van indiana zij, en zeker ook hij, heeft het over het schuilen achter het toetsenbord van hun ware aard, wat een zelfingenomen schijnheiligheid is het dat is het dat juist zij er over beginnen, terwijl zij totaal onschuldige mensen hebben verbannen gebruikmakende van onjuiste en daardoor valse/drog redenen, zich moeten verschuilen onder de naam indiana op deze site, ongelofelijk die hypocriete stommiteit, de persoonlijke mailwisselingen zijn van heel andere aard dan de berichtgevingen hier en bij hun op de site

ook ik heb ze persoonlijk gesproken, zelf eens mee gecached in een ultieme verzoeningspoging, maar helaas heeft dat niet geholpen, meelijwekkende huili huili berichten, tot overspannende reacties hunnerzijds heeft er toe geresulteerd dat zelf een uitgestoken hand van mij op events totaal genegeerd word.

en dan anderen betichten van onbeschoft gedrag, raar volk mag ik zeggen.

 

dat NAJ16 een totaal nutteloze antwoord/advies geeft die ook niet eens gevraagd werd. stoort niemand, dat hij en-passant nog even iets onbegrijpelijks er achter plaatst dat daar een vraag over krijgt mag toch niet raar gevonden worden? dat hij daarna zijn kop omdraait, de vraagsteller voor aap zet in zijn gezicht spuwt moet tegenwoordig door het klootjes volk maar als "acceptabel" worden gezien?

het word steeds raarder hiero!

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waw heej, je roert even in het moeras en alle stinkende elementen komen weer boven drijven

...

 

Barny

Barny, jezelf verontschuldigen heeft hier toch geen zin. Het getuigt zeker van manieren maar de rest is al weer met de staart tussen de benen van het toetsenbord verdwenen. De meesten roepen maar wat en negeren de boel dan. Dat is toch hartstikke deftig? ;-)

 

Laten we het er maar op houden dat er altijd hypocrieten blijven bestaan, mensen die geen zelfspot hebben en mensen waarbij je humor nog moet uitleggen. Een forum is net maatschappelijk werk.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...