Spring naar bijdragen

Podium Generator?


marceld

Aanbevolen berichten

Kan je iets doen tegen die podiumjagers?? (bijvoorbeeld in je cach beschrijving zetten dat podiumjagen niet op prijs gesteld wordt)

Ik denk dat een mededeling op de cachepagina dat je podiumjagers niet op prijs stelt niet afdoende werkt. Dan zullen ze toch loggen en denken; ach, jammer dat de CO het niet op prijs stelt.

 

Een paar tips:

 

- Zet een waarschuwing op je pagina: Logs die de woorden FTF, STF of TTF bevatten (met een heleboel overdreven smileys) worden direct verwijderd!

 

- Je kan ook je cache zo moeilijk maken, dat hij nooit gevonden kan worden (of je plaatst geen cache). Anti-FT/ST/TT-Finder Caches.

 

- Zonder aankondiging gewoon de eerste drie logs verwijderen en dat structureel blijven doen. De mensen leren dan weer te genieten van het wandelen en de omgeving, zonder altijd maar een found te hoeven loggen.

De podiumjagers interesseren zich niet voor caches, maar voor statistieken.

Toch moeten wij hen koesteren. Zij zijn de reviewers te velde, zij testen of de cache hufterproof is, want snelheid is geboden.

En zij signaleren als eersten wanneer de coördinaten een onacceptabele afwijking hebben, dat wil zeggen meer dan twee meter.

Ook zijn zij de eersten die in de aanwezige hondendrol grijpen.

 

Klatergoudjagers doen voor ons het smerige werk.

Mooi beschreven, want zo positief had ik het eigenlijk nog niet bekeken. :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jeetje Barry, als je geen verstand van zaken blijkt te hebben is het misschien verstandig niet te reageren:

 

' Zet een waarschuwing op je pagina: Logs die de woorden FTF, STF of TTF bevatten (met een heleboel overdreven smileys) worden direct verwijderd!'

 

Met deze logvoorwaarde komt een cache niet door de review hoor !! Als je de richtlijnen eens een beetje bijhoudt weet je dat dit al jaren niet meer mag.

 

' Zonder aankondiging gewoon de eerste drie logs verwijderen en dat structureel blijven doen. De mensen leren dan weer te genieten van het wandelen en de omgeving, zonder altijd maar een found te hoeven loggen'

 

Een reviewer zal deze logs gewoon terugzetten. Bij herhaaldelijk gedrag kan het je volgens mij zelfs een ban opleveren.

 

Kortom deze puberale stoerdoenerij leidt tot niets en is dus structureel verkeerde voorlichting aan een beginnende cacher.

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Barry, als je geen verstand van zaken blijkt te hebben is het misschien verstandig niet te reageren:

 

' Zet een waarschuwing op je pagina: Logs die de woorden FTF, STF of TTF bevatten (met een heleboel overdreven smileys) worden direct verwijderd!'

 

Met deze logvoorwaarde komt een cache niet door de review hoor !! Als je de richtlijnen eens een beetje bijhoudt weet je dat dit al jaren niet meer mag.

 

' Zonder aankondiging gewoon de eerste drie logs verwijderen en dat structureel blijven doen. De mensen leren dan weer te genieten van het wandelen en de omgeving, zonder altijd maar een found te hoeven loggen'

 

Een reviewer zal deze logs gewoon terugzetten. Bij herhaaldelijk gedrag kan het je volgens mij zelfs een ban opleveren.

 

Kortom deze puberale stoerdoenerij leidt tot niets en is dus structureel verkeerde voorlichting aan een beginnende cacher.

 

Neem je altijd de dingen zo serieus Brouwertje? Een ieder begrijpt dat dit met een knipoog geschreven is, om hetzelfde kinderachtige gedrag van de FTF-TTF'ers te projecteren.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Pruts gewoon zelf eventjes een podiumpje in elkaar met MS paint oid. Ze hebben het verdiend!
Dit is een antwoord op de vraag van marceld en mag door anderen genegeerd worden.

 

Ik had je antwoord bijna genegeerd, maar kon het niet laten doordat ze "het" verdiend hebben. Wat hebben ze verdiend? Een in elkaar geprutst podiumpje zodat ze de illusie hebben een prestatie te hebben verricht? En ze geloven het zelf ook nog, kijk maar eens wat voor lijstjes er rondgaan op klobulketsing. Ze zullen later wel trots op hun virtuele trofeeën terugblikken. :wink2:

 

Ik vind het in elk geval geen prestatie als je op elk moment in de auto kunt stappen en naar een cache toe kan racen. Naar mijn mening moet je dat gedrag juist niet aanmoedigen in een voor mij ontspannende hobby.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals verwacht, de onbeschoftheid van dat soort lui al bijvoorbeeld naj16, om geen antwoord of reactie te geven op een vraag die gesteld word

wel hier van alles blaten maar als er gevraagd word waarom je iets vind, asociaal je hooft wegdraaien en de vraagstellert negeren

bedenkelijke mentaliteit

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets mis met het antwoord van Naj16.

En tevens heel verstandig dat hij zich niet laat lokken in een discussie die volledig off topic is.

Elk antwoord dat hij zou geven geeft ruimte aan sommige respectloze, zelfingenomen gefrustreerde narcisten die zich van tijd tot tijd op dit forum manifesteren om anderen te kleineren en met de grond gelijk te maken.

Als hij vindt dat mensen dat verdienen mag hij dat vinden en hoeft zich niet tegenover anderen te verantwoorden.

  • Top! 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mooi Soest, maar het blijft keurig on-topic hier. Ik ben blij dat je toegeeft dat FTF-TTF'ers zelfingenomen gefrusteerde narcisten zijn. Maar jammer dat Jan 16 jaar niet even netjes een reactie geeft. Het is hier een forum waar we graag de meningen van anderen horen in onze hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier een forum waar we graag de meningen van anderen horen in onze hobby.

 

Dat klinkt heel mooi, Barry, maar ik vraag me werkelijk af of het wel zo is. Willen we echt andermans mening horen of willen we dat anderen bijdraaien, c.q. verantwoording afleggen voor de manier waarop ze het spelletje spelen?

bewerkt door Peetee
  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verantwoorden vind ik een groot woord, maar netjes antwoord geven om het voor mij helder te krijgen, vind ik wel gepast ja. Althans, ik ben gewend om keurig antwoord te geven op een vraag. Dat noem ik geen verantwoorden maar manieren.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn dit manieren waar je op doelt dan?

 

zoals verwacht, de onbeschoftheid van dat soort lui al bijvoorbeeld naj16, om geen antwoord of reactie te geven op een vraag die gesteld word

wel hier van alles blaten maar als er gevraagd word waarom je iets vind, asociaal je hooft wegdraaien en de vraagstellert negeren

bedenkelijke mentaliteit

 

Barny

 

Ik denk dat als we elkaar gewoon wat ruimte zouden gunnen, en we respect zouden tonen voor het feit dat we verschillend in het leven staan (en dus ook in de interpretatie van het spelletje), dat het dan een aanzienlijk vriendelijker forum zou zijn. En niet een forum waar newbies zich laten afschrikken door de ongemeen harde reacties van enkelen, om vervolgens nooit meer terug te komen. Laat staan om in welk draadje ook maar een schijn van een mening achter te laten.

 

Zelfs bij vragen met een onschuldig "just want to know"-gehalte is niet te voorspellen wat voor reacties er gaan komen. En ik persoonlijk vind dat heel erg jammer.

bewerkt door Peetee
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zijn dit manieren waar je op doelt dan?

 

zoals verwacht, de onbeschoftheid van dat soort lui al bijvoorbeeld naj16, om geen antwoord of reactie te geven op een vraag die gesteld word

wel hier van alles blaten maar als er gevraagd word waarom je iets vind, asociaal je hooft wegdraaien en de vraagstellert negeren

bedenkelijke mentaliteit

 

Barny

 

Ik spreek puur voor mezelf, niet voor een ander hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...