Spring naar bijdragen

Podium Generator?


marceld

Aanbevolen berichten

Bij sommige listings zie je van de podia met de FTF, STF en TTF namen, de ene keer met medailles, dan weer een podium of met bekers.

Ik heb hier al naar gezocht of er op internet generators zijn om deze aan te maken, maar kan helaas niets vinden.

 

Iemand enig idee of dit bestaat en zo ja, waar?

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit kan toch geen vraag van een volwassene zijn toch? Als eerste een potje uit de poep vissen omdat men daar kennelijk de tijd voor heeft. Barny had altijd wel een originele naam voor dit in mijn ogen treurige verschijnsel. Ik verwijder altijd de eerste drie logs bij mijn caches. ^^

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dit kan toch geen vraag van een volwassene zijn toch? Als eerste een potje uit de poep vissen omdat men daar kennelijk de tijd voor heeft. Barny had altijd wel een originele naam voor dit in mijn ogen treurige verschijnsel. Ik verwijder altijd de eerste drie logs bij mijn caches. ^^

 

Wat een zielige reactie, maar dat schijnt normaal te zijn hier op dit forum. Ik heb al vaker reacties van jou gelezen waarvan ik denk waar maak je je druk over? Blijkbaar bepalen hier op dit forum een klein aantal mensen wat zielig is, wat en hoe anderen moeten cachen... en alles wat van hun normen en waarden afwijkt, wordt afgedaan als zielig, sneu en treurig. Wat wil je nou met je reactie bereiken? Of zijn dit normale reacties op vragen van mensen die net ook met deze leuke hobby gestart zijn? Ik stel een normale vraag, waar ik een normaal antwoord op verwacht. Blijkbaar kan dat niet op dit forum, omdat er er figuren als Barry op ronddolen, die feitelijk pas écht zielig zijn met hun reacties en het opleggen van hun denk- en zienswijze(n). Hier jaag je mensen mee weg... kan de bedoeling toch niet zijn? Heel jammer, heel zielig en heel onvolwassen!

 

 

Dat is mijn mening. Net als dat jij een mening hebt over waar ik me druk om maak. Dat mag. Btw, uit je slachtofferrol gaan hoor, ik kan je natuurlijk nooit wegjagen, dat kan je alleen zelf doen. Soms mag een beetje humor en cynisme best op dit forum. En toegegeven, ik erger me echt aan het huidige verschijnsel van de prestatie-cachers (FTF etc). Alles voor het puntje en vaak worden er zelfs caches voor gesloopt.

 

Ik hoop dat iemand je kan helpen om een podiumgenerator te vinden, waar de helden op plaats 1, 2 en 3 zich kunnen behangen met gouden, zilveren en bronzen medailles voor hun uiterst inspannende prestatie. :wink2:

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaker gezegd, geocachen is helaas het zelfde lot toebedeeld als flashmobbing. Een relatief kleine groep verzint iets, een grote groep gaat er mee aan de haal en geeft er zijn eigen draai aan, daarna komt de commercie erbij, en voordat je het weet ben je iets bezig wat totaal niet meer lijkt op wat iets ooit was. Bij mij ligt de GPS al maanden in de la, lidmaatschap is allang verlopen, ik hoop dat geocaching de komende jaren weer wat in de vergetelheid raakt, er een hoop mensen en caches verdwijnen, en wellicht ga ik dan weer mee doen.

Maar serieus, een podiumgenerator ? Waarvoor ? Op wie wil je indruk maken ? Waar wil je indruk mee maken ? Kijk eens naar deze FTF ! Die heb ik in de barre winter van 2014, in het heetst der Hoekse en Kabeljauwse twisten, slechts gewapend met een roestig nietpistool, onder de neus van een Muggle kunnen veroveren ?

bewerkt door Team Tammo
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als men op dit forum nu gewoonweg op een vraag eens een antwoord geeft en niet de drang heeft om de vraag niet te beantwoorden maar daarentegen te bombarderen met meningen waar de topicstarter niet om gevraagd heeft dan zou dit forum een stuk leesbaarder worden.

 

@Marceld er worden inderdaad bij menig cache een podium weergegeven. Naar mijn weten is hier niet een standaard tooltje voor aanwezig. Met PowerPoint kun je natuurlijk vrij simpel zelf iets in elkaar zetten, of een CO vragen die een voor jouw geschikt 'podium' heeft of je zijn plaatje mag gebruiken.

  • Top! 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een wijs man zei eens: "Google is our friend"....

 

http://georibatejo.org/ftf/main.php
http://www.mbgeocaching.ca/ftf_certificate

 

http://www.geopt.org/index.php/ftfs/gerador-ftf

 

Ik heb de eerste paar maar genomen, vaak moet je je eerst aanmelden om gebruikt te kunnen ,maken van zo'n functie. Bovenstaande websites niet.

Wil je meer variatie, dan zul je toch zelf moeten gaan knutselen met paint of zo.

 

Succes!

bewerkt door Erik_Los
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, getverderrie wat een onvriendelijke stemmingmakerij. Zo ook enkele anderen. Bah toch.

 

Marceld, veel plezier met het maken van een leuk plaatje voor de eerste 3 vinders.

Ik sta ook ergens op zo'n plaatje en de ontdekking daarvan vond ik echt heel leuk.

 

Zullen we meteen in één moeite door een podium genereren voor de grootste zeurpieten op dit forum??

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even off topic, voor forumbezoekers die zich ergeren aan de manier van reageren van enkele anderen:

 

Je kunt in je persoonlijke foruminstellingen aangeven dat je de forumbijdragen van bepaalde personen wilt negeren. En dat werkt heel goed. :wink2:

 

 

Vergeet verder niet dat een reactie maar één reactie is, en dat die reactie van slechts één persoon komt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet dan misschien even een nuance aanbrengen, het ligt er misschien aan wie het podium wil maken. Is het de CO die denkt dat het een leuk plaatje is om zo de eerste drie vinders van zijn cache te eren, dan heb ik er persoonlijk geen moeite mee, hoewel ik er niet aan moet denken dat mij die eer te beurt valt, maar goed. Wil een cacher een podium generator echter gebruiken om te laten zien hoe goed hij wel niet is en hoe vaak hij wel niet een ftf heeft gevonden dan blijf ik bij ik mijn standpunt : sneu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TeamTammo, gewoon even nieuwsgierig: wat doe je hier op het forum als je niet meer actief bent met deze mooie hobby en je alleen maar ergert? Om maar met Barny te spreken: je kunt je overal aan ergeren, maar het is niet verplicht.

 

-moment van zelfinzicht- maar soms is het heerlijk om je eens flink te ergeren. Heb ik nu mijn eigen vraag beantwoord? ;-)

Alleen liever niet over de rug van een onschuldige vraagsteller in de juiste rubriek, namelijk "startersvragen"...

Oeps, daar was het off-topic beestje weer. Het zal wel vakantie zijn. Cachetor, ben je er nog? :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...