Spring naar bijdragen

Fijne Feestdagen En Een Avontuurlijk 2015


Cachetor

Aanbevolen berichten

Herkenbaar Diederikus, het timing probleem. Voor de kerst ben ik druk met het samenstellen van het diner. Kies ik het hazenpad of een lam schaap?

Ook ik verstuur geen kerstkaarten, maar slechts nieuwjaarskaarten en dat worden er steeds minder. Het meeste gaat tegenwoordig via internet.

Mijn eega en ik hebben wel een aantal kaarten ontvangen, maar ik heb geen flauw idee van wie. Ik week slechts de postzegels af voor mijn verzameling.

 

Eén kaart voor mij persoonlijk heeft een mooi plekje gekregen op mijn dreszwaar. Van iemand die de allerbeste wensen goed kan gebruiken. En zij vindt eerdaags iets in haar brievenbus, een kaart gemaakt voor haar.

 

Alle andere authentiekers, pointillisten, statistici en eindcoördinatenlopers wens ik een gezond 2015 toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Al een paar jaar op rij wens ik een aantal mensen het hele jaar het allerbeste toe. En geef hen dan ook een handdruk. Daar wordt meestal raar tegenaan gekeken.

Het is eigenlijk raar dat we het opsparen tot het einde van het jaar en het begin van het nieuwe jaar. Er zijn ook mensen die vinden dat na Driekoningen het al niet meer hoeft of niet meer gepast is.

 

Desalniettemin, eenieder fijne feestdagen en jaarwisseling en een gezond 2015 toegewenst.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf altijd kerstkaarten, maar als je verwacht dat je ook kaarten terugkrijgt van die persoon dan ben je niet met kerst bezig. Ik meen wat ik doe, onvoorwaardelijk.

 

Wens een ieder hier een gezond 2015 en een fijne cachemis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij sturen nog steeds heel veel handgeadresseerde en geschreven Kerstkaarten. En ontvangen er nog steeds heel veel terug. De wensen via mail gestuurd worden echter genegeerd. Mijn vrouw staat erop ze allemaal zelf te schrijven, alleen de teksten voor kennissen in het buitenland worden door mij geschreven.

 

Wij wensen iedereen via deze weg een voorspoedig 2015, een zalig Kerstfeest en veel cacheplezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er hier op het forum cachers zijn die een handgeschreven nieuwjaarswens willen ontvangen van een Kikker, dan mag dit natuurlijk altijd vermeld worden in een peemmmmtje.

 

Leuk Ma: dat je ook meeleest. Alleen hebben we jullie laatste cache nog niet kunnen loggen....helaas....helaas...

 

Het plan is dat we die volgend jaar graag met de CO gaan lopen! :wink2: En natuurlijk ook voor alle Drenten onder ons:

Prettige Feestdagen en een goed cachejaar 2015!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou mogelijk kunnen zijn Regenboog2! De mailbox van .nl wordt, door omstandigheden, te weinig gelezen.

Maar je krijgt dan ook niet "zomaar" een ,authentiek, door één van de Kikkers geschreven Nieuwjaarswens.

Kikker zou wat dát betreft een "ouwe stomp" kunnen zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Regenboog,

 

Lees: Ik ga proberen om het uit te leggen: we zijn bewonderaars van regenbogen, speciaal als we ze tijdens het cachen, samen met vrienden, tegenkomen. Dan zeggen we tegen elkaar: Kijk! Regenboog is óók bij ons aanwezig! Dat vinden we altijd goed!

 

Maar: De kikkers kunnen on-mo-ge-lijk al die miljoenen geocachers die er over de wereld zijn, een écht authentiek, door één van de Kikkers handgeschreven Kerstgroet sturen! Dat gaat-tum niet worden!

 

En daarom het verzoek aan de bezoekers hier, degenen, die een met een kikkerpen geschreven Kerst- Nieuwjaarsgroet willen hebben, ons ff te laten weten waar je woont. Dát spreken we af, want dat hebben we vroeger namelijk nog op de padvinderij (lees Scouting), geleerd!

 

We wensen je een zonnig spoor, en dat je nog maar lang op het forum mag komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...